Hoe ga je hier tactisch mee om?

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Mannen, het vervolg op deze kwestie is er inmiddels al💪
Ik heb vanochtend gebeld voor een afspraak en een uurtje later had ze al tijd voor me, dus ik ben al geweest.
Het was redelijk rustig in de kapsalon en de andere klanten zaten allemaal wat verder weg en hun kapsters waren ook druk in de weer met föhns en tondeuses, dus we konden gemakkelijk vrij praten.
Ze had zichzelf ook een makeover gegeven, zoals kapsters wel vaker doen. Ik heb natuurlijk een opmerking daarover gemaakt, even laten merken dat ik haar echt wel zie;)
Onze praatjes waren weer gezellig zoals altijd, maar ik merkte dat haar houding wat veranderd was en dan met name naar de andere kapsters toe. Dat werd al snel duidelijk, ze vertelde dat ze de leiding over de kapsalon gekregen heeft en dat ze op redelijke termijn zelfs de zaak over gaat nemen van de huidige eigenaar!
Verder heeft ze ook nog een andere woning gevonden, dus er zit ook een verhuizing aan te komen.
Ze sprak ook met geen woord over vakantieplannen, dus ik heb zelf de voorzet maar gegeven. Daar kwam nauwelijks reactie op, dus ik ben uiteindelijk na mijn derde voorzetje gestopt en verder gaan praten over haar plannen. Uit haar reactie werd al snel duidelijk dat al haar aandacht daarop gericht is en bijkomende zaken zoals vakanties, uitgaan e.d. allemaal moeten wijken voor de zaken waarmee ze nu bezig is. Ze gaf zelfs een hint dat ze ook helemaal geen dates meer heeft, omdat haar hoofd er nu niet naar staat. Ambitieus typje al met al:ROFLMAO:
Gezien haar uitspraken leek het me zinloos om nu een reactie bij haar uit te lokken. Ze stond er gewoon niet voor open merkte ik heel duidelijk.
Dus geen idee of er nog ooit iets uit voortkomt als ze haar zaakjes weer op de rit heeft, maar dat zal wel even kunnen duren verwacht ik....
Positieve kant van mijn bezoekje: ik heb het een keer helemaal aan haar overgelaten hoe ze mijn haar ging knippen en het zit beter dan ooit tevoren:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Mocht dit ooit in de toekomst alsnog een spannender vervolg krijgen zijn jullie de eersten die het weten💪 Bedankt voor het meedenken!

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Naar aanleiding van een opmerking hierboven ben ik voor de grap nog eens op social media gaan zoeken naar haar. Ze heeft een vrij zeldzame naam, dus ik had haar heel snel gevonden op diverse social media. In de kapsalon ziet ze er altijd vrij onopvallend uit, maar op social media staan een aantal foto's in o.a. haar uitgaansoutfit waar haar "rondingen" goed op te zien zijn....
Poehhhh, ik ga maar eens naar de supermarkt om een paar uur in een koelvitrine te gaan zitten :ROFLMAO: Het zijn geen pikante foto's, maar ze staat er wel behoorlijk sexy op. Ik denk dat heel veel forumleden zonder gezeur 500 per uur zouden willen betalen voor een dvp met zulke looks😂
Het is maar goed dat ik dit niet gezien heb voordat ik naar de kapsalon ging.... Maar ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze interesse zou hebben in een doorsnee type zoals ik, die ook nog eens stukken ouder is. Zij is zo'n type die zonder moeite een man kan vinden die stukken beter met haar combineert;)
Ik denk hetzelfde als wat ik altijd al dacht voordat ze over die vakanties begon te praten, het is gewoon een gezellige sociale meid met een vlotte babbel die alleen maar goed contact probeert te onderhouden met haar vaste klanten. Zeker nu ze over een tijdje eigenaar wordt van de kapsalon!
In ieder geval geen tegenvaller voor me. Ik zit gelukkig niet zo snel in dromenland als een vrouw interesse lijkt te tonen, dus stond hier steeds al heel nuchter in en was alleen maar benieuwd of er iets meer achter zat💪

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ach je kunt altijd eens via sociale media benaderen en kijken wat er gebeurt.
Ik vond per toeval een oude bekende op snap. Eigenaresse van winkel die ze runde met haar man destijds. Groeten elkaar spontaan als we toevallig elkaar tegen kwamen en altijd gecharmeerd geweest van krullenbol en ronde vormen.
Op snap benaderd en toen bleek ze was nu gescheiden, wilde genieten, flirte graag, veel aandacht en uiteindelijk de meest geile praat en fotos ontvangen. Helaas wilde ze toch niet afspreken maar zo kan het gaan he.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Maar ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze interesse zou hebben in een doorsnee type zoals ik, die ook nog eens stukken ouder is. Zij is zo'n type die zonder moeite een man kan vinden die stukken beter met haar combineert;)
Je vult weer in wat je niet weet. Veel vrouwen vallen op (veel) ouder en bij bepaalde culturen is dat ook geen enkel probleem vergeleken met westerse normen. Misschien wilt ze een rustige relaxte man met ervaring en kennis? Ik weet niet of je dat bent/hebt overigens. Kan ook zijn dat ze juist geïnteresseerd in je raakte omdat je niet gelijk hapte en op de vlakte bleef.

Vroeger in kroegen regelmatig gezien dat de knapste vrouw geen aandacht kreeg, omdat de mannen waarschijnlijk hetzelfde dachten. Veel vrouwen willen trouwens een leuke en gezellige man. Goede looks zijn meegenomen, maar geen must.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Je vult weer in wat je niet weet. Veel vrouwen vallen op (veel) ouder en bij bepaalde culturen is dat ook geen enkel probleem vergeleken met westerse normen. Misschien wilt ze een rustige relaxte man met ervaring en kennis? Ik weet niet of je dat bent/hebt overigens. Kan ook zijn dat ze juist geïnteresseerd in je raakte omdat je niet gelijk hapte en op de vlakte bleef.

Vroeger in kroegen regelmatig gezien dat de knapste vrouw geen aandacht kreeg, omdat de mannen waarschijnlijk hetzelfde dachten. Veel vrouwen willen trouwens een leuke en gezellige man. Goede looks zijn meegenomen, maar geen must.
Je hebt gelijk, ik weet inderdaad niets zeker. Feit is dat ze momenteel van alles aan haar hoofd heeft wat afleidt, maar ik zie haar pakweg om de anderhalve maand, dus ik blijf wel rustig verder "vissen" naar een passende reactie. En misschien biedt haar verhuizing wel een leuke kans door aan te geven dat ze het gerust mag vragen als ze ergens hulp bij nodig heeft ;) Dat is in ieder geval iets wat je zonder problemen kunt zeggen als er anderen in de buurt zijn😇 Dat ze mijn hulp in natura mag afrekenen komt later wel:ROFLMAO: Met culturen heeft het verder niets te maken trouwens, ze is Nederlandse. En dat er genoeg jongere vrouwen rondlopen die op ouder vallen is ook een feit, dat heb ik al vaker gezien. Wie weet krijgt het allemaal toch nog eens een vervolg wat waard is om hier te plaatsen!

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Wat is het ergste wat je kan overkomen? Dat je op zoek moet naar een andere kapper? Ik wist het wel 😅

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ik zou persoonlijk de hoop niet opgeven. Veel jonge vrouwen houden van een luxueuze levensstijl en bestemmingen zoals Dubai spreken aan.

Ik heb in 2022 iemand leren kennen via SexJobs bij Sugarbaby. Eerst gewoon betaald om haar te neuken, ze had nog nooit in een vliegtuig gezeten. Ik ben er een weekje mee naar Side geweest en 9 dagen naar Dubai natuurlijk op mijn kosten en hier en daar een geschenkje. Ik was toen 33 zij 19. Zeker verder blijven proberen.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik zou persoonlijk de hoop niet opgeven. Veel jonge vrouwen houden van een luxueuze levensstijl en bestemmingen zoals Dubai spreken aan.

Ik heb in 2022 iemand leren kennen via SexJobs bij Sugarbaby. Eerst gewoon betaald om haar te neuken, ze had nog nooit in een vliegtuig gezeten. Ik ben er een weekje mee naar Side geweest en 9 dagen naar Dubai natuurlijk op mijn kosten en hier en daar een geschenkje. Ik was toen 33 zij 19. Zeker verder blijven proberen.
Ik denk dat ik een stuk voordeliger uit ga zijn met het bezoeken van dvp's.... Het eindresultaat is hetzelfde en zonder verder gezeur aan mijn hoofd :ROFLMAO:

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Qua geld viel dit allemaal nog mee hoor. Het was geen hoogseizoen. Ik heb haar vlucht betaald, het hotel en ze mocht eens gaan shoppen. Het kostte me niet meer geld dan een gezinsvakantie. Ben op een week nog nooit zoveel klaargekomen.

Terug
Naar boven