Hoe ver rijden jullie?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Collega's.
Een vraagje.
Hoe ver(in km) en hoe lang verplaatsen jullie je naar de dames van plezier?
Mijn verste afstand en reistijd is van omgeving Gent naar Wulfrath(spermagames),zo'n 3 uur en 270 km en ook nog naar Moers(La Luna),zo'n 2u30 en 225 km.
In Belgie beperkt zich dat tot Antwerpen,Aalst,Gent,St-Niklaas,Kortrijk en Brugge,allemaal binnen een straal van 50 km en max 1u30 rijden.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Gemiddeld half uurtje, ongeveer 40-50 km. Maar wel uitschieters van zo'n 150 km gehad, oa naar Duisburg.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik moet er wel bij zeggen dat ik maar 1 maal in Wulfrath was en 1 maal in Moers.
Dus voor de rest alleen Oost en West-Vlaanderen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Planning woensdag

Om 11 uur afspraak in Kortrijk van waar ik woon 180 km dan op de terugweg naar Brussel Michelly afspraak Kortrijk Brussel is 90 km

Van Brussel naar mijn huis is 150 km 420 km, afspraak in Kortrijk is zeer zeer belangrijk maar het nuttige met het aangename verenigen dat houdt je in leven!

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik doe het zo'n beetje zoals "Zonder Moeite". Ik rijd regelmatig tot meer dan 500km op een dag (onderweg voor mijn job), en als de kans zich voordoet koppel ik het nuttige aan het aangename. Ik woon in Limburg, en reis vaak in het Ruhrgebied, Antwerpen, Brussel. Omrijden voor een DVP is meestal onder de 50km.

AnaalBruce

Snuffelaar
28 jul 2023
8
2
Toentertijd van Dordrecht naar sauna club in Willich in Duitsland 2 uur gereden maar wel 5 uur gebleven

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Altijd proberen te combineren. Wanneer ik toch in Den Haag ben probeer ik er een bezoek aan te plakken, zo ook met bijv. Brabant.
Maar voor een bezoek sec nooit meer dan 25km en dan let ik ook nog op files.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Meestal regio Brussel of Antwerpen in een straal van 50km, maar ik kan dit dikwijls combineren met klantvergaderingen tijdens de dag: ik vermijd de avonddrukte in verkeer en wandelaarsvolume, de dame is in late voormiddag/vroege namiddag meestal nog 'fris'.

Wallonië (Luik, Namen) is wat verder maar eigenlijk is het daar rustiger rijden, 'minder files en ongevallen dan in Vlaanderen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Volgende week voor het eerst o.a. Naar Villa Venus en Duitsland, das dan wel het verste vanuit Rotterdam wat ik dan gereden heb voor dates.

Het dichtstbij nog geen 500 meter😅

groet,
lD😀

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Antwerpen is een 10-12km voor mij en daar rijd ik bewust naar toe. Verder ben ik voor mn werk met regelmaat ergens in België en probeer dan onderweg of ter plaatste iets te regelen wanneer ik wat tijd over heb.
Ook met regelmaat in het buitenland voor het werk en dat doe ik dan ook zo.
Binnenkort voor de eerste keer naar Marokko, hopelijk heb ik daar wat vrije tijd.

schwanzer

Toogplakker
16 feb 2023
43
14
Meestal blijf ik onder 45minunten enkele reis. Ik probeer het vaak ook te de combineren als ik onderweg ben voor werk, dan ook max 45 minuten omrijden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Regelmatig in Duitse RTC-clubs in NRW en soms de loophuizen in Duisburg en de raamprostitutie in Antwerpen en qua afstand variërend van zo'n 110 km (Duisburg) tot zo'n 160 km (Leverkusen en Antwerpen).

Aangezien ik alles met OV doe vanaf Arnhem een reistijd van minimaal 1, 5 tot zo'n 3 uur en voorafgaand vanaf mijn woonplaats nog ruim een kwartier met de fiets naar het treinstation.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
zo ie zo laat ik mij rijden en dan is het afhankelijk waar ik ben ..... ;-)

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Een uur of net iets meer, Het liefst natuurlijk en adresje wat in Rotterdam zit op 15 minuten rijden, maar deze meeste dames die er bij mij uitspringen zitten in Den Haag/Amsterdam.

Terug
Naar boven