Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
is het mogelijk dat mij iemand via pb haar tel nummer geeft, ik zou ze dit week willen gaan bezoeken!
Thx en recensie volgt indien ik bij/in haar ben geweest!
grtz

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Stefanao zei:
is het mogelijk dat mij iemand via pb haar tel nummer geeft, ik zou ze dit week willen gaan bezoeken!
grtz

Hannie zit aan het raam in het glazen straatje. Als je de post doorneemt, zal je haar werktijden vinden.

A

Anonymous

Guest
kwatta2 zei:
Stefanao zei:
grtz

Hannie zit aan het raam in het glazen straatje. Als je de post doorneemt, zal je haar werktijden vinden.

De post had ik al doorgenomen en ook goed overzicht van haar werktijden gekregen. Verder bleek uit de post zij is bijna nooit vrij dus maakt het zin om te bellen van tevoren.

Had ik de hele post niet grondig gelezen had ik mijn aanvraag niet getoond. Het is toch pijnlijk en onnodig de post niet goed door te nemen voor één vraag. Graag haar nummer!

Grtz

rossigp

Toogplakker
10 apr 2015
64
3
Deze slet donderdag bezocht en gevraagd om haar 3 gaatjes te nemen :D . In positie 69 zat ze me te pijpen terwijl ik haar befte en anaal haar aan't vingeren was. Toen heb ik haar in doggy style geneukt,eerst in haar poes tot mijn pik goed nat was en erna perste ik hem puur in haar ster. Wat een lekkere ster heeft ze. Ze kan goed met haar kontspieren werken. Ik heb dan ook al mijn zwemmers diep in haar darmen gespoten :lol:

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
barefun zei:
Vorige week hier ook nog eens binnen gedoken.
50 euro, zonder rubbertje. Eerst goed pijpen, dan intiem zij op mij, dan doggy en vervolgens lekker in haar kontje om tot slot diep in haar poes mijn zaadjes te planten. Heerlijk!

dat kan ook voor 30 EUR en soms voor nog minder

Cannondale

Toogplakker
12 mei 2015
31
0
Voor 30 euro lijkt mij toch onwaarschijnlijk nee ? Ik betaalde in het verleden altijd rond de 70 euro

jaguar1

Snuffelaar
17 mrt 2017
1
0
is dat die in de hoek zit met haar gedrogeerde ogen? ze loopt soms met een waszak buiten. ja die doet alles en ook voor 30 maar dan maak je haar wel niet zo blij...

A

Anonymous

Guest
hannie heeft blijkbaar ernstige ziektes volgens sommige DVPs die daar werken en waarschuwden dat ik er beter niet bij kon gaan..
heeft iemand al iets gemerkt?

A

Anonymous

Guest
Let op: DVPs verspreiden graag dergelijke roddels omdat ze jaloers zijn en klanten willen terugwinnen (ze zijn keihard tegenover elkaar !). Goed dat je de vraag op dit fora gepost heb. Laten we de feedback van collega's afwachten.... :roll: :roll: :roll:

A

Anonymous

Guest
praktisch heel het forum is er al bij geweest en het zijn meerdere die het al over haar hebben gezegd heb ik gehoord
ik plaats het hier enkel omdat ik er van overtuigd ben dat er wel iets van zal kloppen ... het zou maar raar zijn indien het niet zo was. 88 reacties en deze thread is duizenden keren bekeken...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
benjiman zei:
hannie heeft blijkbaar ernstige ziektes volgens sommige DVPs die daar werken en waarschuwden dat ik er beter niet bij kon gaan..
heeft iemand al iets gemerkt?
Ik ben al een paar keer bij Henni geweest. Meestal doe ik dat als ik geen andere dame kan vinden, want ik vind dat Henni's adem een kruiderige geur heeft en dat vind ik onaangenaam bij het kussen. Maar wat ik wou zeggen : eens dwaalde mijn blik af naar de poster over SOA's die bij vele dvp's aan de muur hangt, en Henni zag dit en zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat ze zich regelmatig laat testen. Dat zullen we maar geloven, zeker...

O ja, en wat betreft haar "gedrogeerde ogen" (volgens jaguar1), misschien dat haar blik soms wat raar overkomt omdat ze slecht ziet maar haar bril niet durft opzetten omdat ze vreest dat ze dan minder aantrekkelijk is.

A

Anonymous

Guest
Eens horen aan het raam links van Hennie, meisje dat daar overdag zit, deelde flat met Hennie. Die zal wel weten waar ze naartoe is

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Misschien dan toch een kern van waarheid wat betreft die soa's?

4fun

A

Anonymous

Guest
Of ze zit in een netwerk ? Ik heb meerdere keren een louche, oudere man met haar zien discussiëren in een voor mij onbegrijpelijke taal (diezelfde man ook al bij Lidia gezien)

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
echt wel spijtig dat ze blijkbaar gestopt is; was echt wel de moeite; alles bare, kut en kont volspuiten en dit voor weinig geld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven