https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nieuw-gucci-21_7738891
Beste Medewandelaars,
Vorige week maandag bij Gucci geweest.
Een lieve aardige skinny dame.
Ze adverteert NIET met bare.
Ik heb het er gewoon over gehad via de app omdat ik wel op skinny val of bare ook kon.
Dit was tot mijn verassing geen probleem, alleen niet volspuiten.
Dame zoent, doet bare en dat doet ze prima. Pijpen is ok.
Wat veel wandelaars tegen gaat vallen is haar voorkomen, Ze is schoon en ruikt prima.
Alleen, helaas voor het meisje, heeft ze de uiterlijke kenmerken van een gebruiker. In ieder geval blowen.
Op de date helder en kijkt je goed aan, ook tijdens de sex. Gebit is niet top.
Ik betaalde 100 euro voor 30 min, dus geen extra voor bare.
Kijk wel uit, ze is kwetsbaar en ga niet allemaal als een malle appen en bellen.
Bij binnenkomst kan het uiterlijk je tegenvallen en ik twijfelde eerst ook of ik niet wilde omdraaien.
Maar goed het doet er niet aan af dat het een prima date met een aardige meid was die wel kwetsbaar is.
Ze ontvangt op een plaats waar voornamelijk ouderen wonen, dus je auto verderop parkeren is handig in dit geval!
:arrow:
Beste Medewandelaars,
Vorige week maandag bij Gucci geweest.
Een lieve aardige skinny dame.
Ze adverteert NIET met bare.
Ik heb het er gewoon over gehad via de app omdat ik wel op skinny val of bare ook kon.
Dit was tot mijn verassing geen probleem, alleen niet volspuiten.
Dame zoent, doet bare en dat doet ze prima. Pijpen is ok.
Wat veel wandelaars tegen gaat vallen is haar voorkomen, Ze is schoon en ruikt prima.
Alleen, helaas voor het meisje, heeft ze de uiterlijke kenmerken van een gebruiker. In ieder geval blowen.
Op de date helder en kijkt je goed aan, ook tijdens de sex. Gebit is niet top.
Ik betaalde 100 euro voor 30 min, dus geen extra voor bare.
Kijk wel uit, ze is kwetsbaar en ga niet allemaal als een malle appen en bellen.
Bij binnenkomst kan het uiterlijk je tegenvallen en ik twijfelde eerst ook of ik niet wilde omdraaien.
Maar goed het doet er niet aan af dat het een prima date met een aardige meid was die wel kwetsbaar is.
Ze ontvangt op een plaats waar voornamelijk ouderen wonen, dus je auto verderop parkeren is handig in dit geval!
:arrow: