Half jaar cel geëist tegen man die weigerde condoom te dragen tijdens seks

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Wel, ik heb al meer dan eens gedacht wij gaan als we de kans krijgen naar een dame en laten in feite gans ons DNA er achter.
Veronderstel dat er na u een klant komt met minder goede bedoelingen en haar de kop in slaat, zou niet de eerste zijn die zoiets overkomt. Maar JOU dna vinden ze IN HAAR.
Ok, de waarheid zal hopelijk wel aan het licht komen maar intussen mag je het thuis wel gaan uitleggen.
Of...zoals wel meer gebeurt dat je een date hebt met een vrouw die geestelijk toch wel enkele knoopjes zitten heeft. En zo zijn er vele in deze sector!
Die krijgt een kriebel in de kop en beticht u van verkrachting...ok, ja kan met screenshot vd adv of berichten je onschuld bewijzen maar intussen is het thuisfront wel al op de hoogte.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Is nooit een veroordeling, jouw woord tegen dat van haar, Whatssapp is ondersteunend bewijs niks meer of minder

Zaak moet geseponeerd worden

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Die krijgt een kriebel in de kop en beticht u van verkrachting...ok, ja kan met screenshot vd adv of berichten je onschuld bewijzen maar intussen is het thuisfront wel al op de hoogte.
Goed gezien!

Voor alle angsthazen: Stoppen ⛔ met je hobby -of in ieder geval zorgen dat de dame na jouw inseminatie 💉 alles eruit spoelt-.

Of een goede behandeling ☢️ ondergaan, waardoor je DNA-vrij zaad achterlaat. Zover zijn we nog niet, maar als Elon de noodzaak ervan ook inziet, dan gaat het er komen 🤠

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Is nooit een veroordeling, jouw woord tegen dat van haar, Whatssapp is ondersteunend bewijs niks meer of minder

Zaak moet geseponeerd worden
Een vrouw mag tot op de laatste seconde beslissen of het mag ja of niet. Of er nu berichten zijn waarin ze akkoord gaat of niet, als zij beweert op de laatste moment neen te hebben gezegd krijgt ze gelijk vd rechter.
Zo zit het hier gewoon in elkaar. Vorig jaar of iets langer is er zo een rechtszaak geweest en die vrouw heeft het gewonnen

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
In België moet de meid kunnen bewijzen dat ze haar consent introk en dat de gast dit niet respecteerde, m.a.w. tenzij dat er een live video van bestaat of de kerel het schriftelijk toegeeft (bijv. in een sms) is er geen bewijs. Dan is het he says she says, en de wet geeft enkel om aanwijsbare feiten. Bij mijn weten zijn alle rechtszaken tot nu toe verworpen, tenzij voor een paar waar er dus effectief sluitend bewijs was.

Als je een hoer bezoekt waarbij in een Whatsapp nzc werd afgesproken en zij de prijs en opties bevestigde, en na je zaad donatie beschuldigt ze jou plots onterecht dan zal zij bewijs moeten leveren dat ze consent introk… hoe gaat die dat nu bewijzen? Niet dus.

En voor de schuinpoepers: ja je zal het thuis mogen uitleggen, maar dat is niet mijn probleem 😎

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Inderdaad much ado about nothing… niemand van ons moet schrik hebben, tenzij je natuurlijk echt iets crimineels uitspookt.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
@Bareman & @Johan321 : Helemaal eens! Maar, gelijk hebben en gelijk krijgen is soms twee!

Je kan namelijk altijd een politieagent(e) hebben met tunnelvisie, een (vrouwelijke) officier van Justitie met tunnelvisie, -allebei met een hekel aan mannen, en al zeker aan die mannen die naar de hoeren gaan- , die dan toch besluiten vervolging in te stellen.

Bij de juiste rechter zou het dan goed af moeten lopen, maar je kan er wel serieus even 'last van hebben'.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Tunnelvisie is alleen tijdens het onderzoek, een rechtszaak wordt op puur bewijs gedaan die zaken worden allemaal geseponeerd
Joh! Ervaringsdeskundige? De gerechtelijke dwalingen in NL niet bekend bij je?

Genoeg voorbeelden - waarvan alleen de meest extreme grote zaken aandacht in de pers krijgen- van dwalingen door OM en zelfs later de rechter waar een veroordeling 'op los zand' was gebouwd. Je geeft blijk 'er weinig kaas van te hebben gegeten'.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Benny de Beuker

Ja menneke de gerechtelijke dwalingen zijn bekend maar bij dit soort simpele zaakjes wordt alles geseponeerd menneke

31 aug 2016
1.194
112
Heb ooit een afgesproken met een meid die in een studentenhuis woonde .
Het contact was vaag afwisselend de ene keer smeekte om zc geneukt te worden half uur later was nzc niet aan de orde.
Maar tot 1 afspraak gekomen
Kwam ze ruim half uur later opdagen .
Leuke meid tot we die vuilnisbelt genaamd studentenhuis binnen stapte .
Bleek ze graag wat kruiden te roken
toen werd het wazig .
ze ging uit de kleren en zei kom spuit mijn kut vol
Daarna werd het geneuk wel 4x onderbroken om de raarste dingen.
Controleren of het condoom goed zat ?!
Of ik geen soa had ( op dat moment niet ,maar toen ik naar buiten ging wel )
Maar de sex was niet slecht .
Dus toen ik haar kutje volspoot en zij rechtstreeks haar kleren aan trok .
En met een verhaal kwam dat ze op die zelfde kamer verkracht was door 4 gasten 1 maand geleden toen heb ik toch 1 paar onrustige weken gehad.

Als die griet paar hijsjes van de verkeerde kruiden neemt wie weet wat ze dan in haar kop haalt met mijn dna in en op haar lichaam.

Achteraf niets gebeurd
Maar van bekende hoorde ik dat dat pand 1 krakers bolwerk was waar nogal eens wat gebeurde .

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Nooit nooit nooit reageren via de app of dingen bespreken via de app. Als ze raar begint te doen, gelijk blokkeren. Nooit toegeven dat je fout zat of dat ze gelijk heeft via app, het is haar woord tegen de jouwe.

Maar het allerbelangrijkste is dit: haal nooit stiekem het condoom eraf en dwing nooit een dame of het voor geld is of prive , tot sex zonder condoom. Er kunnen letterlijk 10 tallen redenen zijn waarom ze met condoom wilt. Respecteer dit gewoon of als het je echt dwars zit, loop gewoon weg.

Ik heb het zovaak meegemaakt dat ik, zoals iedereen wel denk ik, in een geile opwelling tijden pussy gliden of wat dan ook toch ff probeer of iemand toestaat of je em lekker zonder erin mag laten glijden of niet. Heel vaak mocht het niet of schrikt iemand dusdanig en dat moet je het gewoon laten. Wat mij dan vaak overkwam is bij de volgende keer juist omdat ik de keer ervoor respect en begrip heb getoond, het ineens wel mag en sterker nog dat ze er zelfs naar hunkert en er constant aan heeft lopen denken! Dus ja gewoon geduld hebben, respect hebben voor haar grenzen en soms krijg je na een tijdje alsnog wat je wilt. En soms ook niet en dat is ook gewoon ok.

Wat vaak helpt is om bepaalde angsten weg te nemen. Laat haar weten dat je jezelf regelmatig test, dat je niet blind zomaar in de rondte loopt te neuken zc met iedereen. Laat haar weten dat je niet perse in haar wilt klaarkomen als zij dat niet prettig vind etc etc etc. Ja inderdaad het zijn net mensen, zoals jij en ik, communiceer gewoon (als je haar taal machtig bent) en laat haar weten ook waar je juist speciaal bij haar dolgraag zonder wilt. Dat je haar warmte wilt voelen, dat je weet dat zij het zonder ook veel lekkerder vind, dat het veilig is voor haar om dit risico met jou te nemen etc.

En ja als dat allemaal niet werkt en ze wilt niet, zoek je lekker een ander die wel wilt. Nooit dwingen heren, dat is niet ok en het is totaal niet waard om voor die 20 minuutjes plezier een strafblad of zedenmisdrijf of zelfs gevangenis straf aan je broek te krijgen.

Terug
Naar boven