Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?

Goldenshower

Toogplakker
13 nov 2023
78
34
De gemiddelde 'strategie' van de gemiddelde DVP is gewoon - zoveel mogelijk geld- -in zo min mogelijk tijd krijgen- en -er zo min mogelijk voor doen-. Als je het een strategie wilt noemen

Je zegt het goed; gemiddelde dvp
Ik heb een bovengemiddelde , in fact kom er net weer vandaan.Zal nu rond de 60 bezoekjes liggen. Op de 2e plek eentje van 3 bezoekjes. Ik stond erbij en keek erna.

..een wandelaar

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
60 bezoekjes? À gemiddeld € 200 per bezoek?
Is dat € 12.000 in totaal? Of vergis ik me?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Als iedereen die bij een dvp is langsgeweest en neukt zc,het bedrag dat ze uitgegeven hebben in al die jaren,dan zouden ze nogal ogen opentrekken,denk ik.
Ik wil er niet eens denken hoeveel alle bezoekjes mij al gekost hebben in al die jaren.
Let wel,ik heb er absoluut geen spijt van.Zoals men wel vaker zegt:het moest maar zo lekker niet zijn.;)

Goldenshower

Toogplakker
13 nov 2023
78
34
Voorheens ik mijn popje kennen leerde wandelde ik maar spontaan.Gemiddeld maar zo'n 3x per jaar .Teveel miskopen zeg maar. Ik reed dan steeds met spijt terug naar huis en nam me voor niet meer te gaan. Nu heb ik soms spijt dat ik wel 3 x per week moet gaan.ik moet dan gewoon. Heb haar zelfs een keer 2maal op een dag gaan bezoeken,
Gelukkig is ze soms ook naar dr thuisland.
En ga ik dan bij nen ander, blijft mijn apparaat ook nog in slaapmodus. Al meerdere keren uitgeprobeerd.
Vroeger stond ie al als de wind uit de juiste hoek kwam. Nu alleen bij haar nog..

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb het ook eens uitgerekend à propos.
Nu 20 jaar aan het wandelen🫣, gemiddeld twee keer per week. Soms wel elke dag, meestal rond de 100€ maar soms ook veel meer. (Vroeger toch)
Kom ik op een kleine 250.000€ uit. Ik verwacht eigelijk dat het meer is, want laatste jaren gebeurd het regelmatig dat ik twee dates op één dag doe. Jammer van de centen, maar langs de andere kant, iemand die rookt verdoet in mijn ogen ook veel geld en die heeft er niks aan.
Daarbij komt dat ik geen normale vriendin meer kan hebben, al genoeg geprobeerd. Maar ik krijg hem niet meer recht bij mijn vriendin, word altijd terug aangetrokken om betaalde sex te hebben.
Dure en verslavende hobby, indertijd ben ik beginnen wandelen door de saaie sex met mijn toenmalige vriendin. Die eerste weken aan de ramen in Gent herinner ik mij nog levendig. Uren rondwandelen met de schrik om ergens binnen te gaan (toen nog alles met condoom).
Nu heb ik meer stress om brood te gaan kopen dan binnen te gaan bij een dvp.🙄

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Wow da's een pak geld 250K€… maar je hebt wel een hoop neuk plezier achter de rug. Niet gewandeld, niet geleefd.

Moest je dat geld de laatste 20j in Amazon hebben belegd dan was je nu miljardair, kon je elke dag een nzc harem laten komen. Vijgen na Pasen natuurlijk.

Goldenshower

Toogplakker
13 nov 2023
78
34
Tis misschien nen verhaal voor Jambers

.. en naar den werk veranderde hij in een sexmachien en kroop over alles met nen gat..

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zonder te beseffen en door de jaren heen zullen er nog wel mannen zijn die er een vermogen hebben door gedraaid. En idd ik kon miljardair zijn. Maar wist jij dan vooraf dat Amazon, insta, uber, netflix ging boomen?
Als je dit, als je dat. Zo kan je u hele leven in vragen stellen.

Terug
Naar boven