Hete huisvrouwen middag Amai

marocslut

Snuffelaar
13 jun 2024
11
74
Na nu een aantal keren naar een sexbios te zijn geweest. Word ik eindelijk meegenomen naar club amai. Idee is om maandagmiddag met de Hete huisvrouwen middag eens te gaan zien hoeveel pikken ik daar aangeboden krijg. 💦💦
Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of er mannen zijn die al ervaring hebben met deze maandagmiddag. En ik word natuurlijk liefste bare geneukt dus ook daar🤤
Wil natuurlijk wel de eerste keer dat ik amai bezoek goed gevuld weer huiswaarts kunnen gaan.
Dus alle info is welkom hierover!

teddy2103

Toogplakker
19 jul 2016
171
44
Hoi Leuk dat je komt
Hoe erkennen we jou ?
Word altijd gevraagd aan de dame in amaai wand anders word je scheef bekeken als je hem er zo maar insteekt

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
Ik kan er helaas niet bij zijn, maar was anders wel graag gekomen om je rond te leiden en wat wegwijs te maken in Amai.

Amai is enerzijds een superactieve club maar waar anderzijds de heren enorm veel respect hebben. De uitbater en zijn personeel houden zeer goed de vinger aan de pols en weten heel goed wat er gebeurt zonder dat je ooit maar het gevoel hebt dat hij als een dictator/politieagent de regeltjes afdwingt. Kortom heel aangenaam om te bezoeken.

Wat bare betreft: je komt zeker aan je trekken maar geeft het best aan, niet elke man durft het vragen en de regels zijn immers (en terecht) niet bare zonder overleg met de dame/koppel. Tijdje geleden was hier ook een post over hoe je aan te geven dat je bare wilt gaan, als teken kwam er toen uit een soor Pi symbool op jouw been te zetten. Je kan het altijd eens proberen, lezers van dit forum gaan het misschien direct door hebben,

Terug
Naar boven