Haan - Yin Yang Massage - Hochdahler

Topgearx

Toogplakker
19 okt 2021
29
5
Op goed geluk hier aangebeld. Sasa deed open en was alleen aanwezig.
Op het eerste gezicht een mooie vrouw. Na wat praten, bleek ze 35j oud en afkomstig uit Beijing.
Ik ging voor €130 all in. Ze kleedde zich uit en er kwam een prachtig lichaam tevoorschijn.
Geen tattoo's (wat was ik blij), vrouwelijke vormen (niet mollig of dik), B cupje, geschoren poesje. Daarnaast was ze ook heel vriendelijk en rustig.
Goede massage en sex. Tongzoenen (tong uitsteken), pijpen en sex waren prima. Ze neemt meteen een condoom vast. Ik vroeg haar of ze ook zonder deed, dat kon (na even twijfelen) voor €20 extra, maar ik heb het zo gelaten.

Achteraf kreeg ik nog een drankje en wat snoepjes. Top adres! Er zouden nog andere masseuses zijn, maar Sasa is zeker de moeite.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Dus je hebt haar met condoom geneukt? Knap van je want voor maar 20€ extra was ik zeker voor bare gegaan met volspuiten. Neem aan dat pijpen zonder condoom ging?

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Ik vermoed dat je bij alle "bevriende" salons op de site ook terecht kunt. Was vandaag eens weer in Moers, daar kun je ook nog steeds voor 150 een uurtje zonder. Eerst prima massage, die overging op body to body, en toen omgedraaid en donatie in d'r achtergelaten. Niet de jongste maar wel ok.

https://asiamassagezentrum.business.site/

Zal ook eens een paar andere salons uit de lijst proberen.

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Zie dat Lulu nu hier werkt. Voordien werkte ze in de Steinmetzerstrasse 1 in Wuppertal. Daar was het 100 euro full service maar geen nzc.

JoeyCoco

Toogplakker
18 sep 2019
34
10
Als ik weer een in de buurt ben van een van de groep bevriende massagecentra, ga ik ze eens uitproberen wat er mogelijk is.
Eergisteren was ik in de buurt van Keulen en op de terugweg kwam ik langs Haan. Dat is een mooi moment om mijn voornemen eens uit te proberen.
Dus belandde ik bij https://yinyang.business.site/. Parkeren is makkelijk, er zit een Rewe recht tegenover de salon, max 2 uur parkeren. Dat is voor de meeste meer dan genoeg.

Ik werd ontvangen door Lulu, zo heet ze op de site tenminste, ze noemde zichzelf anders maar ik ben heel slecht met namen onthouden.
Ze bood aan om een massage van een uur te doen voor 50 euro, ik was aan het hinten om wat meer maar ze keek me een beetje vreemd aan, dus ik dacht "jammer". Aangezien ik er toch was toch maar een massage gedaan. Ze hield haar kleren aan en begon te masseren. Ze masseerde redelijk, een beetje zacht en ik vroeg of het wat harder kon. Dat deed ze dan ook even maar dat zwakte meteen weer af na een paar minuten.
Na een minuut of 15 begon ze toch aardig dicht in de buurt van de bilnaad te komen en daar ging af en toe een vinger doorheen om wat te voelen wat er allemaal tussen mijn benen zit.
Dat was voor mij het teken om haar benen ook wat te betasten, eerst buitenkant daarna ook binnenkant en dat vond ze allemaal prima.
Nadat we zo even door zijn gegaan kwam de grote vraag van haar, of ik wat meer wilde. Nou dat zag ik wel zitten. Ze begon eerst over trekken maar pijpen kwam er al heel snel bij. Maar wel Ohne gummy want ze houdt niet van het rubber in haar mond. Dat was 50 extra. Ook dat was geen enkel probleem voor mij ;)
Als ik ook nog wilde Ficken was het wel 70 extra, maar dat kon ook ohne voor 100 extra. Ik was aan tellen en dat werd heel veel totaal. Maar ze verbeterde me, want het was dan 100 Extra voor alles, dus 150 totaal voor een uur. Ik weet dat het meer is dan in Wuppertal maar ik vind 150 een prima bedrag voor een uur all-in.

We zijn begonnen met tongzoenen, dat deed ze een beetje terughoudend maar ze ging er wel in mee. Dus niet alleen de tong uitsteken zoals andere Chinese dames.
Ik heb haar neergelegd om eens lekker te beffen. Dat kon ze zeer waarderen en het was ook een schoon en fris en smaakte heerlijk. Ze werd er goed nat van.
Toen ze klaar was gekomen, ben ik naar boven gekropen om met haar beetje hangende b cup te spelen met heerlijke tepels, en toen ik daar mee bezig was pakte ze mijn pik vast en schoof hem zo bij haar naar binnen. Zo in missio even bezig geweest en nog een paar standjes gedaan en doggy heerlijk in haar klaar gekomen.
Een ding vond ik heel opvallend, terwijl ze bovenop mij zat en me aan het berijden was, keek ze me heel intens en diep aan. Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt met een DvP.
Nadat ik klaargekomen was, hebben we heel intiem geknuffeld, en ook toen keek ze me regelmatig heel intens aan. Ze heeft nog geprobeerd om me voor een 2e ronde op te warmen door me heerlijk te pijpen, en ook toen weer met constant oogcontact. Maar een 2e ronde zat er voor mij door vermoeidheid niet meer in.
Al met al ben ik een uur en een kwartier binnen geweest en het beviel me erg goed. Salon was ook heel netjes en schoon.
Goed begin van de ronde der massagesalons, even kijken wat de volgende gaat worden

Fotootje van Lulu: https://yinyang.business.site/posts/1847960471160825509?hl=de

Laatst bewerkt door een moderator:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Volgens mij heet de Aue Lili daar in Haan "Linda". Staat ook op de website.

Rai

Snuffelaar
20 jul 2021
22
4
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Klopt vergist

Laatst bewerkt door een moderator:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Klopt ze heet hier Linda. Zou ze de zelfde diensten leveren als in Wuppertal? Ik
Kan het helaas nog niet gaan beleven. Zit nog even vast in verwegistan pffff

Rai

Snuffelaar
20 jul 2021
22
4
Goedemiddag vanmorgen bij Linda geweest ie inderdaad de dame die Lili heette bij Aue in wuppertal. Parkeren kan tegenover gebouw REWE of straat verder bij LIDL. Voor GGD levert, dezelfde diensten als bij Au. Hartelijk ontvangen door haar, ziet er ook beter , gezonder uit dan vroeger. Eest geneukt in verschillende standen, eerst ging zij op mij liggen , daarna verschillende standjes gedaan. Ze doet aan tongzoenen. Ze is wel zeer actief, bedoel druk. Daarna een goede BTB massage gehad en daarna weer lekker intiem alles zonder condoom. Was zeer goed, schade voor 1 uur € 150,00. Dus 50 euro duurder dan in Aue. Daarna fijn gedoest. Is wel veel schoner dan in Aue. Zeer vriendelijke dame.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Hola, ik zelf in verwegistan maar vriend welke nooit in Duitsland komt was benieuwd naar Linda (ex Lili in Aue) Hij zelf zit niet op dit forum daarom schrijf ik zijn bevinding.
In de IK vorm geschreven….
Leuke mooie lieve vrouw. Ik vroeg om massage voor uur. Uitkleden douchen en op de tafel naakt. Linda had haar kleren gewoon aan. Goede stevige massage van rug, nek, benen en toen billen. Af en toe ging ze over mijn anus en ballen en pik. Me pik werd hard en ze pakte hem vast en masseerde hem.
Ze vroeg zachtjes FICKEN UN ALLE WA DU WIL
Ik vroeg wie fiel mehr, zij hunderd. Ik zei oké, ze glimlachte en keek geil. Ze klede zich uit en kroop bij me op de tafel. Ik was omgedraaid. Ze begon me hartstochtig te zoenen en trok zachtjes aan me keiharde lul.
Wat daarna volgde was super geil…..
Zalig en diep pijpen, standje 69. Haar mond volgespoten, ze slikte weg en ging weer erotisch masseren met BTB.
Ik omdraaien en zij begon me te rimmen zo diep, tong gewoon in me aars zo geil.
Omdraaien, zij on top zichzelf klaar gereden 2 keer, ze was bere geil.
Toen staand voor de tafel haar kontje naar achteren haar nogmaals klaar geneukt en ik me ballen geleegd in haar kut welke heerlijk in mijn pik kneep.
Nig even na massage rug en toen weer douchen, dit keer samen. Onder de douche nog even pijpen maar ik kon niet meer komen.
150 afgerekend, een lange tongzoen bij afscheid…..
Hij had genoten en zou zeker terug komen zei hij.

Pffffffff nu ik zijn verhaal schrijf ben ik bere geil. Maar ik zal het met een dame moeten doen welke heel mooi zijn maar condoom loos doen ze absoluut niet.
Nog 3 maanden en dan kan ik weer naar Duitsland😃

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Afgelopen vrijdag uiteindelijk bij deze tent beland..
Parkeren tegenover bij de REWE is inderdaad handig, maar let wel op.. deze gaat om 20u dicht en dan wordt het parkeer terrein ook afgesloten. ik was net op tijd :) .
t.o.v. de gebruikelijke massage salon is het hier erg schoon en netjes allemaal moet ik zeggen. Toen ik binnenkwam deed een leuke kleine dame in een school uniform gekleede dame open, trok me zowat naar binnen wees me heel vlug naar een kamertje en zij "wachten wachten".. denk dat ik wel 20min heb gezeten voordat ik weer iemand zag.
Kwam een andere dame de hoek om, met vertaal app in haar handen om even aan te geven dat ik nog 5min moest wachten.

Uiteindelijk kwam diezelfde dame mij weer halen, dit bleek Yiyi te zijn. Ze was ietsje ouder ik zou net in de 40 zeggen, eigenlijk niet helemaal mijn ding maar zag er nu ook weer niet onaardig uit. Nog even gevraagd of die andere dame niet beschikbaar was, maar dan zou ik nog eens 30min moeten wachten. Daar had ik geen zin meer in.. Dus akkoord, 1uur.. gelijk de vraag of ik B2B wilde, jaa dat wil ik wel, of ik een BJ wilde.. ja mag ook hoor :).. of ik wilde "fikken".. ja waarom niet. ok ok dat was dan €130. Ik betaald zij weg, komt ze terug met een rubbertje in haar handen en geeft ze aan mij met de vraag "is goed ja?".. ik gelijk maar iets van neee is niet nodig, ooh ja ok geen probleem dan €20 extra. Ze kennen het dansje dus ook prima haha..

Maar dan eerst een massage, die was best goed, tussendoor beetje teasen niet heel veel dat had wel ietsje meer gemogen van mij maar kan er niet over klagen. Uiteindelijk mocht ik omdraaien, dan is het massage gebeuren wel gelijk helemaal over. Het was gelijk heen en weer sliden met d'r tieten, die zijn overigens best lekker. Ondanks dat ze best kon genieten en toch wel haar best deed, had ik wel het idee dat het een voorbedacht programma was zegmaar.. maar we zijn wel even lekker bezig geweest :)

aan het einde nog even gedoucht, ze ging mee en ik werd helemaal ingezeept en gewassen en zelfs afgedroogd.... had nou ook weer niet gehoeven haha, maar prima hoor.

Kees99

Snuffelaar
10 sep 2020
2
0
Vandaag weer wat beleefd wat ik graag met jullie wil delen.
Ik was bij massagesalon Yin Yang in Haan en raad eens wie ik daar tegen kom : Lily uit Wuppertal die eerst op Aue 94 werkte, ze heet nu Linda in deze salon.
Linda/ Lily was helemaal veranderd, ze zat her en der onder de pukkels en ze had ook uitslag op haar armen. Ze doet nog steeds NZC maar vraagt minimaal 130460. Deze salon zit in Haan op de Hochdahlerstrasse 13. Volgens de advertenties zouden daär ook KouKou en XiXi moeten werken maar ik heb alleen Anni daar in de salon gezien, zie www.markt.de

En……je nu komt de klapper, Linda / Lily heeft zelf ook nog een andere ontvangstruimte waarvoor ze adverteert in Wuppertal,
deze zit in een straat met de naam de Sonbornerstrasse 6 in Wuppertal dus en niet in Haan. Hier zit een dame die alleen Chinees spreekt en je hele lichaam en alles likt 130460. Lily regelt alles voor deze dame en daarom is Lily tijdens de massage alleen maar met haar telefoon bezig en dat is jammer.

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Zit Linda/Lili nu nog altijd bij Yin Yang of niet?
En die plek in de Sonbornerstrasse, wat doet 'de dame die alles likt' nog?

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Ik ben vorige week nog hier geweest maar Linda was er niet meer. Heb toen een andere dame gehad waarvan ik de naam niet weet.
Ze deed geen nzc waar ik later achter kwam. Was niet echt bijzonder.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Ik hoorde van een vriend dat Linda weer terug is. De andere salon is niet meer in beeld. Ze gaat er weer helemaal voor om top te verwennen. Ook mag je haar kontje weer penetreren en volspuiten.
Met een beetje geluk kan ik zelf eind september haar weer neuken.
Medewandelaars veel plezier weer met Lili/Linda 😜

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Recent heb ik deze salon ook eens bezocht. Ik belde voor een afspraak toen ik er bijna was .Maar over 10 minuten was ik welkom.
Eenmaal binnen vroeg de cheffin gelijk of ik voor Linda kwam. Maar nee ik zei dat iedere leuke dame goed was en dus kreeg ik Yaya mee.
Om een lang verhaal kort te maken is Yaya ook een topper. Voor het normale tarief van 150,- euro is full service mogelijk met intern doneren.
Lekker tongzoenen , beffen , rimmen, vingeren, body to body en meerdere standjes. Ook vind ik haar er best leuk uitzien en naakt viel het ook niet tegen hoor.
Wat opviel was dat toen ze halverwege voeg of ik tevreden was en dit ik dit enthousiast met ja bevestigde , dat ze toen haar professionele instelling liet vallen en ze de echte Yaya liet zien. Een compliment bij haar doet wonderen.
Ze laat zich voluit aan haar kontje likken en toen ik mijn vinger er tegen aan zette en haar begon te masseren was dit ook in orde.
Ik liet haar bepalen of mijn vinger erin mocht door deze er alleen tegen aan te zetten. Dit was een brug te ver en was niet mogelijk.
Kortom een dame die ik nog wel eens wil bezoeken en Linda wijs ik ook niet af hoor.
Het was voor mij de lange rit zeker waard.
Minpunt was dat e telefoon voor vertaling er vaak bij moest komen, maar voor een diepgaand gesprek ben ik er ook niet naar toe gegaan.
Uiteindelijk is alles goed op zijn plaats gevallen.

Terug
Naar boven