Help... In paniek om risico op HIV

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
😂😂😂 dumb will stay dumb boy

Jouw Luc heeft het bewijs letterlijk gegeven dat hiv AIDS veroorzaakt, waar jij al een hele dag naar op zoek bent, hoe idioot kan je zijn om dat te negeren. Luc kreeg een Nobelprijs voor deze studie en onderzoek.

En dan ga je terug naar je 'alternatieve platformen' waar de lulligste hoax en complot theorieën op staan, dude je bent gewoon zielig 🤦🏻‍♂️

Maar we wachten nog steeds op jouw wetenschappelijk bewijs van het tegendeel, kom terug als je beter kan doen dan enkel links delen.

Bye wappie 🤣🙈

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
@ Johan321
Laat me raden. je praat luid en je zit meteen te juichen en jezelf uit te roepen als winnaar.
Is je ego niet prematuur geejaculeerd?

Heb je niet geluisterd naar wat hij zei, in het hoogtepunt van zijn carriere?

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
We wachten nog steeds op jouw wetenschappelijk bewijs, het blijft stil 🤫

Dat is het grappige aan jullie wappies, veel bla bla en verwijzingen naar complete onzin op 'alternatieve' sites maar nul komma nul bewijs 😂🙈

befferdeluxe

Snuffelaar
19 okt 2022
13
2
Wat een interessante discussie wordt er gevoerd. Goed om te zien ook dat 'iedereen' zijn kennis van de Nederlandse taal goed inzet om zijn (of haar) standpunten foutloos over te brengen. Dat maakt ook dat individuele standpunten en zienswijzen aanzienlijk krachtiger overkomen.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
ja cerato , zeer zeldzame bijwerkingen...
Al die andere hiv remmers ook zeer zeldzame bijwerkingen?Je praat er over alsof het wel meevaltEn een beetje flauw om dan antibiotica aan te halen...deze hebben toch een bewezen pos. werking?Je gebruikt ze 1 keer en klaar.
HIV medicatie is toch levenslang?Met alle giftige werkingen ziek voor de rest van je leven.
Heb je nog geen aids krijg je het wel van de meds.Zoals je weet,zorgt hiv med. voor imuun deficientie.
Je werkt niet voor bayer maar wel op een onderzoeksafdeling ve groot ziekenhuis...
Dan werk je toch voor big farma?...Denk het wel.
Dan ben je toch niet meer serieus te nemen met wat je allemaal beweert?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Geloof het of niet maar onze onderzoekafdeling werkt dus NIET voor big farma.
We onderzoeken zelf wat er wel of niet werkt en hoe virussen zich gedragen of muteren.
Uiteraard ook andere ziekten hoor.
Dus nee, wordt onafhankelijk gedaan omdat ook wij weten dat de farma soms dingen
er beter willen doen uitzien dan het is en big money willen verdienen, dat is zeker waar.
En we werken samen met internationale ziekenhuizen in arme en rijke landen.
Dus geloof jij maar dat ik niet serieus ben te nemen, dat mag.
Maar ik neem jou ook niet echt serieus, altijd maar denken het beter te weten en alles en
iedereen wantrouwen maar je hebt geen idee hoe het er echt aan toe gaat, dus dan kan je er
niet over oordelen man.
Je antibiotica verhaal klopt trouwens ook niet helemaal.
Bewezen positieve uitwerking? Ja, mist niet resistent wat steeds vaker gebeurt.
En ook die antibiotica hebben soms bijwerkingen die niet echt leuk zijn, soms ook levensbedreigend.
Maar nogmaals: denk en geloof wat jij wilt maar niet oordelen over zaken die je niet kent zoals onze
afdeling, als je die kende zou je niet zo reageren.

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Het drammen van de complotdenkers, wappies en andere ontkenners is de gemene deler. Zo lang doorgaan met non argumenten, feiten loze onderzoeken of gewoon des-informatie of keiharde leugens verspreiden dat het er op in gaan een vermoeiende exercitie wordt....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ach, men mag het ontkennen hoor en ook geloven wat men wilt.
Maar dat onze onderzoekafdeling beschuldigd wordt van werken voor
de big farma dat gaat mij echt te ver.
Dat is pertinent niet waar en getuigt van gebrek aan kennis wat en hoe
het eraan toe gaat op zo`n afdeling.
Gebrek aan kennis daarvan is niet gek want weinig mensen weten precies
hoe het op zo`n afdeling gaat.
Dat neemt niet weg dat je dan zomaar wat kan roepen wat we doen of dat
we werken voor de big farma, beschuldigingen moet je wel kunnen onderbouwen hoor.
Zomaar wat roepen vind ik echt te ver gaan en getuigt van weinig inzicht.
Dat geld ook voor het goed interpreteren van publicaties en onderzoeken.
Als er geen inhoudelijke kennis is dan kun je ook niet checken of het klopt.
Maar dan kan ik wel mee leven, heb ik geen last van, een afdeling in diskrediet brengen wel.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
ach jongen toch...
We weten allemaal dat ziekenhuizen draaien op big farma.Zij zijn de eigenaar.
De artsen aldaar weten erg weinig van het menselijk lichaam.
En zijn je symptomen chronisch geworden door alle symptoom onderdrukkende werking vd medicatie
is hun antwoord:*u moet er maar mee leren leven* En blijven slikken natuurlijk..En als jij in een groot stervenshuis werkt weten we natuurlijk allemaal dat jij geen objectieve mening hebt.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
ach jongen toch...
Ik dacht dat de ziekenhuizen dat zelf waren. Ik tel dus niet mee, 'als WE het ALLEMAAL weten'. "Ach jongen toch" klinkt mij ook een beetje kleinerend in de oren trouwens.
De artsen aldaar weten erg weinig van het menselijk lichaam.
Is dat zo? Gemiddeld toch wel heel wat meer - na al die jaren studie en vooropleiding- dan de gemiddelde 'Janus' hier denk ik dan..... Dat ze niet alles weten en nog steeds bijleren, dat is zo waar als maar kan. Dat de behandelingen soms iets achterlopen op de huidige stand van kennis ook. Wat jij stelt Janus is natuurlijk onzin. Je zou eens met een arts moeten praten, je zou versteld staan hoeveel ze weten!
En zijn je symptomen chronisch geworden door alle symptoom onderdrukkende werking vd medicatie
is hun antwoord:*u moet er maar mee leren leven*
Nou , vaak hebben ze dan nog wel wat alternatieve therapieën of medicijnen ......
En blijven slikken natuurlijk..En als jij in een groot stervenshuis werkt weten we natuurlijk allemaal dat jij geen objectieve mening hebt.
Eigenlijk heeft vrijwel niemand een objectieve mening. Van de meesten hier wordt die mening gevormd onder invloed van kennis, ervaring, intelligentie, achtergrond en zo nog wat meer. Die achtergrond zorgt al snel voor wat minder objectiviteit.

Ik denk dat je volledig gelijk hebt dat er in de westerse wereld in het algemeen snel wordt (of werd!) gegrepen naar medicatie voor zaken die ook natuurlijk op te lossen zijn. Zeker binnen bepaalde onderdelen van de gezondheidszorg.
Zo wordt er nog steeds heel makkelijk uit een soort van automatisme een bloeddrukverlagend medicijn voorgeschreven terwijl er via natuurlijke weg vaak nog heel veel te verbeteren valt. Een pilletje is dan wel makkelijker, vaak ook bewust door de patiënt gevraagd.

Dat dit opzettelijk en alleen maar is onder invloed van de Big Pharma geloof ik dus niet. Dat er Big Pharma is die zich niet netjes gedraagt is een feit. Dat is echter niet altijd zo en al zeker niet over de gehele linie van de gezondheidszorg.

Aids bestaat, HIV ook. De medicijnen ook en er is genoeg onderzoek waaruit goed onderbouwd blijkt, dat die medicatie werkt.

De antwoorden van Cerato in dit onderwerp zijn over het algemeen prima onderbouwd. Wat jij beweert Janus, is vooral gebaseerd op heel veel onderbuikgevoelens. Als je nu eens je stellingen goed onderbouwt i.p.v. 'we weten allemaal wel dat.....' terwijl we dat niet weten, dan komen we een heel eind!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
We weten dat allemaal?
Jij denkt dat dus te weten, niet meteen generaliseren hoor.
Big farma hebben in ziekenhuizen minder te vertellen dan ze zouden willen.
Ze zijn er zeker geen eigenaar van, gelukkig niet.
De verzekeraars, die hebben een grote vinger in de pap helaas.
Maar de Big farma niet, gelukkig maar.
Dan zou onze afdeling wel kunnen opdoeken want wij laten onze oren niet
hangen naar wie er betaalt.
Ons onderzoek gebeurt gelukkig zonder geld van big farma.
Dus onafhankelijk, wat u ook denkt of beweert.
Ben ook heel benieuwd waar u die info vandaan haalt, vast niet om sluitend
bewijs daarvan gevraagd maar het gewoon klakkeloos aangenomen.
Eerst maar eens verdiepen in de werkelijke gang van zaken en dan een mening geven.

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
De verzekeraars, die hebben een grote vinger in de pap helaas.
Maar de Big farma niet, gelukkig maar.
Vind het wel leuk dat je denkt dat er een verschil is. Ze worden allemaal gerund door dezelfde paar investeringsmaatschappijen

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
he he,...Nick...vriend...
Denk dat cerrato niet weet hoe de wereld werkt.
nl wie betaalt ,bepaalt.
je afdeling kan dus opdoeken.

en ed de bef,dat een arts langer op school heeft gezeten dan ik ,betekent waarschijnlijk dat ie goedglovig is en vooral volgzaam.
ach jongen toch. Doelend op zijn kinderlijke voorstelling van zaken.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Janus heeft 11 comments: nul recensies, wel allemaal in de soa rubriek… soa's zijn blijkbaar een speciale fetisj voor hem 😂🙄

Veel gelul en geblaat maar nergens een serieus argument zoals we van de wappies gewoon zijn 🙈💩

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wie betaalt bepaalt, dat zou best kunnen hoor.
Zoals al eerder opgemerkt ben ik blij dat wij NIET betaalt worden
door externe bedrijven om onderzoek te doen of te sturen of te manipuleren.
En onze afdeling zal beslist niet opdoeken, maar ook dat weet jij beter kennelijk.
Eerst op de hoogte zijn van feiten en dan oordelen.
Maar jij denkt dat je de feiten kent, maar op basis van wat eigenlijk?
Erg veel overtuigend bewijs heb je niet.
Dus roep maar en kennelijk vind je het gewoon leuk om dit soort onderwerpen
te bekritiseren.
Doe maar gerust, ik heb wel benoemd wat ik wilde benoemen, wel tig keer dus genoeg.
Ben blij dat ik zinloos werk doe en dat jij weet hoe de wereld in elkaar steekt.
Wees er blij mee zou ik zeggen.

Terug
Naar boven