Is dat zo? Wordt er hier zoveel prep illlegaal gekocht of is dat een aanname omdat dat voor hlerectiepillen het geval is? Voor prep ook?Maar de meeste hier bekomen de prep via de illegale manier dus daar is geen doktersvoorschrift bij .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat zo? Wordt er hier zoveel prep illlegaal gekocht of is dat een aanname omdat dat voor hlerectiepillen het geval is? Voor prep ook?Maar de meeste hier bekomen de prep via de illegale manier dus daar is geen doktersvoorschrift bij .
Het Instituut voor Tropische Geneeskunde geeft geen PrEP mee. Je krijgt na onderzoek een attest en een voorschrift voor 90 pillen, via het digitale netwerk. Je kan dan naar de apotheek om je pillen op te halen.halen via het Tropeninstituut
Even voor alle duidelijkheid, ik heb zelf prep via ZIZ, en heb hun toestemming gegeven mijn huisarts in te lichten. En heb door tragiek geen partner meer waar ik eea voor zou moeten verbergen.Jammer dat getrouwden niet de moed hebben om naar de huisarts te gaan en wel de moed om
het middel dan ergens anders te gaan halen.
Een huisarts heeft beroepsgeheim en zal echt niets doorgeven aan echtgenote, dat màg ook niet
en is strafbaar.
Dank voor je aanvulling. Dat beschouwde ik ook als via Tropeninstituut, inderdaad gaat het vaak zo dat je een voorschrift krijgt en zelf naar de apo moet, ook in nl en zelfs via ggd.Het Instituut voor Tropische Geneeskunde geeft geen PrEP mee. Je krijgt na onderzoek een attest en een voorschrift voor 90 pillen, via het digitale netwerk. Je kan dan naar de apotheek om je pillen op te halen.
Welke moet ik dan hebben ? Ik zie verschillende medicijnen staan.Bij Green Cross Pharmacy kan je PrEP zonder recept krijgen: https://www.greencrosspharmacy.online/prep-en ze verzenden ook naar NL en BE.
Maar ik zou dit sterk afraden. Voor een normale aanvang met PrEP (via een arts), moet je nierfunctie getest worden en je moet ook op HIV getest worden. Als je al HIV-positief blijkt te zijn, dan kan PrEP een normale behandeling juist verstoren. Dat wil je absoluut niet.
Klopt maar niet dodelijk of blijvend zoals hivJe kan ook Gono en Chlamydia krijgen !! ongezellig én pijnlijk !!!!!
Geen flauw idee, ik ben geen arts en heb zelf nog nooit PrEP gebruikt. Ik raad je aan om naar een arts te gaan en je te laten onderzoeken en inlichten voordat je hier aan begint.Welke moet ik dan hebben ? Ik zie verschillende medicijnen staan.
Het maakt HIV geen **** uit of nzc je hobby of je beroep is.
Als je neukt zonder condoom, of sperma slikt, dan loop je risico op HIV. En dan kan je dus maar beter PrEP nemen.
Zo is dat die pillen zijn zwaar voor de nieren. Daarom dat wij na de zomer even een pauze inlassen voor te recupereren. En die soa testen om de drie maanden is zeker niks teveel. Wij laten ons met regelmaat tussendoor nog testen bij de huisarts.Die testen zijn nodig om te verzekeren dat je geen schade aanricht in je lichaam (bijvoorbeeld aan je nieren) door het gebruik van PrEP.
Deze klopt niet meer. Misschien 40 jaar geleden. HIV —> AIDSKlopt maar niet dodelijk of blijvend zoals hiv
Er is gewoonweg niet meer zoveel vertrouwen in de overheid en haar dienaren. En misschien wel héél terecht.Jammer dat getrouwden niet de moed hebben om naar de huisarts te gaan en wel de moed om
het middel dan ergens anders te gaan halen.
Een huisarts heeft beroepsgeheim en zal echt niets doorgeven aan echtgenote, dat màg ook niet
en is strafbaar.
Je kan Prep niet zomaar kopen, en daar is een goede reden voor. Je kan al die testen normaal ook gewoon van thuis uit doen, zie https://www.soapoli-online.nl/prepIemand die prep heeft en het mij kan verschaffen ? Of een duidelijke link of contact waar ik gewoon zo kan lopen ?
Nogmaals , om het via de bekende kanalen te verkrijgen wil ik niet
Alvast dank mede forumleden
Niels