Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Wat vraagt ze nu tegenwoordig? Zowel vluggertje als voor langere tijd.

Helaas zonder anaal, dat mis ik wel, maar begrijp waarom ze niet meer kan.

piet neukermans

Snuffelaar
8 apr 2015
11
0
Deze week eens langsgeweest bij Hanni voor de eerste keer. Afgeproken voor een half uur pijpen en neuken. Ik ben akkoord gegaan voor 100 euro. Ze is midden de 30 jaar, is heel slank en heeft kort bruin haar. Ze heeft wel leuke borstjes.
Ik had gevraagd om nylonkousen aan te doen, maar dat wou ze niet.
Wel alles met condoom moeten doen...misschien omdat ze mij niet kende?
Ik vond ze wel gespannen bij het begin, maar ze ontdooide langzaam...
Ze heeft mij eerst gepijpt, daarna heb ik haar geneukt in 3 standjes. Voor de resterende tijd heb ik nog een flauwe massage gehad...maar voor de massage kan je beter naar een thais huis gaan....

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
En is nu ook niet heel slank

Gaat mogelijks over een andere grespecteerde dame

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
3 maanden en ze staat er terug... als ze gaat poetsen aan 11 euro per uur 🤣🤣🤣
Ze leeft momenteel van de voedselbank en gifts. Draagt al 4 maand hetzelfde topje en jeansshortje. Doet geen anaal meer en is de helft van haar cliënten kwijt.
30 dagen per maand aan €110. Reken jij eerst even voor mij vóór je reactie?

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
waarom moeten wij daar medelijden mee hebben? Die meid heeft meer geld verdiend dan wij zullen in een heel mensenleven.
Dat zij dat slecht heeft besteed/verbrast is haar probleem en niet het onze.
En wellicht allemaal zwart geld.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Henni heeft vooral een te groot hart voor haar familie die haar eigenlijk misbruikt heeft. Zij heeft letterlijk haar lichaam verkocht om haar moeder en haar broer te onderhouden en kreeg er nooit enig respect voor terug.
Zij heeft ons heel erg verwend voor weinig geld. Misschien een beetje meer menselijkheid aub.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik blijf het niet kunnen snappen dat je als moeder je eigen kind zoiets aandoet. Ik gun elke DVP een goed leven als ze haar klanten goed verwend heeft. De gezondheidsrisicos zijn dan ook geen klein risico als je de jaren*aantel bezoeken zou weten

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Vandaag de eerste werkdag van Hannie als poetsvrouw in een Gentse school. Van mij mag ze in het archief. Game over.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Die komt terug, geef haar 6 maanden max als poetsvrouw, zo een schamel loontje voor hard en saai werk

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik blijf het een jammerlijke zaak vinden voor haar. Hopelijk komt het goed en nog beter kunnen we ooit nog es van haar diensten genieten

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Torenhoge dokterskosten? In België? Mmmmm..... (op voorwaarde dat je met je ziekenfonds in orde bent)
Neem nu anti-retrovirale geneesmiddelen tegen HIV, kost de patient quasi niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven