HIV en bare gangbangs

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Lees de discussie even terug.

De meeste mensen lossen hun soa (of vermoeden van) op met chatgpt en internet.
Waarom, is hier eerder al uitvoerig uitgelegd.

Snel, goedkoop en geen pottenkijkers.

pleasureseeker

Toogplakker
2 feb 2020
26
9
Net HIV zelftest gedaan. Ik heb geen HIV. Zeer blij, soms wel wakker van gelegen (wat als). Stuk of 10 dames gedaan zonder. Laatste keer was 6 maanden geleden. Maar ga een punt zetten achter wandelcarrière. Vanaf nu alleen maar veilige seks of een vaste vriendin/partner zoeken. Tip koop uzelf een zelftest. En bespar je heel wat gepieker.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Net HIV zelftest gedaan. Ik heb geen HIV. Zeer blij, soms wel wakker van gelegen (wat als). Stuk of 10 dames gedaan zonder. Laatste keer was 6 maanden geleden. Maar ga een punt zetten achter wandelcarrière. Vanaf nu alleen maar veilige seks of een vaste vriendin/partner zoeken. Tip koop uzelf een zelftest. En bespar je heel wat gepieker.
Of ga over op PREP, nu of als het alles veilig of de vaste pastepartner toch gaat vervelen.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Of ga over op PREP, nu of als het alles veilig of de vaste pastepartner toch gaat vervelen.
Als je in deze hobby zit en steeds in het zelfde vocht bare moeten rijden ga je toch ni volhouden. Dat is zoals stoppen met roken dan…

pleasureseeker

Toogplakker
2 feb 2020
26
9
Was het een zelftest met beetje bloedafname dat je moet opsturen naar anoniem lab?
Die zijn namelijk goed betrouwbaar.
Er zijn ook zelftests die je geheel thuis kunt doen inclusief beetje bloed uit vinger maar die
zijn relatief toch echt minder betrouwbaar.
Was zelftest voor thuis, zonder opsturen naar labo. Zelftest vermeld tot 99,9 procent betrouwbaar. Weet niet waarvan je haalt dat deze minder betrouwbaar zouden zijn.

31 aug 2016
1.194
112
Was zelftest voor thuis, zonder opsturen naar labo. Zelftest vermeld tot 99,9 procent betrouwbaar. Weet niet waarvan je haalt dat deze minder betrouwbaar zouden zijn.
Ze zullen er niet opzetten dit is brol is helemaal niet betrouwbaar .
Zal het heel goed doen in de verkoop .
Het is 1 indicatie maar als je echt wil weten of je besmet ben dan kun je beter je bloed laten onderzoeken door 1 laboratorium

31 aug 2016
1.194
112
Klopt voor België, in NL is het een fiks prijskaartje dacht ik
Maar 1 hobby mag geld kosten .
In Nederland zijn er kosten aan verbonden .
Meestal bij de huisarts laat ik 1 volledige apk doen .
Maar tussendoor ga ik naar de ggd met het juiste verhaal is het daar voor niets .

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Bij de GGD is het alleen uitzonderlijk voor niets. Voor de min 25jarigen bv

Bij de huisarts ben je je eigen risico kwijt van 385 euro en je anonimiteit.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Wat betreft de GGD: of je moet bereid zijn tot een klein leugentje over je gedrag / voorkeuren natuurlijk...

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Of bi: óók contact met mannen, of transen of zo. Als je er tegen de meestal jonge dames van de ggd voor uit durft komen dat je een hoerenloper bent kan er ook nog wel een schepje bovenop dat je ook wel eens iets met een man of trans doet, toch?
Natuurlijk moet ik bedrog niet aanraden, en voor mezelf hoefde ik sowieso niet echt te liegen. Je rommelt wel eens wat met een stel of in een sexcinema. En op een bare GB vloeit er van alles rond ook als de mannen niet aan elkaar zitten. En daar is geen tussenklasse voor. Ok, geen anaal, maar dat is ook niet vereist (wordt wel mondeling naar gevraagd om te bepalen of je daar ook op getest moet worden).
Maar het is een afgedwongen keuze na een ordinaire bezuiniging geweest om hetero- wandelaars niet meer in de doelgroep voor de anonieme ggd test op te nemen. Inderdaad wat minder risico op hiv(verspreiding), en sommige andere soas, maar zeker niet geen risico. Ik heb er dus begrip voor (maar wie ben ik) dat je je daar als bare-veelpleger niet helemaal bij neerlegt als jij niet mag meedoen met de ggdtest. Het gewoon tegen contante betaling anoniem doen kan nu eenmaal niet. ZIZ heeft schappelijke prijzen en is supertoegankelijk, maar is dan weer niet anoniem, in elk geval niet voor de verzekering (huisarts kun je wel erbuiten houden als je geen toestemming geeft).

Laatst bewerkt:

leatherlover

Snuffelaar
23 dec 2025
19
21
Ok, ik ging ervan uit dat de kost ongeveer dezelfde was in Nederland. Niet dus. Wel spijtig.

Ook prep krijgen is in België niet moeilijk en ook niet duur. Ik begrijp dan ook niet waarom je geen prep zou nemen indien je bare sex wil.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Je kunt ook gewoon wachten tot er wel wat aan de hand is. Dan zit je wel vast aan veel zwaardere medicijnen die je evengoed als vergif kunt zien.. En loop je ondertussen de kans anderen te besmetten.. maar als je geen vaste partner hebt zal dat je wellicht minder bezighouden. En zo zijn er meer van dat soort redenen te bedenken om wel prep te gebruiken. Voor mijzelf bijvoorbeeld in elk geval genoeg..
Maar ik herken die aarzeling/vraag /onzekerheid zeker wel, en neem het daarom alleen rond bare contacten..
Zo lang er geen vaccinatie tegen HIV is sext dat toch een stuk relaxter dan toen er nog geen enkele preventie was -in onze hobby dan-.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven