Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is wel een betalende site.
Nou gewoon, ik vind het geil. Duh, anderen houden van grote borsten (wat vaak heel oncomfortabel is voor dames), wel/geen schaamhaar, jong/oud.....Lijkt mij voor een vrouw heel oncomfortabel om grote schaamlippen te hebben.
Mag ik vragen wat je er zo geil aan vind?
Het is precies hoe jij het uitlegt!Mijn commentaar hieronder gaat over LANGE schaamlippen, waar de binnenste lippen heerlijk naar buiten hangen. Geen dikke schaamlippen die een wedstrijdje met een kameel gemakkelijk kunnen winnen. #not-my-type-of-lips
Wat vooral zo lekker is aan lange schaamlippen om eraan te likken en vooral te zuigen en wanneer ze nat wordt lekker bovenop je gezicht zit en dan een beetje op en neer gaat, dan voel je die heerlijke natte schaamlippen over je mond, kin en neus gaan.. supergeil! Ook wanneer ze dat zelf lekker vindt dan merk je dat nog beter, vooral wanneer ze je hoofd erbij beetpakt en lekker gaat rijden voor eigen genot.
En wanneer ze je reverse neukt.. zie je die schaamlippen zo lekker om je pik heen als ze langzaam op en neer gaat.. je duwt ze als het ware naar binnen en trekt ze met de beweging van je pik mee naar buiten, heerlijk!
Ik denk dat wanneer vrouwen met lange schaamlippen dit lekker vinden zij het niet erg vinden om ze een beetje te moeten platdrukken in hun slipje.. doet geen pijn iig weet ik![]()
Jill UtrechtJa ik ben ook wel benieuwd...hou er ook van...Jordan uit Vlaardingen ken ik al. Inderdaad een grote kut...maar zoek ook meer van die echt grote schaamlippen....iemand een tip? Liefst omgeving Randstad...
En hoe vind ik die Jill?Jill Utrecht![]()