Hannie, Vanderdoncktdoorgang 11/R

Status
Niet open voor verdere reacties.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
E hopla!

We zijn er terug aan begonnen.

Ramen in Gent terug open en Hannie natuurlijk ook.

Al is het een schim van haar eigen , graatmager , haar zwarte body van voorheen slabbert aan haar tenger lijf.

Busboy.

A

Anonymous

Guest
Ik heb het ook gezien. Ik denk dat het harde leven zijn tol geeist heeft. Ziet er in alle geval niet zo clean meer uit.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik voel me geroepen om toch even te reageren. Ik ben sedert de vorige keer nog twee keer bij Henni op apartement geweest en een keer de ganse nacht gebleven. Ik kan dus wel getuigen dat ze niet aan drugs verslaafd is. Ze zei me dat de meeste mensen van haar familie zwaarrlijvig zijn en aan diabetes lijden. Daarom dieet ze nu fanatiek, met veel yogurt, fruit en groenten. Daarom dus dat haar buikje van destijds verdwenen is.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ben blij te lezen dat mensen als guy6 oprecht bekommerd zijn om Hannie. Ik ken Hannie van toen ze nog de nacht deed. Meisje is veel te goed om in de harde sector van de prostitutie te werken. Ik hoop dat ze ooit genoeg geld heeft om uit de prostitutie te kunnen stappen. En bijv. (wat ik hier enige tijd geleden las) aan te slag te kunnen als poetsvrouw, receptioniste of iets anders waar ze genoeg geld mee verdient en hopelijk graag doet.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Je kan er op de koppen lopen. Wat een drukte...

Maar dat zal beteren na 15 juni als SKW Antwerpen en rosse buurt Brussel weer open is. Nu zitten er veel meisjes uit Brussel en Antwerpen, vooral snachts.

En dat is ook te zien aan de menigte wandelaars....

Busboy

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Goed om te weten : tot nader order gelden in Gent, net zoals elders, andere uurroosters, Henni zit weer in haar bar en werkt in de namiddagshift, van 16 u tot 1 u s'nachts.

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Hannie ontvangt NIET meer sinds de ramen terug open zijn op haar appartement.

Wat logisch is , al die meiden zien haar na haar shift naar boven gaan van achter hun raam op haar appartement omdat ze in de straat zelf woont tussen de bars.

Wij die daar rondlopen en dan plots via haar deur naar binnen is vragen achter politiecontrole omwille van concurrentievervalsing.

Dus stop maar met fantaseren en onterechte verhalen uit te wisselen.

Hannie heeft mij dit zelf uitdrukkelijk gemeld na mijn laatste bezoek op haar appartement tijdens de lockdown.

Busboy.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Kan iemand me haar nummer bezorgen zodat ik haar eens kan bellen? Kwestie van geen te lange afstand af te leggen en voor een lege vitrine te staan.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
Hannie begint rond 16 uur
had haar bijna niet herkend met haar ros haar
haar gezicht ziet wel wat grauw
heeft er iemand ooit al een soa bij haar gehad? :?:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Er was al eens een discussie geweest over dit onderwerp, maar de moderator had het gewist. Ik zal me dus beperken te zeggen dat ik nooit een SOA heb opgelopen bij Henni. Ik weet heel zeker dat ze niet aan drugs verslaafd is. Dat ze erg mager is, is omdat ze fanatiek dieet.

Warddebever

Snuffelaar
13 jul 2019
2
0
Onlangs ook bij Hannie (of Hennie) langs geweest. Even aan de deur de prijs gevraagd en binnen. Op de kamer vroeg ze of ik iets extra wilde. Sex without condom was inderdaad geen probleem, wel wat bij betalen. Eerst wat pijpen en daarna kwam ze op me zitten. Vervolgens missionaris, maar ik had wat te veel gedronken en kon niet klaarkomen. Geëindigd met de kleine massage. Herhalingsgevaar klein, ze is iets te mager voor mij.

A

Anonymous

Guest
Ze ligt in het ziekenhuis. Meer weet ik ook niet

busboy

Toogplakker
29 nov 2016
193
22
Hannie zit momenteel lekker gezellig in haar appartement. Net gewhatsappt. Vroeg of ik langs kwam om haar vol te spuiten.

Busboy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven