hoe thuis uitleggen dat je een soa hebt opgelopen.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Als er iemand begint over het gebruik van condooms dan wordt deze hier al snel tot de orde geroepen....
Waarom zou ik dan wel zitten te wachten op dit moraal gedoe..... Als ik dit wil lezen koop ik wel een Margriet of een Viva of zo.

Dus sorry beste Mart en PeeWee, maar ik ben niet geinterreseert wat jullie voor moraal hebben.
Ik spreek jullie nog wel eens als jullie een lange relatie hebben.

A

Anonymous

Guest
Is thuis niet uit te leggen als je een relatie hebt,

Vrouwen weten vaak dat hun partner vreemd gaat maar gaan er vanuit dat er dan altijd een condoom gebruikt wordt.

Zonder condoom is alleen voor hun denken ze dan. Ik lees al 20 jaar vrouwenbladen en je leert echt veel van de psyche van de vrouw, hoe ze denken, hoe ze handelen, en wanneer een vrouw vreemd gaat.

En dan nog zijn ze vaak niet te volgen hahaha.

In al mijn relaties nooit monogaam geweest, maar mijn partner gelukkig nooit met een soa opgezadeld.

Onderschat nooit je partner, als je vreemd gaat heeft zij het meestal al vaker,beter en geiler gedaan dan je ooit kon vermoeden.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Heb tijdens een lange relatie moeten opbiechten dat ik 1 soa had opgelopen...
Kan je vertellen dat ze niet blij was, zeker toen ze ook nog hoorde dat het met haar beste vriendin was toen die bij ons logeerde ..( die zorgde wel dat ik leeg de deur uitging)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
bbig zei:
Als er iemand begint over het gebruik van condooms dan wordt deze hier al snel tot de orde geroepen....
Waarom zou ik dan wel zitten te wachten op dit moraal gedoe..... Als ik dit wil lezen koop ik wel een Margriet of een Viva of zo.

Dus sorry beste Mart en PeeWee, maar ik ben niet geinterreseert wat jullie voor moraal hebben.
Ik spreek jullie nog wel eens als jullie een lange relatie hebben.

Je hoeft het niet te lezen bbig......
Als iemand vraagt hoe het uit te leggen, hoort ook het achterliggend gedachtegoed bij ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Terug ontopic, vraag is hoe leg je het uit. Anders gewoon lekker op slot gooien, gaat toch mis dit topic, en een antwoord is er niet.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
CWP zei:
Terug ontopic, vraag is hoe leg je het uit. Anders gewoon lekker op slot gooien, gaat toch mis dit topic, en een antwoord is er niet.

Volgens mij heb ik naast mijn mening wel degelijk een antwoord gegeven. Misschien niet dat wat je aanstaan :twisted:

A

Anonymous

Guest
hier is geen enkelvoudige uitleg mogelijk ..
iedere relatie is anders dus ook hoe je het ga uitleggen aan je partner !

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
creampie adriano zei:
hier is geen enkelvoudige uitleg mogelijk ..
iedere relatie is anders dus ook hoe je het ga uitleggen aan je partner !

Das een wijze uitspraak, helemaal waar!!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
mart1980 zei:
HAHA hopen op een partner. Jij denkt dat ik moedeloos ben :lol:
Vriend laat me je dit vertellen, ik ben gewoon lui en van het gemak, een partner krijgen is geen enkel probleem.
Neen manneke, ik hou gewoon van betrouwbare mensen, helemaal in een huwelijk.
quote]

Je lult net als een van onze geliefde medeforumlid , een partner krijgen is misschien geen probleem maar om deze
te houden is een heel andere zaak , zeker als je haar verteld dat je al met heel veel andere dames geneukt hebt of
zij is afkomstig uit ditzelfde wereldje maar dan moet je het ook maar weer afwachten

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
katwesel zei:
mart1980 zei:
HAHA hopen op een partner. Jij denkt dat ik moedeloos ben :lol:
Vriend laat me je dit vertellen, ik ben gewoon lui en van het gemak, een partner krijgen is geen enkel probleem.
Neen manneke, ik hou gewoon van betrouwbare mensen, helemaal in een huwelijk.
quote]

Je lult net als een van onze geliefde medeforumlid , een partner krijgen is misschien geen probleem maar om deze
te houden is een heel andere zaak , zeker als je haar verteld dat je al met heel veel andere dames geneukt hebt of
zij is afkomstig uit ditzelfde wereldje maar dan moet je het ook maar weer afwachten

Precies en dan begin alles met betrouwbaarheid kerel...... anders moet je er toch helemaal niet aan willen beginnen.

Joannedorb

Snuffelaar
15 dec 2015
3
0
Hoe stel ik Outlook email in Windows 10 Mobile dusdanig in dat e-mailtjes niet als conversatie gebundeld worden op afzender/onderwerp, maar gewoon op chronologische van binnenkomst volgorde komen te staan?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ja goede vraag, hoe doe je dat op een iphone met gmail.
:lol: :lol:
Misschien is googlen naar een outlook forum ??? Je bent hier op de nederlandse zebra communitie namelijk..

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Joannedorb zei:
Hoe stel ik Outlook email in Windows 10 Mobile dusdanig in dat e-mailtjes niet als conversatie gebundeld worden op afzender/onderwerp, maar gewoon op chronologische van binnenkomst volgorde komen te staan?
Goede vraag, maar hoe leg jij het thuis uit als je een SOA hebt opgelopen??? :lol:

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
Joannedorb zei:
Goede vraag, maar hoe leg jij het thuis uit als je een SOA hebt opgelopen??? :lol:

ik denk niet met windows outlook email !!

Terug
Naar boven