Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jos1983 zei:Ik ga voorlopig stoppen met deze mooie hobby. Ben onlangs bij de huisarts geweest om een bultje bij mijn anus na te laten kijken, wat schets mijn verbazing, genitale wratten. Het gekke is dat ik nooit anale sex doe. Maar schijnt door een vinger of vocht daar te kunnen komen.
Hopelijk blijft het bij dit wratje. Het blijft iig voor lang in mijn lichaam. Volgens de arts wint het imuumstsyteem het uiteindelijk, maar blijf je wel drager. En sommige gevallen ruimt je lichaam het helemaal op. Had liever een normale soa gehad.
Mannen het gaat jullie goed. Ondanks dat ik heel weinig tot niets plaats op dit forum plaats, heb ik jullie ervaringen altijd met plezier gelezen en veel leuke ervaringen opgedaan met de dames die hier besproken zijn.
Joske007 zei:Jos1983 zei:Ik ga voorlopig stoppen met deze mooie hobby. Ben onlangs bij de huisarts geweest om een bultje bij mijn anus na te laten kijken, wat schets mijn verbazing, genitale wratten. Het gekke is dat ik nooit anale sex doe. Maar schijnt door een vinger of vocht daar te kunnen komen.
Hopelijk blijft het bij dit wratje. Het blijft iig voor lang in mijn lichaam. Volgens de arts wint het imuumstsyteem het uiteindelijk, maar blijf je wel drager. En sommige gevallen ruimt je lichaam het helemaal op. Had liever een normale soa gehad.
Mannen het gaat jullie goed. Ondanks dat ik heel weinig tot niets plaats op dit forum plaats, heb ik jullie ervaringen altijd met plezier gelezen en veel leuke ervaringen opgedaan met de dames die hier besproken zijn.
Zeker dat het geen aambeien zijn???
ntp zei:Deze ochtend voelde ik bij het opstaan mijn lul jeuken. Bij het wassen ontdekte ik puistjes op mijn eikel. Ik belde meerdere medische centra om asap een afspraak te hebben. Ik had geluk, ik kon die namiddag nog bij een dokter langsgaan. Bij het onderzoeken van mijn eikel zei hij dat het waarschijnlijk om een irritatie ging. Hij schreef me isobetadinezeep voor, waarmee ik mijn eikel 2 keer per dag moet wassen. Hij zei dat het mogelijks ook om herpes kon gaan. Als het zeer zou beginnen doen (wat momenteel niet het geval is), moet ik hem terugbellen en zal ik waarschijnlijk een herpes behandeling moeten ondergaan.
Verspreiding bij jezelf mag ik dan hopen.Klopt de kuur is dan ook bedoeld om de verdere verspreiding tegen te gaan tijdens een uitbraak.
Misschien wil je eens posten wat jij zoal eet? Vegetarisch, veganistisch of gewoon maar dan met een hogere dosis van het genoemde fruit en groente? Nog favoriete soorten die het beter doen tegen de ronddwalende infecties?Heb ik geluk of... doen de groentjes en fruit hun ding.
TuurlijkIk neuk al 27 jaar zc, de teller staat op ongeveer 700. Laat me jaarlijks testen en nooit iets. Ik bezoek ook de Karinas in Brussel, Lira, de bare chineesjes. Er is geen een junkhoertje van Alhambra dat ik al niet bare gespiesd hebt, net nog Pools-Bulgaarse skinny Silvia die aan de heroine zit en 3 liter wodka per dag drinkt...
Heb ik geluk of... doen de groentjes en fruit hun ding.