Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebruik je Prep?Ik heb er toch al een goeie 128 dvp bezoekjes opzitten en heb toch al 45 vrouwen geneukt zonder ervoor te betalen. Alles zonder condoom, nog nooit SOA gehad.
Gebruik je Prep?
Herkenbaar voor mij! Zo is het bij mij ook gegaan, ook veel dates via particuliere advertentiesites, teletekst of die betaalde chatlijnen die je vroeger had. En ik geef ook de voorkeur aan de "gewone" vrouwen en merk ook dat die steeds lastiger te vinden zijn. Vooral het commerciële gebeuren lijkt steeds meer een soort van "industrie" te zijn geworden met een heleboel vrouwen die grofweg aan dezelfde beschrijving voldoen en dus niet aan mijn wensen. Daarom zoek ik het nu vooral op datingsites en niet meer op de bekende websites voor commerciële seks. Zo af en toe lukt dat nog wel, en dan is de kwaliteit van de seks ook zoveel beter dat je veel langer een voldaan gevoel hebtIk zou het begot niet weten hoeveel.
Begonnen met de dametjes in 90/91, zoiets moet het geweest zijn. Ik was er alleszins vroeg bij wat betreft wandelen omdat ik het wereldje wel kende van in m'n kinderjaren al. Het was geen "verboden wereld", nooit geweest
Eerst in bars, dan effe, heel effe ramen maar dat was m'n ding toch niet.
In 93, herinner me die vrouw nog heel goed, via een adv privé gegaan bij een 40 jarige vrouw en ik was vooraan de 20.
Ik herinner me nog heel goed dat ze zei als je wil mag je zonder condoom , ik wist niet wat ik moest doen. Ik had het nog nooit zonder gedaan, ook niet met een vriendin of zo. Dat waren de jaren dat een condoom gewoon moést gebruikt worden. Maar ik was curieus om te weten hoe het spel werkte zonder condoom en er ging een nieuwe wereld open voor mij.
Sindsdien misschien nog 5 x een condoom aan gehad.
15 jaar geleden heb ik me op een verveelde avond eens bezig gehouden met in m'n geheugen te wroeten en te tellen hoeveel vrouwtjes ik sinds begin jaren 90 gedaan heb, ik weet nog dat ik toen aan een getal rond de 350 zat, hoeveel het nu zou zijn...het dubbele, zoiets?
Nooit iets van soa opgeraapt maar ik was, en ben nog steeds heel kieskeurig waar ik mee afspreek.
Mij zal je nooit aantreffen bij een vrouwtje a la die Paula uit Leuven om maar eentje te noemen. Van die wandelende neukmachines aan de lopende band zul je mij niet kunnen mee verleiden.
Ik heb het altijd gehad voor het buurvrouw type, huismoeder die een centje wil bijverdienen.
Ja, daar kun je ook iets oprapen maar de kans is al veel, heel veel kleiner dan bij die echte professionelen en zeker bij de buitenlandse die hier sinds enkele jaren a volonté worden gepresenteerd op redlights als zijnde exotische fotomodellen. Die perfecte lichamen en mooie snoetjes ...mij kan je er niet mee bekoren.
Geef mij maar een buurvrouwtje met een minder perfect lichaam maar die eerlijke sex geeft en waar je ook nog een babbeltje kan mee slaan.
Probleem is dat die de laatste jaren minder en minder voor komen, moeilijker te vinden zijn. 20 jaar geleden vond je dit type in elke straat in elke Vlaamse stad, afspraakjes stond knalvol er mee, redlights bestond nog niet en afspraakjes was toen DE site om je gerief te vinden naast deernes, wellust, schatjes en niet te vergeten student.be daar kon je ook vinden wat je zocht.
Oh en ik zou die teletekst pagina's op TMF en VT4 nog vergeten pagina 552, weet het nog goed
Ach, mooie tijden geweest. Soms 4 x per week afspreken zelfs 2 x op 'n dag !
Nu ben ik al blij als ik eens per maand eentje vind naar m'n smaak![]()