Het regent soa's momenteel

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Geachte Medewandelaars,

Het valt op dat het momenteel ontzettend regent met soa meldingen.

Het is bijna niet meer bij te houden.

Ik wacht daarom maar even met bare seks tot de kust weer veilig is.

Wat vinden jullie en valt het jullie ook op?

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.103
ja inderdaad, en dat zijn dan nog degenen die het durven melden.
Op het hele forum zijn er denk ik twee of drie leden met immuniteit, voor de rest blijft het riskant.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Heeft iemand daar statistieken van ?

Volgens mij niet meer dames maar zijn er een aantal leden (jan2000, pastore etc) die een melding herhalen en maar blijven doorzagen hierover.

Dus meer posts ja... maar volgens mijn gevoel niet meer dames

Ik neuk vnl in Brussel en Hasselt en daar geen meldingen, oefff

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Die had ik ook wel verwacht. Dat men zou zeggen dat er meer gemeld wordt en dat klopt ook. Neemt niet weg dat het grote aantal toenames qua soa besmettingen blijven oplopen en laten we alsjeblieft zeer dankbaar zijn voor diegenen die het melden en ik zou zeggen blijf het alsjeblieft melden!

Hulde trouwens aan de admins van deze website dat ze het mogelijk maken om dit soort zaken hier te melden en zich er ook terdege van bewust zijn dat we een potentieel gevaarlijke hobby beoefenen.

Ja het klopt dat sommigen zich er totaal niet druk om maken en het ze niks kan schelen wat voor soa ze ook zouden kunnen oplopen, maar gelukkig is het merendeel hier wel degelijk voorzichtig! Dank U!

Misschien een tip voor het volgende onderwerp...... het stijgende aantal dames die met het bieden van bare seks stoppen (tijdelijk of voorgoed)...... ook dat valt op tegenwoordig en gebeurt niet voor niks! ;)

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Witte Bonen vast een typetje van Jan2000 of Pastore.Schreeuw om aandacht begint wel zieke proporties aan te nemen.

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Tis idd vervelend om te praten over onderwerpen waar je liever niet over praat of geen kaas van gegeten hebt. Daar heb je gelijk in @Joske007.

Succes ermee! :roll:

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ik ben heel kalm hoor.Is ook niet erg een typetje hebben,ik kan het zelfs begrijpen als je hem niet meer durft uithalen om bare te gaan.Je moet je vrije tijd tenslotte ook vullen :p

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
Ik ga al ruim 1 jaar bare en niks aan over gehouden!!! Ben ik toch imum? Of heb ik gewoon geluk!!

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Wat een geklets, "het regent SOA's momenteel". Waar dan? Vanwege het eindeloos voortkabbelen van een verondersteld opgelopen SOA bij een enkele dame? Een voortkabbelen waar ik mede schuldig aan ben, toegegeven, omdat ik niet kan nalaten te reageren.

Wat een geklets ook, "immuun tegen SOAs". Daar is geen enkele aanwijzing voor, "nooit wat opgelopen" is dat echt niet. Ja tegen hiv lijkt immuniteit voor te komen bij een heel select groepje personen op de wereld. Voor de rest geldt dat ze immuun zijn totdat het in de praktijk blijkt toch niet zo te zijn.

En nog meer geklets: goed voor je lichaam zorgen, dan voorkom je SOAs. Weerstand verhogen en gezond zijn is altijd goed, al is het maar om een beetje buffer te hebben wanneer je lichaam het toch niet (direct) redt om een infectie de kop in te drukken. Maar verder zou ik er niet teveel op rekenen.
Ik kan er niets aan doen dat me dit erg doet denken aan bietensap tegen AIDS, van Mbeki cum suis.

Wonderlijk, al die verhalen nog in 2022..

Terug
Naar boven