Heerlijk avondje was al gekomen

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden,

Gisteren had ik een bijzondere dag. Een halve middag vrijgenomen voor een geile date met Aaliyah https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=214&t=6979&start=10

Ik werd de dag daarvoor verrast door een aangemaakte app groep door Ricky Tv. Een langbenige Rotterdamse tgirl waar ik vele bare avonturen in de moodsbar had genoten. Maar gisteren avond had ik de date met Aaliyah al besproken. Heel slim antwoorde ik binnen die groep dat ik niet zeker ben of ik gisterenavond beschikbaar ben. De wetenschap dat mijn geile FWB vriendinnetje afspraken kan maken met vaste klanten op het adres waar ze kort verblijft werd werkelijkheid. Om 20.15 had ik last van rugpijn, maar wat wou ik graag dat heerlijk avondje verlengen. De blije reacties van de app groep stroomden binnen. Van hofplein ree ik naar de Blinddate sexbios om Ricky op te pikken. Dit rit was geilzellig, de cumgun kreeg gelukkig bot en beide wappie een rit naar een ander lid een goede vriend van me die aan de andere kant van deze havenstad woont. Eenmaal bij hem binnen nam ik snel een douche en toen ik beneden was pijpte Ricky de grote kolos van mijn vriend. Snel bevond mijn cumgun in haar warme neukgrot. Hmmm wat heerlijk. We hadden geblowd, in het begin volgde we op de radio hoe Sparta FC easytoys versloeg en daar werd de stemming beter mee. Ricky noemde ons haar favoriete geile vriendjes en door onze spellen bleef mijn pik hard. Niet verkeerd van een halve kamagra die ik om 15.00 in de middag in mijn mik gooide en het half snoepje van 16.30 werkte verrassend goed. Ricky werd door de neukpieten 3x getrakteerd met een dubbele penetratie. Ons sletje was wenste een dubbele roming. Tja wie zoet is krijgt lekkers en ik gaf het startsein aan mijn collega neukpiet. Afgewisseld met mastubatie blafte hij haar sletten vol. Uitnodigend lokte haar geil geroomde kut mijn cumgun en snel zat ik erin in missio standje. Zo heerlijk met geile tongzoen sessie hoorde ik haar sletten kut soppen. We vervolgde doggystyle en vervolgens lag ze op haar buik. Ik trakteerde Ricky op een uitwoonsessie. Dit was zo intens dat mijn cumgun in de diepte van neukgrot zaadsalvo's gaf. Hmm en kwam er een heerlijke creampie van gemengd zaad. Ik likte het op stak mijn harde cumgun in haar roomkut en startte met cumswapping.

Hmm wat een heerlijke geile dag had ik. Wel rugpijn aan overgehouden maar op dit moment heerlijk aan het nagenieten. Met dank aan sinterklaas en zijn pieten, op dat heerlijk avondje was ik 2x gekomen en werd ik door Aaliyah heerlijk genomen.

Groetjes Cumgiver :p

Terug
Naar boven