Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Wel raar, als je bij de andere meisjes de naam Hennie laat vallen, klappen ze dicht. Eentje zei mij onlangs "holliday with family", she come back. Benieuwd

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
[/quote]

Heel goedkoop. Voor 20 EUR anaal en vaginaal. en overdag
[/quote]

Zonder condoom? Heb je daarover moeten onderhandelen?

Voormalig lid 1917

Snuffelaar
3 okt 2015
8
0
Heb je nog nooit van Hannie gehoord fzo? Gwn afpingelen. Ze aanvaardt alles. Mr wees gewaarshuwd. 2x bezoek bij Hannie, 1x Gonoroe EN chlamydia. 6 maand later opnieuw te geil en me laten verleiden. Weer chlamydia!! Hannie heeft daarna ng pr maand gewerkt om dan onder vreemde omstandigheden te verdwijnen. (Zie vorig topic)

Iedereen weet dat het daar zonder kan en dus heeft iedereen er ook al ingespoten..

Edit: Link naar Hannie in het archief vr wie meer wil wete
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=197&t=243&hilit=Hannie

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Inderdaad oppassen met deze meid. Ze aanvaard elk bod.
Vandaag heb ik me ook laten verleiden bij gebrek aan beter. Ze vroeg eerst 150 voor alles zc. Goed geprobeerd van haar, zei haar dat het te veel was en het bedrag ging snel naar 50.

Zc me laten pijpen en anaal en vaginaal genomen. Hopelijk heb ik niets opgelopen...

Voormalig lid 1917

Snuffelaar
3 okt 2015
8
0
19R als ik het me goed herinner. Net naast de trapjes vooraleer ge de doorgang binnenstapt. Hangt poster van safe sex aan de deur. (Lol)

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
geilevlaming zei:
wwam zei:
iamnaughty zei:
Eindelijk terug goedkoop anaal

Heel goedkoop. Voor 20 EUR anaal en vaginaal. en overdag

Damn da's wel goedkoop.

Dat is inderdaad spotgoedkoop en de service is er niet minder om. Je moet haar wel niet belazeren door te zeggen dat je niet meer geld bij hebt want ze kijkt wel mee in portefeuille. Ze doet alles alleen heb ik haar nog niet kunnen bewegen om meerdere mannen tegelijkertijd toe te laten.

Poesjkapelle

Toogplakker
14 mrt 2018
108
3
20 euro voor bare in haar kut en reet ? Dat is onwaarschijnlijk weinig! Kan je dan ook spuiten in haar reet of kut ?

cycle1983

Toogplakker
28 dec 2016
94
20
Daarvoor maar 20 euro betalen is toch ook ronduit respectloos. Ik vind dat echt walgelijk, sorry. Geef die vrouw dan toch minstens 50 euro. Dat is het toch wel waard zeker?
Zelf ben ik er niet gegaan en ook niet van plan, omdat ik het niet helemaal vertrouw qua gezondheid.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
cycle1983 zei:
Daarvoor maar 20 euro betalen is toch ook ronduit respectloos. Ik vind dat echt walgelijk, sorry. Geef die vrouw dan toch minstens 50 euro. Dat is het toch wel waard zeker?
Zelf ben ik er niet gegaan en ook niet van plan, omdat ik het niet helemaal vertrouw qua gezondheid.
Ik snap de commotie niet. In het buitenland mag er voor die prijs geneukt worden en hier niet. Ik verplicht haar niet maar ik zou dom zijn om meer te betalen dan nodig. Dat is het systeem van onderhandelen.
Trouwens ik heb nog niets opgelopen bij haar en gelukkig nog bij niemand niet.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ga volledig akkoord met wwam.
Prijzen zijn in België hoe dan ook te hoog in vergelijking met buitenland. Waarom is €50 standaard terwijl het30 is in Duitsland en 25 in de Doublet in Den Haag?
Laat ons dus toch blij zijn als er eentje een redelijke prijs hanteert. In tegenstelling tot de meeste onder ons betalen de meisjes geen belasting en verdienen ze goed hun kost (... of hun pooier: en willen sommigen onder jullie misschien dat die nog meer opstrijkt?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven