Hertz Factory Keulen

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Iemand al bekend met deze tent? Schijnt veel rubberloos genot mogelijk te zijn.

Twee quotes uit een recensie geplaatst op het IJsberenforum:
"Disclaimer: Je leest deze recensie, omdat je nieuwsgierig bent of dit weer zo'n beruchte je-weet-wel tent is. Daarom een ding vooraf: die hele discussie over het verdienmodel, uitbuiten van de meiden, afwerksex, slechte service , afvoerputje, gedwongen aanwezigheid, etc. hebben we al lang gehad. Mocht je daar over willen doorzagen, dan kan dat in de daarvoor bestaande topics. Ik zal er niet meer op reageren, want dat heb ik in het verleden al voldoende gedaan. En ook de AO-discussie is al elders gevoerd. Bespaar je dat dus.
Iemand moet zich toch opofferen en nieuwe clubs verkennen en op de kaart zetten. Dus op Zondag 06 Maart m'n stoute explorerschoenen maar weer eens aangetrokken om een kruiwagen vol modder te gaan verzamelen. Modder? Ja, want na een bezoek aan zo'n gure obscure tent zal er wel weer flink met modder gegooid gaan worden.
En ga niet wat ongefundeerd commentaar geven, of je mening ventileren, als je er zelf niet geweest bent. Alleen als je de club zelf bezocht hebt, heb je je een accuraat oordeel vormen en heb je recht van spreken."

"Als de club deze sfeer en service kan vasthouden, dan voorspel ik hen een voorspoedige toekomst. Heb je last van smetvrees en kun je niet zo goed tegen dat, wat niemand durft uit te spreken, blijf dan vooral thuis. Bedenk dat je alles zelf in de hand hebt. Houd je koppie erbij en laat niets met je doen, wat je zelf niet wilt. Dus deze club is niets voor de faint hearted; tere zielen blijven thuis bij mammie en jammeren "ochottegot". En als je niet de restjes yoghurt van iemand anders wenst uit te likken, dan raad ik je af om te beffen of aan 69-en te doen. Duidelijker tussen de regels kan ik het niet plaatsen."

Hertz.PNG

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Jajoh; ik vind het jammer dat je niks vermeld over de sfeer en de dames zelf. Ook hoe het staat gesteld met het nemen van pauzes en de ruimtes die er zijn wordt niets verteld. Ik ben zelf 2 x in de Mulforterstrasse 99 te Mönchengladbach geweest en ik vond het geweldig om mee te maken. Het is een club waar regelmatig tabulose feestjes worden gehouden. Goed; veel vertier is er niet en de service van sommige meiden is niet altijd even goed maar als liefhebber van groepssex kom je goed aan je trekken.
Ik heb tweemaal een uitgebreide recensie geschreven over M'gladbach wat je kan verwachten en hoe de dames de sex bedrijven en het zou leuk zijn als er wat meer over dit soort clubs zou worden geschreven maar misschien komt dat omdat er niet zoveel Hollanders komen.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Robbie zei:
Jajoh; ik vind het jammer dat je niks vermeld over de sfeer en de dames zelf. Ook hoe het staat gesteld met het nemen van pauzes en de ruimtes die er zijn wordt niets verteld.

Robbie,
Ik ben er zelf (nog) niet geweest en was dus benieuwd of iemand anders al ervaring had met deze toko...
Als ik weer eens in Keulen ben (en tijd vrij kan maken) probeer ik hier eens naartoe te gaan, maar als andere mensen dit afraden kan ik dat misschien beter niet doen...

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Robbie zei:
Jajoh; ik vind het jammer dat je niks vermeld over de sfeer en de dames zelf. Ook hoe het staat gesteld met het nemen van pauzes en de ruimtes die er zijn wordt niets verteld. Ik ben zelf 2 x in de Mulforterstrasse 99 te Mönchengladbach geweest en ik vond het geweldig om mee te maken. Het is een club waar regelmatig tabulose feestjes worden gehouden. Goed; veel vertier is er niet en de service van sommige meiden is niet altijd even goed maar als liefhebber van groepssex kom je goed aan je trekken.
Ik heb tweemaal een uitgebreide recensie geschreven over M'gladbach wat je kan verwachten en hoe de dames de sex bedrijven en het zou leuk zijn als er wat meer over dit soort clubs zou worden geschreven maar misschien komt dat omdat er niet zoveel Hollanders komen.

Dag Robbie... waar kan ik die recensies vinden, ik ben nieuwsgierig geworden.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Foto's van Sonia en Alesia spraken me aan en had wel oren naar de tabulose duo-bang die de laatste party flyer (Hawaii) beloofde. Het is weer even geleden dat ik een bare GB gedaan heb maar de Duitse GB zijn toch wel het neusje van de zalm, althans dat was mijn beeld naar aanleiding van de GB verhalen van La Luna en andere feestjes waar de kutjes tot de rand toe gevuld werden met zaad. Twijfelde nog even om toch naar de Mulforterstrasse 99 te Mönchengladbach te gaan maar gezien dat vaak de dames op de advertentie er niet zijn en hetgeen er dan wel is erg tegenvalt toch maar richting Keulen. ( jaja ik weet het, ben erg kieskeurig).

De gb was gepland vanaf 15.00 en had lekker de hele dag vrij genomen dus eerst maar eens afgezakt naar toch wel een van mn favo clubs de Grimm in Gelsenkirchen. Blij dat ik dat gedaan heb! Na 2 uitermate goede kamer rondes in de Grimm rond 14.00u vol goede moed op weg naar Keulen.

Kom eerst in een megafile en uiteindelijk 1,5 uur later arriveerde ik op het industrieterrein ter plaatse. Snel naar binnen, trap op en de Turkse muziek kwam me al luid tegemoet. Is niet mijn ding maar ja, toch maar even de dames checken want de foto's logen er niet om. Afgerekend en omgekleed (prive spullen dien je af te geven, kleding gaat in een vrij toegankelijke kledingkast). Het was behoorlijk druk binnen, ik denk zon 12-15 heren en er waren zo'n 6 dames. De meeste herkende ik van de flyer, dus dat is positief. Ook Sonia en Alesia zijn echt jonge superslanke oostblok tienertjes, opzich niets mis mee. Super kleine kontjes en tietjes en wat is die Alesia een lange meid met een minikontje, zeker op die mega hakken! Daar is dan ook al het goede mee gezegd. Geen enkele groepactie en de dames hadden een uitermate ongeïnteresseerde houding. Omste beurt ging er een heer overheen, waarna ze zich na elke "fickie fickie" 10 minuten gingen verschonen. Heren die bij de actie probeerde aan te haken werden totaal genegeerd.

Ik heb het zon 15 minuten aangekeken en ben me gaan aankleden, duidelijk geen tent voor mij. Toch maar weer eens naar Wommelgem of toch maar eens afzakken naar Duren voor een GB01 feestje...

Smith

Snuffelaar
22 dec 2015
1
0
2020-sexparty.jpg
Na het vinden van soortgelijke adv als deze werd mijn interesse gewekt. Na meerdere malen een gangbang op Hollandse bodem hebben bezocht en meerdere bezoeken aan freude 39 leek me dit een mooie combinatie. gangbang en pauschal!!

Na een gehaaste reis naar koln om toch voor 16 uur aanwezig te zijn voor de geplande gangbang van sonja en alesia van 15:00 tot 18:00 arriveerde ik om 16:00 precies.
Bij binnen komst op de tweede verdieping van een appartement complex aangeklopt en werd vriendelijk te woord gestaan door een best wel mooie meid in het engels. Zij heeft mij even duidelijkheid gegeven over de prijzen daar.
59 euro: 3 uren ticket pzc nmc geen zoenen en extras zeg maar.
79 euro: hele dag intree pzc nzc geen zoenen niet klaarkomen in mushi.
99 euro: hele dag intree tabulos alles mogelijk!!
Werd niet gesproken over de gangbang ticket van 49 euro.
Ik heb voor de 100 euro ticket gekozen en kreeg een zwart bandje om.

Bij binnenkomst gelijk links word gevraagd je om te kleden gewoon in de gang bij de receptie zeg maar, geen lockers maar een kast en een hang kast. Je eventuele waardevolle spullen kun je bij de theke afgeven als je dat wil. Nagenoeg in dezelfde ruimte staat ook fris in een koelkast en een tafel met broodjes en salade.
loop je iets verder kom je al bij de grote kamer met een rond bed en de jacuzzi met enkele fauteuils daar schuin tegen aangelegen gescheiden door een vitrine kast is een openhaard en enkele fauteuils en een houten bank. ziet er allemaal prima uit wel klein. Je hebt nog drie kamers twee zonder deur waar mensen ook regelmatig naar binnen lopen als je bezig bent met een van de meiden of twee. de derde kamer is afgesloten en heb je privacy.

Na mij te hebben omgekleed in een badjas en twee handdoeken en mijn eigen meegenomen slippers (deze hebben ze daar niet) opzoek naar de douches. Er zijn twee maar verwacht er niet veel van ze zijn koud en de douchekoppen missen er van enkele af en de toiletten zijn in dezelfde ruimte. maar wel schoon.

Ben gaan zitten bij de openhaard met zicht op het ronde bed heb daar wel een 3 kwartier gezeten en goed bekeken wat er rond liep maar vooral wachtend op de gangbang deze is er helemaal niet geweest.
Er waren vijf dames Sonia alesia Mihaela Sabrina en een vijfde waar ik de naam niet van weet.
Het was een dooie boel 7 mannen aanwezig voor zich uit te staren of met de neus in de krant. Sabrina was aan het dansen op de constante Bulgaarse muziek wat er best wel goed uitzag. sonia en alesia keken of er iemand overleden was en dacht een grote vergissing gemaakt te hebben en wou dat ik naar freude was gereden.
Zo nu en dan ging een beer met de dames naar de kamer door simpel de dames aan te tikken en ze gingen mee totaal geen presales.

Ik ben maar naast alesia gaan zitten zij is werkelijk een bloedmooi meisje 24 jaar super slank pikzwart haar spreekt vloeiend Engels maar van een gesprek is weinig gekomen omdat zij eigenlijk meteen de bekende vraag vroeg zimmer?
Ben maar mee gegaan en heb een redelijk goeie sessie gehad in een van de openbare kamers pzc, nzc verschillende standjes niet een gfe maar gewoon goed. mede omdat zij gewoon een beauty is. Ik denk dat zij vandaag haar dag ook niet had zij is ook vroeg gestopt die dag.

Ben weer aangeschoven bij sonia en alesia, sonia zat maar voor zich uit te staren met haar hand tegen haar mond kreeg in de gaten wat er was zij had kies pijn. Omdat sonia geen Engels of Duits spreekt heeft alesia haar duidelijk gemaakt dat ik wel pijnstillers had. Hierna veranderde mijn bezoek aanzienlijk. sonia veranderde van een meisje wat wel leek gedwongen te zijn hier te werken naar een meid van 18 in de bloei van haar leven.
Roemeense van 18 jaar. Zij heeft geblondeerd haar in een knotje maar haar donkerblonde haren waren weer goed te zien. Perfect figuur wat wil met 18 jaar!! hele mooie cup b.
Ben meerdere malen die dag met haar op de kamer geweest heftig tongzoenen(doet ze niet met iedereen zag ik)pzc,nzc beffen normaliter doe ik dat in zulke clubs niet maar heb met haar samen in de douche gestaan en zag hoe grondig zij zichzelf schoonmaakte. Heb meerdere gfe met haar mogen mee maken. Na onze eerste kamergang samen douchen en zag hoe koud zij het had en probeerde haar duidelijk te maken dat zij de jacuzzi in moest gaan zij sleurde me mee en daar zat ik in de jacuzzi met sonia en mihaela. Best wel een hele leuke toevoeging van de club die jacuzzi elkaar masseren en dollen met elkaar. heb die dag meerdere malen gebruik gemaakt van die jacuzzi en zat nooit alleen altijd een of meerdere mooie meiden bij me.

Sabrina bulgaars schat 20/25 jaar spreekt engels en duits.
Vanaf het begin van mijn aankomst had ik haar in mijn vizier mooie meid zwart haar in een staart slank/normaal figuur cupje a met wel een heel mooi kontje.
Na meerdere uitnodigingen van haar doormiddel van wenken met haar ogen naar haar toe gegaan en gelijk door naar de kamer. de prive kamer.
Heftige sessie gehad met veel tongzoenen, vingeren pzc nzc. Omdat ik al veel sessies had gehad duurde het wat langer en wou op een gegeven moment stoppen maar dat was niet de bedoeling vond zij. Dus maar doorgaan en het zweet stond me overal wat haar niet stoorde en drukte me nog dichter tegen haar aan al zoenend in haar klaar gekomen. Weer een topsessie.

mihaela waarschijnlijk bulgaars/turks 20/25 jaar met haar sprak ik duits.
normaal figuur zwart haar in een knotje met krulletjes/kroes cup a
Veel met haar gezeten mede omdat zij veel bij sonia was vriendelijke meid. heb geen kamergang met haar gehad maar wel een trio.
Aan het einde van de avond kwam de theke naar me toe laatste ronde. oké sonia en mihaela waren net met een andere man er vandoor gegaan. De overige twee dames had ik geen zin meer in dus dan maar even bij sonia en mihaela kijken zij waren in de openbare kamer bezig.
Stond daar te kijken en sonia wenkte om er bij te komen. omdat niet iedere man dat waardeert maar rustig afgewacht op gegeven moment haakt de man af hij kon niet meer. Dus heb snel zijn plek overgenomen en heb me nog eens lekker laten verwennen door deze twee dames. eerst uitgebreid blazen met zijn tweeën en na elkaar missionaire geneukt. prima afsluiter van de dag. het was 24:00 tijd om huiswaarts te keren.

Het is niet de dag geworden die had verwacht met een tabulose gangbang en veel openbare sex al was die er wel natuurlijk maar dan moest je naar de open kamers gaan. Mischien waren de aanwezige beren niet in voor gangbangs en veel openbare actie en kan het een andere dag zo weer anders wezen.
Heb toch een prima dag gehad ondanks het saaie begin van de dag.
Zal zeker weer eens terug komen want sonia komt toch heel hoog bij mijn favoriete dvp's ooit.
En hoop alesia op een betere dag mee te maken want zij moet toch een toppertje zijn volgens een recensie op een mede forum.
Al zal het wel wat drukker moeten worden naar mijn idee want 4 beren op een hele vrijdag avond is niet veel.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Smith, bedankt voor je uitvoerige verslag van een dagje sexparty in Köln. Dit geeft een aardig beeld van wat je kan verwachten. Ikzelf ben driemaal geweest in Mönchengladbach (Mulforter Strasse 99) en heb daarvan ook uitgebreide recensies gemaakt. Helaas zijn er maar weinig ijsberen die zich geroepen voelen om iets neer te zetten op dit forum.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Cornholio24; je vroeg waar je mijn recensies kon vinden van Mönchengladbach (mulforter strasse 99). Deze staan niet op deze forum maar het ijsberenforum onder partytreff-pauschalklubs. Als je naar beneden scrollt kom je bij privat99. Daar staat het vermeld.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Robbie zei:
Cornholio24; je vroeg waar je mijn recensies kon vinden van Mönchengladbach (mulforter strasse 99). Deze staan niet op deze forum maar het ijsberenforum onder partytreff-pauschalklubs. Als je naar beneden scrollt kom je bij privat99. Daar staat het vermeld.

Ik ga kijken, dank! :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Op fickanzeiger staan de aankondigingen van sexadvertenties en daarin staat ook nadere informatie beschreven over tijden en tarieven.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Het lijkt erop dat deze club gesloten is, of zijn ze pas laat in de avond open ?
Was vandaag in Keulen, dus effe gaan kijken, zag er verlaten uit en aanbellen had ook geen zin, er was blijkbaar niemand.
Mobiel nr. op internet stond uit en het (vaste?) tel nr. dat bij het huis (Das Privat Haus) was niet in gebruik.

Terug
Naar boven