Hoe ver rijden jullie?

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ik reis het hele land door.
Weekend Vrij abonnement bij de NS, en maak er een dagje uit van.
Of ik ga naar een stad en zoek daar een dame, of ik zoek een dame en ga naar die stad.
Niet altijd succesvol, maar ook niet altijd het doel.

Dus ja, soms reis ik wel 3 uur of meer. Maar meestal iets van anderhalf uur.

lulleken

Snuffelaar
30 jul 2023
4
0
Niet verder dan een uur rijden als uitschieter. Of al eens Duitsland, zeer zeldzaam wel. Maar meestal binnen een straal van 30 minuten.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Soms Amsterdam - Duisburg naar de laufhausen in de vulkanstrasse
Dit snap ik dus niet.
Je hebt in Amsterdam 3 redlights met een groot aanbod aan mooie dames. En dan ga je helemaal naar Duisburg rijden waar momenteel geen hol meer te doen is en de prijzen ondertussen nog duurder zijn als in Amsterdam?
Da's toch jammer van de verknalde brandstof dacht ik zo.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
255
Dit snap ik dus niet.
Je hebt in Amsterdam 3 redlights met een groot aanbod aan mooie dames. En dan ga je helemaal naar Duisburg rijden waar momenteel geen hol meer te doen is en de prijzen ondertussen nog duurder zijn als in Amsterdam?
Eet jij ook alleen je patatje bij de FEBO

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Maximaal 200 km (naar Villa Venus). Maar dan blijf ik wel gelijk zo'n 4 of 5 uur. Het moet wel een beetje rendabel zijn natuurlijk.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik bivakeer ook regelmatig in duitsland dus veelal 500 heen en terug , bizar eigenlijk

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
max 2 uur in de auto voor heen en nog eens 2 uur.... terug helaas is de filedruk laatste tijd overdag zo groot dat ik regelmatig langer dan dat en vooral op de terugweg in de auto zit.... Ik blijf dan wel minimaal 2 uur op een date of doe er meerdere op de route....

raddelider

Toogplakker
3 aug 2023
73
61
Dit snap ik dus niet.
Helemaal waar.

De grap wordt nog leuker als je dan in een ander topic leest hoe sommigen over de prijzen kunnen zeuren. Als zij de kostprijs van hun wagen reëel doorrekenen, zijn er dus blijkbaar mensen die bijna meer geld uitgeven aan het rijden dan aan de meisjes. Begrijpe wie kan. Ik heb altijd al moeten lachen met die pipo's die afzakken naar het Schipperskwartier in Antwerpen, daar eerst voor 10 -15 euro wat fastfood gaan naar binnen werken, een paar biertjes achterover slaan, een pakje sigaretten gaan kopen, allemaal zonder af te bieden op de prijs, en dan... oei, die 50 euro voor zo een meisje, dat is toch wel duur he. Kan het niet voor 40 euro? Baf. De deur dicht. En dan komen ze klagen...

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Voor één van mijn favorieten rijd ik voor mijn part naar het eind van de wereld😋

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
In een vorig leven ben ik nog eens naar Duitsland (NRW) of stukken naar Wallonië gereden. Dit zal ik nu niet meer doen.

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Telt het ook als je de dame alleen maar ophaald ? Ruim 400 km. Heen en weer terug. Omdat ze appt dat ze vast zit en vraagt of ik wil helpen.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
400 kilometer voor iemand ridden die jou als een klant beschouwd ?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik heb een firmawagen met ongelimiteerde tankkaart voor EU, dus km maken me niet uit...

Is ook een Duitse luxewagen dus zalig om mee te rijden 😚😚😚

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Pastore : Dat is wel een goed idee voor de komende salarisonderhandelingen. Misschien best om eens te benoemen als secundaire arbeidsvoorwaarden?

Terug
Naar boven