Hoe bef je een vrouw klaar?

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
't Is voor veel dvp's een automatisme geworden. De zeer ervaren dvp's faken vooral en ik bef ze dan eigenlijk niet en idd veel dvp's spuiten of smeren al glijmiddel in hun kut.

'k Heb jaren geleden eens afgesproken in Diest met een beginnende dvp op haar appartement. Denk dat ik een van haar allereerste klanten was. Ze adverteerde op Redights met nmc. Maar goed had zodanig veel goesting, indien nodig ging ik een rubber aandoen.

Eens naakt op bed zaten we op onze knieeën om elkaar te tongzoenen en zo kon ik ook met haar dikke loezen spelen en haar kont kneden. Heb haar dan gevraagd of ze haar kut op mn gezicht wilde zetten en heb haar dan zeer gulzig en intens gelikt. Na het facesitting en 2
Orgasmes later vroeg ze me echt in plat Diesters dialect of ik haar wilde volschieten. Ze was zodanig geil en dacht niet aan rubbers. Heb dan uiteindelijk nog 3 keer haar kut volgeschoten. Zo'n dvp'kes zijn helaas schaars.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Waarom zou je een dvp willen kkaar laten komen? Je betaalt voor je eigen plezier niet voor dat van haar
Je zou het kunnen doen voor de kick als het lukt. En het kan ook gebeuren dat ze door het orgasme geiler wordt en dat heeft dan wellicht ook weer een positieve uitwerking op het genot van de klant;) En sommige mannen vinden het gewoon geil om te pleasen en genieten daar ook van.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Beste forumleden,
Zeer genuanceerde bijdrage #20 van forumlid @Single67 in dit draadje 👍.
Zonder overigens afbreuk te doen aan de overige bijdragen van jullie in dit 'algemeen' onderwerp.
groet Trippeltrappel

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Wat een experten hier allemaal😅.
Als je ze beft, steek dan ook je vinger in haar kut!

Als ze klaarkomt, dan zal je wel merken of ze faket of niet.
Meer dan 80% van de vrouwen zal een orgasme faken.

Oohh en al je uw vinger in haar kut steekt, gebruik hem dan ook.

Methode 1) breng je middenvinger helemaal gebogen naar binnen, met de kromming naar boven. Zoek dan achter een - kussentje noem ik dat - dichtbij haar aars. Wat ik meestal doe ik daar redelijk wa druk op zetten als ik haar bef en indien je ze hoort versnellen van vitesse wat langzaam je vinger bewegen terwijl je druk blijft houden.

Methode 2) met twee vingers in de poes, tegen elkaar en ter hoogte van de clitoris, maar dan in de kut voel je een oneffen plekje (zit zelfs wat diepte in) beweeg je vingers in en uit terwijl je ervoor zorgt dat je dit plekje mee masseert.
Tempo helemaal afhankelijk van hoe ze op dat moment reageert.

Beiden werken altijd bij mij, als er hier dokters of mensen zijn die veel van atonomie kennen, deel gerust de benaming van deze plekjes😀

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
451
g-spot-stimulatie.jpg

zondermeer

Snuffelaar
13 apr 2020
7
10
Ik gebruik vooral mijn onderlip in plaats van mijn tong. Die is breder en je kunt er steviger mee duwen.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
klopt ga er goed voor zitten of liggen, gebruik een kussen onder haar kont om haar kutje goed om hoog te brengen. breng haar naar het rand van het bed zodat jij op je knieen goed erbij kan. als je eenmaal op dreef bent en je hoort dat ze geniet en ze word goed nat is niks zo klote dat je serieuze kramp in je nek gaat krijgen.

rustig beginnen, rondom de vagina kussen langzaam richting de clitoris, hoor, voel en proef haar en dat geeft je een indicatie hoever zij is, je kan haar hand vastpakken en die knijpt in jou hand als ze je aan voelt. als ze zover is laat haar jou niet weg duwen. Zorg dat ze een diepe orgasme ervaart, pak haar bij de dijen goed vast laat haar niet ontsnappen activeer je tong in tornado modus en druk met je tong op haar klitje terwijl hij draait en zuigt zorg dat ze over de top gaat dan weet je dat je een orgasme te pakken hebt. rustig beginnen en laat haar ook horen dat je geniet.

een andere aanpak is vraag haar op je gezicht te komen zitten, je tong eruit en laat haar zelf haar kutje over je gezicht/tong gaan. als ze steeds harder op en neer gaat en je ziet dat ze echt aan het geilen is, pak je haar weer bij de dijen en bef haar stevig terug.

voor de dvps die faken en ja die zijn er genoeg vooral de goedkope lopende band hoeren die niet op de zoveelste patron zit te wachten die wil beffen, dat heb je vrij snel door. als het niet lukt of je voelt het niet of je voelt haar niet goed aan of die vibe is er niet bij binnenkomst wat ik vaak bij roemenen en bulgaren enzo heb die meer voor het geld er zitten dan een geil huisvrouwtje die alleen op dinsdag middag en vrijdagavond kan ivm thuis situatie dan heb je pas een echte geile ervaring. stop er dan mee want je zit dat tijd te verspillen en laat je lekker pijpen anders is de tijd om en gaan ze klagen dat de tijd erop zit. een vrouw die je goed beft en geil is zal je niet vertellen dat de tijd erop zit want ze geniet. laat je dus niet neppen. success, ervaring is goud ook de slechte ervaringen leer je van. schroom niet om te vragen wat ze lekker vinden en jou te sturen, die ervaringen stapelen op en dan ben je voor je het weet een echte befkikker eerste klas.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Mijn ex wilde zo nu en dan nieuwe rekordtijden met beffen en het aantal orgasmes neerzetten. Vond ik prima, call me Lassie:ROFLMAO:
Ik ben wel eens meerdere uren continu bezig geweest met achteraf de nodige spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat daar spieren zaten :ROFLMAO: Ik legde haar meestal op tafel en ging er op een stoel voor zitten met haar benen over mijn schouders. Werkte prima en was ook gelijk een fijne neukhoogte. Uit reflex wilde ze zich altijd losrukken van mijn hoofd tijdens een orgasme, maar als ze op tafel lag kon ik haar onderlijf stevig vastklemmen met mijn armen en door blijven likken, waardoor ze nog veel harder klaarkwam. Vond ze lekker;) Wel een aantal keren klachten van de buren gehad voor de geluidsoverlast die ze daarbij produceerde.....
Alleen voor die lange befmarathons lag ze wat comfortabeler op bed met mij op mijn buik ervoor. En daarna inderdaad een stijve nek.... Ik heb toch liever iets anders stijf als ik eerlijk ben:ROFLMAO:

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik vraag me af ... als je een DVP echt laat klaarkomen door een befbeurt ...zou je dan ook geen recht hebben om een deel van je geld terug te krijgen ? .... sexuele diensten krijgen kosten geld ...maar ethisch gezien moet de DVP dan ook betalen voor de dienst die jij haar aanbied ..
"" dus conclusie is ... een DVP zal zo veel mogelijk een orgasme Faken . zodat ze geen korting hoeft te geven "" :unsure: ;)

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
ik vraag me af ... als je een DVP echt laat klaarkomen door een befbeurt ...zou je dan ook geen recht hebben om een deel van je geld terug te krijgen ? .... sexuele diensten krijgen kosten geld ...maar ethisch gezien moet de DVP dan ook betalen voor de dienst die jij haar aanbied ..
"" dus conclusie is ... een DVP zal zo veel mogelijk een orgasme Faken . zodat ze geen korting hoeft te geven "" :unsure: ;)
Is me helaas nooit gelukt om daar korting voor te krijgen.... Het is me wél een keer gebeurd dat een dvp er zo geil van werd toen ik haar echt klaar likte, dat ze "neuk me, NU!" riep en er dus geen condoom meer aan te pas kwam;)

Realistic

Toogplakker
9 jul 2024
74
49
Mannen met een vals gebit zouden soms meer voordeel kunnen hebben dan je denkt. Ik heb ooit meegemaakt dat een Marokkaanse DVP in het SKW mij vertelde dat haar fantasie was om oraal bevredigd te worden door een man zonder tanden. En nee, dat was absoluut geen grap.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Mannen met een vals gebit zouden soms meer voordeel kunnen hebben dan je denkt. Ik heb ooit meegemaakt dat een Marokkaanse DVP in het SKW mij vertelde dat haar fantasie was om oraal bevredigd te worden door een man zonder tanden. En nee, dat was absoluut geen grap.
Gelijkwaardige behandeling van geslachten. Ze wilde gewoon dezelfde rechten als mannen die zich oraal laten bevredigen door een vrouw zonder gebit :ROFLMAO:

Terug
Naar boven