Hanna/Mia Oldenburg

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Wat een aanfluiting. Dan is inderdaad die van de foto voor zover ik dat kan zeggen zonder duidelijke gezichtsfoto. Ergens midden twintig maar vrij groot voor een Aziatische dame, wel mooi slank lijfje en kaal kutje. Maar qua seks is echt alles slecht. Je ze gaat zo zitten dat je moeilijk bij de kutje komt. Pijpen is drie keer niets. Best knap dat ze wel een pik in de mond kan nemen met zo weinig gevoel. Veel hand, alleen het topje, grof, hard, snel, saai, gewoon alom slecht.

We zouden zonder doen maar daar deed ze moeilijk over. Ik had geen zin in gedoe, laat maar. Dus jasje erom

Neuken werkt ze je op alle manieren tegen en belemmerd je zo veel mogelijk om niet lekker te kunnen stoten door met haar benen te klemmen om jou heen.
Met doggy wilt ze hand er tussen houden.
Die weggehaald en dr benen beter gepositioneerd zodat ik in ieder geval een beetje kon stoten. Na een tijdje liet ze zich voorover op dr buik vallen alsof ze neergestort was. Ik was er wel klaar mee. Condoom eraf getrokken en terwijl zij daar lag even bare afgemaaktbin dat kutje en alles tussen dr billen uitgesmeerd. Dat liet ze dan wel weer toe.

Nul herhalings gevaar.

https://intim.to/de/tel/0157-34111613/1000003327.jpg

AV2

Toogplakker
8 jul 2017
125
39
Even ten eerste niemand op dit forum is een "heilig boontje" of roomser dan de paus. Maar ik vind het naar mijn vrije simpele mening stuitend en respectloos, als je hem er toch maar even bare insteekt ook al wou zit dit niet.
Quote "Ik was er wel klaar mee. Condoom eraf getrokken en terwijl zij daar lag even bare afgemaakt in dat kutje en alles tussen dr billen uitgesmeerd. Dat liet ze dan wel weer toe." Einde Quote.

Het is een zekere vorm van dwang en doen wat ze niet wil. Man neem je verlies en maak het af met rubber of ga weg. Maar dit wat je beschrijft gaat echt veels te ver.

Wat de meeste van ons doen is al op het randje van het toelaatbare. Maar naar onze inzicht doen we alles in overeenstemming. Maar ik weet als iemand het echt niet wil dan laat ik het en is het jammer dan.
Echt schokkend .

Terug
Naar boven