Hoeveel vrouwen heb je bij benadering geneukt? Doe een gok!

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik ben al zeker 13jaar hoerenneuker.
Maandelijks budget van 300-400
Ging in het begin meestal naar raamhoertjes. Deed er 1 a 2 per week.
Ik wou mijn lul in zoveel mogelijk vrouwen steken.

Toen ik doorhad dat dit sneller ging op gangbangs ben ik daar op beginnen focussen.
Vooral naar de gangbangs van alexis fox geweest. Deze blijven nog altijd een vaste waarde voor mij.

Af en toe de grotere gangbangs in Belgie met 8+ dames.
Deze zie je helaas niet zo vaak meer :(

Op een bepaald moment zag ik meer en meer advertenties voor geile bare gangbangs.
Aangezien ik me vaak afrukte op dingen als spermagames heb ik de stap gezet. Mijn eerste bare gangbangs waren in wommelgem. Heerlijke dames.
Uiteindelijk besloten om de grote afstand naar de spermagames af te leggen en heb mij dit niet beklaagd!
Ik maakte er een spelletje van om alle dames te penetreren zonder mijn lul te wassen voor ik een eerste keer mocht klaarkomen. Zo bleef ik lekker hard.
Na bare gangbangs de stap gezet naar bare met raam en straatdames. Heerlijk geil voor weinig geld vind ik.

Daarnaast ook altijd heel actief op tinder geweest. Had speciale accounts voor speciale fetishes.
Vooral trios en parenclubs waren enorm in trek. Veel dames wouden dat eens ervaren. Veel eerste dates gehad zo.
Heb ook een tinder account waar ik mijn diensten aanbiedt als sperma donor. Ook veel interesse daar gehad.
eel testritjes kunnen geven en veel dames zwanger kunnen maken.

Momenteel door corona minder kans tot paydates, dus maar mijn volledige aandacht op breeding gelegd.
Heel benieuwd hoeveel vrouwen ik in totaal zwanger ga kunnen maken. Momenteel gaat het vlot vooruit!

Hier een writeup van wat ik doe:

V

Verwijderd lid 12162

Guest
hardy zei:
bare raider zei:
Of je kijkt naar hoeveel verschillende vrouwen je heb geneukt of je kijkt naar hoeveel vrouwen in het algemeen je heb geneukt..

wat is verschil?

ik heb ongeveer 200 prive geneukt, bijna alle zc, en ongeveer 500 dvp, een klein aantal zc..ongeveer 20...rest mc...

200 privé ? Bewondering daarvoor , je kan t goed uitleggen dan , en waar pik je de vrouwen op , in discotheken ?

V

Verwijderd lid 12162

Guest
xavierke zei:
Ik ben al zeker 13jaar hoerenneuker.
Maandelijks budget van 300-400
Ging in het begin meestal naar raamhoertjes. Deed er 1 a 2 per week.
Ik wou mijn lul in zoveel mogelijk vrouwen steken.

Toen ik doorhad dat dit sneller ging op gangbangs ben ik daar op beginnen focussen.
Vooral naar de gangbangs van alexis fox geweest. Deze blijven nog altijd een vaste waarde voor mij.

Af en toe de grotere gangbangs in Belgie met 8+ dames.
Deze zie je helaas niet zo vaak meer :(

Op een bepaald moment zag ik meer en meer advertenties voor geile bare gangbangs.
Aangezien ik me vaak afrukte op dingen als spermagames heb ik de stap gezet. Mijn eerste bare gangbangs waren in wommelgem. Heerlijke dames.
Uiteindelijk besloten om de grote afstand naar de spermagames af te leggen en heb mij dit niet beklaagd!
Ik maakte er een spelletje van om alle dames te penetreren zonder mijn lul te wassen voor ik een eerste keer mocht klaarkomen. Zo bleef ik lekker hard.
Na bare gangbangs de stap gezet naar bare met raam en straatdames. Heerlijk geil voor weinig geld vind ik.

Daarnaast ook altijd heel actief op tinder geweest. Had speciale accounts voor speciale fetishes.
Vooral trios en parenclubs waren enorm in trek. Veel dames wouden dat eens ervaren. Veel eerste dates gehad zo.
Heb ook een tinder account waar ik mijn diensten aanbiedt als sperma donor. Ook veel interesse daar gehad.
eel testritjes kunnen geven en veel dames zwanger kunnen maken.

Momenteel door corona minder kans tot paydates, dus maar mijn volledige aandacht op breeding gelegd.
Heel benieuwd hoeveel vrouwen ik in totaal zwanger ga kunnen maken. Momenteel gaat het vlot vooruit!

Hier een writeup van wat ik doe:
Damn geraakte verrassend genoeg opgewonden door jou post op Reddit , lijkt me ook wel wat om een keer mee te maken, tinder dus 🧐

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
40 jaar, ik denk tussen de 300-400
betaalde en gewone dates
misschien zelfs meer, eigenlijk nooit de moeite gedaan om te tellen.
15 jaar, gemiddeld 1x per week. reken zelf maar uit, wil niet weten hoeveel centen ik kwijt ben😂

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
bare-addict zei:
40 jaar, ik denk tussen de 300-400
betaalde en gewone dates
misschien zelfs meer, eigenlijk nooit de moeite gedaan om te tellen.
15 jaar, gemiddeld 1x per week. reken zelf maar uit, wil niet weten hoeveel centen ik kwijt ben😂

Mooie Porshe geneukt :D

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
goh ja een Porsche verveeld al snel. ik kan het weten, dus liever geef ik mijn centen uit aan de vrouwtjes

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,
Ben 61 Jaar en neuk al vanaf mijn 18e buiten de deur.
Soms een keer p/w maar meestal 2-3 keer dit bijna altijd zonder condoom.

52-5 weken vakantie c 40 jaar = 1880-2000 vrouwen.

De laatste 9 Jaar ga ik iedere week in Duitsland Gangbangen dan neuk ik vaak 5 x die dag

Alex

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Heel veel, bij benadering tussen de 3500 en 4000 vrouwen.

24 jaar actief. Gemiddeld 3 per week en dat het hele jaar rond, in de vakantie juist meer. Sinds ik saunaclubs bezoek en dan vaak tijdsdens een weekend in een aantal clubs bezoek is het gemiddelde alleen maar gestegen. Maar laat ik mij tot een gemiddelde beperken. Ik heb veel vaste dames, maar tijdens elk bezoek pak ik in elk geval 1 nieuwe dame.

24 jaar × 52 weken × 3 verschillende vrouwen is 3744 :roll:.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Ook al wat jaartjes op de brommer, begonnen in de jaren negentig toen Nzc des duivels was.

Ik vermoed enkele honderden in totaal.

BareMaster

Toogplakker
28 apr 2016
60
28
Ik denk dat ik in mijn wandel carrière tot nu toe circa 300 verschillende hoertjes heb geneukt (mc). Als het klikte bleef ik een dame een tijdje trouw en neukte ik haar vaker. Maar ik houd erg van afwisseling, dus dan ga ik weer op zoek naar een nieuw hoertje. De laatste tijd wil ik eigenlijk nog alleen bare neuken. Dat aantal staat nu op 15.

leerlaars

Snuffelaar
2 dec 2019
2
0
Ik probeer het eens te berekenen:
Ik ben nu 63 en heb een paar relaties gehad en doe nu ongeveer 45 jaar aan betaalde sex. Zoals je uit mijn naam wel kunt afleiden ben ik een liefhebber van leer en laarzen.
Ging dus altijd naar dames die dat ook aanhadden. Het meest naar de raambuurten. Kom uit Den Haag dus alle straten daar regelmatig bezocht.
Voor mijn werk ook veel door het land dus ook de buurten in Groningen , Arnhem ( Spijkerkwartier ) , Amsterdam ( Wallen, Spuistraat en Ruysdaelkade ), Utrecht ( bootjes ) en Alkmaar.
Later overgegaan op prive ontvangst, door het hele land waar ik ook vaak laarzen meenam voor de dames die ze dan voor mij aantrokken bij het neuken.
Ook wel wat privehuizen bezocht , en wat uitstapjes naar meesteressen en SM studio's , vooral voor het leer en de laarzen daar nauwelijks geneukt.
Niet bewust geneukt zonder condoom, maar dat kwam wel voor.
Frequentie van bezoeken wisseld nog wel eens, maar 3 x per week kwam wel voor , maar ook periodes waar het (veel) minder was.
Maar toch heb ik de indruk dat ik toch wel ongeveer 1000 verschillende vrouwen geneukt heb. De helft ongeveer eenmalig de andere helft 2 of veel meer keer dus bij elkaar zo'n 3000 kom ik toch wel op.
En hoewel de frequentie nu wel wat lager ligt ( en door Corona eigenlijk stil ) loopt de teller nog steeds !!

Kinkykijker

Snuffelaar
20 sep 2019
18
2
Heb het eigenlijk nooit bij gehouden ging vroeger tot 5 jaar geleden wel 2x per week woon op loopafstand van de rdk.
Nu doe ik het wat rustiger aan mijn libido is ook niet meer zo hoog gelukkig, scheelt veel geld en er zijn gelukkig meer dingen dan alleen maar neuken in het leven.
Ben 44 en was 14 jaar toen ik voor het eerst een peeskamertje bezocht, op me 16e voor het eerst seks gehad onbetaald en met uitgaan jaren 90 verschillende leuke dames versierd iets wat nu nauwelijks meer gebeurt.

Denk dat ik makkelijk boven de 1000 uitkom betaald en onbetaald rond de 100.

Voormalig lid 14942

Toogplakker
11 dec 2019
52
22
ik denk een paar honderd vrouwen geneukt met en zonder cd.
Leuke aan betaald is dat je er geen last meer van hebt als je klaar bent, op soa's na dan ;)

31 aug 2016
1.194
112
Ik ben al vroeg naar de hoeren gegaan met mijn 15 jaar in de auto van een oudere kroeg kennis naar Antwerpen schippers kwartier paar rondjes rijden en dan in het zicht van die mokkels de auto parkeren . Zelden dat ik geweigerd werdt om mijn leeftijd .
Toen ik mij rijbewijs had was het een avontuur om vrijdagnacht in de een of andere stad een hoerenbuurt te bezoeken .
Mijn tiener jaren ongeveer 50 bezoekjes gedaan .
Daarna ben ik de wereld in getrokken .
In Hongarije warende tienertjes die zich voor een pakje sigaretten of panty's lieten neuken .

In Italië stonden de negerinnetjes rijen dik langs de provinciale weg voor 25 gulden
In Spanje had ieder gehucht een club .waar je aan drank meer kwijt was dan aan de sex

In die tijd was HIV levensgevaarlijk dus veelal met condoom .
In die tijd gebeurde dat ik dagelijks een Grietje op pikte
Maar er waren ook tijden dat het seks uit het vuistje was .
Zo ongeveer heb ik in die 20 jaar buitenland 3000 betalende dates gedaan .
Ook tijdens de vakanties heb ik me aardig weten te vermaken in zuid en midden Amerika .
Er zijn historische nachten maar ook vluggertjes in het toilet van een strandtent .

Het laatste anderhalve decennia meer en meer op bare neuken toegelegd .
Gangbangs / privé met jonge meiden die een achtergrond van elders hebben .
De laatst jaren denk ik ook door sugar relaties en privé ontvangst en de gangbangs dat ongeveer 100 per jaar heb bezocht.

Al bij al denk ik rond de 4500 verschillende kutjes heb geneukt

Heb tijdens die 40 jaar wandelen meerdere langdurige relaties gehad .
Sommige waren blij dat ik hoeren neukte en thuis deed slapen ! ( Nog steeds mijn beste vriendin)
Andere hebben het nooit willen weten .

Deze optelling is een tussenstand geen eindstand .

Terug
Naar boven