Hélène - (Meisje24) - Hoofddorp

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Na een duidelijke afspraak over de tijd ben ik ben verleden week voof niets naar Hoofddorp gereden.....
Haar auto was zogenaamd stuk en kon pas 4 uur later.
Dus.......

Voor mij op het zelfde niveau als al die roemeense maffia grietjes.

Heb er zin in

Snuffelaar
2 okt 2016
24
0
Heb helene
Ook vorige week met een bezoekje gebracht het was nogal een gedoe om een afspraak te maken maar eenmaal binnen eerst even een sigaret gerookt en daarna ons alle twee ontdaan van onze kleding en lekker haar op bed verwent met een bef beurt en wat vingeren daarna een lekker kutje volgespoten door de hektiek van andere kon ik helaas geen date van een uur krijgen maar zeker iemand die ik vaker ga bezoeken

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Had vandaag onaangename ervaring met MEISJE. De dag er voor afspraak gemaakt voor rendez-vous met een mooi prijsje van 200 euro in hotel ... te ... Daar aangekomen en na per mobiel gevraagd te hebben om het nummer van haar kamer vroeg zij een foto en beweerde dat zij bij het maken van de afspraak daarom gevraagd had. Pertinent niet waar. Ik heb aan dat verzoek niet voldaan en als ik de dag er voor dat verzoek had gekregen had ik ook geweigerd. Ik ben helaas een te bekend persoon om dat te doen. Weiger dat altijd. Mijn hoofd verschijnt met enige regelmaat in de media. Ik ben een helaas enigszins bekend persoon die zijn uiterste best doet om niet herkend te worden. Ik zie het al voor me. Zo'n meisje roept na mijn bezoek als zij aan de bar zit (of waar dan ook) en de krant openslaat, die man ken ik, hij heeft een moedervlek op zijn linker bil. Dat kan zonder mijn foto in haar telefoon toch al gebeuren bij een onprofessioneel MEISJE. Maar met mijn foto in haar telefoon wordt dat een griezelige zaak. Ik heb over die foto dan geen controle meer. Die foto kan gebruikt worden voor minder aardige activiteiten, zoals chantage.
MEISJE heeft mij voor nop naar S laten rijden en liet mij voor Jan Lul in de hal staan. Ze is van mijn lijstje geschrapt, want onbetrouwbare vrouwen lust ik niet. U bent gewaarschuwd. Is er een register waarin zulke onbetrouwbare vrouwen opgenomen kunnen worden?
Op de weg naar huis mijn lijstje geraadpleegd. Thuis eerst gegeten en daarna elders alsnog lekker geneukt waardoor ik mijn chagrijn weer kwijt ben. Anderen zullen goede ervaringen met MEISJE hebben, maar dat doet aan mijn ervaring niets af. MEISJE is een te mooi woord voor deze onbetrouwbare vrouw.

mrichter81

Toogplakker
7 jul 2015
25
5
Ik had een tijdje terug ook een afspraak gemaakt. Duidelijk contact via WhatsApp gehad en zelfs half uurtje voor afspraak nog een bevestiging gestuurd. Hier gaf ze duidelijk antwoord dat de afspraak doorging. Toen ik Hoofdorp binnenreed en belde om haar adres te vragen nam ze niet meer op. Ik voelde de bui al hangen. Nog paar keer geprobeerd maar niets meer. Voor Jan ... erheen gereden. Voor mij dus ook onbetrouwbaar.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Ik ben dus niet de enige. Er moeten er veel meer zijn die tegen een niet nagekomen afspraak zijn aangelopen. De zo teleurgestelden nemen vrees ik bijna nooit de moeite die ervaring te melden. De waarde van dit forum zal stijgen wanneer meer wandelaars dit soort ervaringen doorgeven. Ik heb er nog steeds de pest in. Deze vrouw heeft geen respect voor haar bezoekers, niet voor mij en niet voor anderen. Ik heb bij haar mijn beklag gedaan per e-mail. En dan is de gemakkelijkste weg: negeren. Deze vrouw is niet alleen onbetrouwbaar, maar heeft ook geen stijl en geen fatsoen.

Werewolf

Snuffelaar
17 nov 2015
22
0
Ben al een keer geweest

Daarna nog een afspraak met haar gemaakt.
Toen ik Twee uur van tevoren vroeg of het doorging liet ze me weten dat ze geen zin had wegens een sterfgeval.

Verder vind ik het eigenlijk alles best vies daar en je kan je daar niet opfrissen.

Fyi

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Ik ben ook benieuwd hoe vaak meisje zich laat testen op SOA. Ze mist discipline, maakt een roekeloze indruk. Ik ben ook benieuwd of er al bezoekers zijn die iets bij haar hebben opgelopen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Als ik de verhalen lees lijkt het een steeds hogere 'beerput' gehalte te hebben.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Stael zei:
Ik ben ook benieuwd hoe vaak meisje zich laat testen op SOA. Ze mist discipline, maakt een roekeloze indruk. Ik ben ook benieuwd of er al bezoekers zijn die iets bij haar hebben opgelopen.

Een lege portemonnee en een lege zak

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Halverwege januari nog bij haar geweest. Ontvangst was in een hotel nabij leiden.

Dame is niet superknap, echt een girl next door type. Heb haar lekker lang gelikt en daarna in missionaris haar kutje volgespoten. Echt veel activiteit van haar kant was niet te merken, ze ligt en laat je je gang gaan. Haar strakke poesje maakt dat nog enigzins goed, maar herhalingsgevaar is niet heel erg groot.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Na een lange tijd weer eens een uurtje bij haar geweest
Blijf het een leuke meid vinden.
Ben niet echt een borsten man maar die van haar zijn erg lekker.
Op bed eerst haar kutje goed gelikt.
Wat ze waardeerde .
Daarna mn jonge heer proberen naar binnen te schuiven.
T ging moeizaam.
Wat was zij strak.
Eerst in missionaris en in doggy dr strakke grot flink volgespoten.
Waarna mijn witte goud uit haar kutje droop en meermaals papier gebruikte om het schoon te maken.
Daarna ff geklets en opgemaakt voor ronde 2
Nu ging mn jonge heer iets makkelijker naar binnen.
Het sopte flink waardoor ik binnen 5 minuten weer haar kutje witte van binnen.
Helaas was de tijd om.
Had nog wel een 3e ronde willen doen.
Heerlijk zn strak kutje.
Met een lege zak weer naar huis gegaan.
Ze ziet me snel weer terug

Terug
Naar boven