Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Ik denk dat de meeste onder ons haar al wel al kennen. Is al op vorige forum beschreven en ook op hookers.nl. Je kan haar altijd zonder nemen. Als je erom vraagt dan stelt ze 100 euro voor maar als je zegt dat je maar 80 euro bij je hebt is het ook goed. Je mag haar vingeren en beffen. Ze pijpt je zonder ook. Je moet er wel geen GFE van verwachten. Heeft een nogal afstandelijke blik ook als ze achter haar raam staat. Maar voor eens vlug te lossen vind ik dit af en toe een goede oplossing. Nadat ik bij haar intern klaargekomen was terwijl ze on top zat bleef ze zelf nog eventjes doorgaan.

A

Anonymous

Guest
Heb je ook wat info over der looks mss?

A

Anonymous

Guest
ze is ongeveer 1,65, slank (maar laatste keer dat ik haar voor haar raam heb gezien licht buikje), bruin haar, kleine borsten A cup. ze werkt altijd overdag. spreekt redelijk goed Engels en is van Hongaarse afkomst

droogepv

Snuffelaar
3 mei 2015
19
0
Ook al bij haar langs geweest, als je zegt haar 50€ te geven, gaat ze er ook mee akkoord.

A

Anonymous

Guest
Denk dat Hannie zwanger is. Voor haar raam zien zitten en duidelijk een voller buikje

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Wie is de papa :mrgreen:

//indien waar is dit natuurlijk wel ergens triestig, maar hey we zijn 2015 en PasOP is er ook in Gent//

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was 3 maand geleden in Gent. Ze zat toen aan het raam uiterst rechts. I geval van twijfel kunt ge altijd gewoon aan de deur vragen "What is your name ?". Dat deed ik dan ook en ze antwoordde iets dat klonk als "Hanne". Ze spreekt namelijk niet erg vlot. Ik heb toen 200 € betaald, blijkbaar had ik beter geprobeerd om af te pingelen...

A

Anonymous

Guest
Deze dinsdag Hannie of Honey een bezoekje gebracht. Hannie is heel geagiteerd, wil je binnendoen, maar geen muiltrekkerij bij deze dame !
Ik stap op haar af en vraag haar half in haar raam staande of 'alles ohne' mogelijk is ? Jawel, zonder aarzelen direct antwoord, geen probleem.
Ik zeg 100460 en dame is direct akkoord, geen onderhandeling of niets. Ik heb geen zin om af te dingen daar 100 voor 1 uur ao bijlange niet veel is in België.
Hannie is een mager (slank) meisje met bijna geen tietjes ! Een lolita, niet echt mijn ding, ik hou van vollere dames. :D
Maar qua seks is zij heel energiek ! Het lijkt wel een machine, en daarmee wil ik niet zeggen machinaal. Geen tijdverlies, direct terzake, zij vraagt wat je wil, al wat je vraagt doet ze, zonder verpinken ! Dat is wel even aanpassen. En het moet vooruitgaan !!!! Ik heb haar laten pijpen en haar in meerdere standjes gepakt, vaginaal en anaal en dit tegen 200 km/u !!! Ongelooflijk, dit is voor de prestatiegerichte bareneukers een goed adresje.
Na het klaarkomen vraagt Hannie of ik nog een massage wens om daarna nog eens te neuken, ja, het staat niet stil bij deze dame. Ik had nog 20 minuten over en dat wilde zij vol overgave ook kwaliteitsvol opvullen, geen gejengel ! Ik vond het wel goed zo als het was en vroeg haar of er ook gewoon gezellig kon gebabbeld worden. Geen probleem, dat gaat ook. Zij spreekt openhartig over van alles en nog wat, ook over haar persoonlijke leven, is ook geïnteresseerd in haar cliënt, maar niet te veel (discreet). Ik vond ze 'raar', ik weet het niet, ik kan er de vinger niet opleggen. Maar om te neuken, de beste keuze !

A

Anonymous

Guest
Heb ik haar niet gevraagd omdat ik niet in de Gentse rosse buurt rondloop 's avonds.

carolomarc

Toogplakker
8 mei 2015
56
3
Hi guys
I visited her today. I fucked her in pussy and ass without any complain...she is made for sex and cum.
Her ass is really elastic and you can fuck it all night long. I ased if it was ok If I cumed in her ass. She just told me. Please do I love it :p
Man I shoot 4 loads in her ass and asked her to push it after on the floor. Very very very hot...
I ased her for Schedule. She is there only from 10 t 20. 7 days a week.
A very good girl to empty your balls. you can ask her what you want

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
Ik ken gent niet dus ook deze locatie niet :)
Men gps vind vanderdoncktdoorgang niet. Kan iemand mij ern straatnaam geven aub? Alvast bedankt

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
soulcharger zei:
Men gps vind vanderdoncktdoorgang niet.
Allicht omdat het een straat alleen voor voetgangers is. Probeer eens Brabantdam en Schepenvijverstraat.

A

Anonymous

Guest
Wat een overbodige vraag ?
Ze start om 10 uur en werkt tot 18 uur = 8 uur
een klant is gemiddeld 20 minuten binnen, en ze is nooit onbezet dus, 3 klanten per uur * 8 is 24 per dag
ze werkt 7 of 7, dus 27 * 7 = 168 klanten per week, dus er zal wel al eens één tussen zitten die wat minder gezond is.
Ze wast haar telkens wel aan de bidet, maar dit zal geen soa's tegen houden.
Verder zegt ze dat ze haar om de 2 maand laat testen, maar als je weet dat de incubatietijd van sommige soa's, 6 maand is, en je rekent uit hoeveel klanten er ondertussen al gepasseerd zijn ...
't is en blijft een Russische roulette, anders doe je er maar niet aan mee :)

A

Anonymous

Guest
Een paar dagen geleden haar bezocht nadat mijn originele plannen om naar Duitsland te rijden zwaar on duigen viel door m'n werk.

Was snel geklonken moet ik zeggen. To the point 80€ vr een leuke wip bare. Ze begon me meteen stevig te pijpen na mn wasje dat ik al bijna moest oppassen of in had alles al verschoten. Dan haar doggy geneukt tegen een flink tempo waarbij ze heerlijk meedeed en zelf ook leek ervan te genieten ( ofwel een goede acteer act ntrlk ).
Maar toen ze me bijna smeekte om haar kutje te vullen ging ik eraan voor de moeite.

Ben dan ook voldaan naar huis gereden.

A

Anonymous

Guest
cve zei:
Wat een overbodige vraag ?
Ze start om 10 uur en werkt tot 18 uur = 8 uur
een klant is gemiddeld 20 minuten binnen, en ze is nooit onbezet dus, 3 klanten per uur * 8 is 24 per dag
ze werkt 7 of 7, dus 27 * 7 = 168 klanten per week, dus er zal wel al eens één tussen zitten die wat minder gezond is.
Ze wast haar telkens wel aan de bidet, maar dit zal geen soa's tegen houden.
Verder zegt ze dat ze haar om de 2 maand laat testen, maar als je weet dat de incubatietijd van sommige soa's, 6 maand is, en je rekent uit hoeveel klanten er ondertussen al gepasseerd zijn ...
't is en blijft een Russische roulette, anders doe je er maar niet aan mee :)

Iemand anders zijn rekening is rap gemaakt he.
We weten al vanop ander fora dat ge niet voor NZC bent, dus kvraag mij af wat ge hierdan komt zoeken

A

Anonymous

Guest
niet direct iets met dit onderwerp te maken, maar dit moet me even van het hart :

Wat mijn persoonlijke keuzes zijn, doet er hier niet toe. Het feit dat ik mij hier aangemeld heb, betekent dat ik akkoord ben met de gebruikersvoorwaarden van de site. Wat er op andere sites gebeurd, doet HIER niet terzake.

Mijn schrijfsels zijn een weergave van het moment, daarom heet dit ook een forum. Wie de definitie van forum niet kent, zoek het even op op google.

Een persoon met naam Beerke ken ik niet persoonlijk, heb ik zelf nog nooit een strobreed in de weg gelegd, noch persoonlijk aangevallen op deze site of andere, zelfs zijn mening respecteer ik, ik heb nog nooit iets geschreven dat hem voor de borst zou kunnen stoten.

Ik snap dus niet, waarom elke bijdrage van mij, aan dit forum, door bovengenoemde afgeschoten wordt.

Eén van de stelregels van een forum, is dat men de bijdrage van een ander leest, respecteert, en indien nodig zijn eigen mening heeft. Persoonlijke aanvallen horen hier NIET thuis, vandaar dat ik dit ook even meld aan de admin van deze site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven