Gisteren voor de eerste maal langsgeweest.IK was er vroeg wegens de warmte.Ik gaf haar 100 euro" alles ohne" kein problem.Ik was blijkbaar haar eerste klant van de dag.Ze nam mijn geld aan, gooide het op bed en ging dadelijk op haar knieen voor mij zitten.Ze trok mijn broek af en zonder te wassen begon ze mij diep te pijpen.Ze pijpte zo diep dat ze moest kokhalsen.Ik kon het bijna niet meer houden en vroeg haar om haar doggy te neuken.Ik ramde mijn pik in haar kont en begon haar als gek te neuken.Hoe harder ik beukte hoe geiler ze werd.Ik spoot vrij vlug mijn lading in haar darmen.IK ging daarna volledig uitgeblust op mijn rug liggen.Ze nam een flesje olie en begon mijn lul en ballen te masseren.Daarna kroop ze op mij en stak hem in haar kut.Intussentijd liep het sperma uit haar kont.Zeer geil.Vlug spoot ik een tweede lading in haar kut.Ik vroeg haar om recht te staan op bed zodat het sperma uit haar kut van haar benen liep.
Besluit : zeer geile date , echt een sexbeest.Misschien zelfs nog beter dan Angelina uit de schippersstraat te antwerpen.
Besluit : zeer geile date , echt een sexbeest.Misschien zelfs nog beter dan Angelina uit de schippersstraat te antwerpen.