Hong Kong & Macau

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Leuk om te zien dat er anderen zijn die mijn "avonturen" leuk vinden om te lezen! Ik moet er direct bij melden dat ik zelf ook inspiratie haal uit de verhalen van mede-forumleden (vooral Naked en Bareboy), waardoor ik het iets makkelijker heb om over twijfels heen te helpen door niet alleen de mooie (geile) verhalen te lezen, maar vooral ook de praktische zaken en de "couleur locale". Het lijkt dan net alsof ik niet in mijn eentje op avontuur ga, maar met een heus ondersteuningsteam! Althans... zo voelt dat af en toe aan...

Hierbij daarom ook enkele losse opvolgpunten waar ik tegen aan liep en waar jullie misschien ook mee te maken krijgen/hadden:
1) De morning afterpil in HKG:
Zoals gezegd verliep mijn avontuur met mijn DH met een interne donatie die eigenlijk niet de bedoeling was (althans... niet bewust...). Misschien wel stiekem gewenst door mij, maar zeker niet door de dame in kwestie. We gingen daarom 's avonds vlak voor sluitingstijd nog op zoek naar een morning after pil. Zoals ik eerder leek te kunnen te lezen van bareboy zouden we die bij een standaardapotheek moeten kunnen kopen. Helaas bleek dit niet het geval. Ik liet daarbij een chinese vertaling zien van "emergency contraception pill", maar zowel bij de Mannings, als de Watsons als bij de wat traditionelere Chinese uitziende apotheken (Pharmacy met zo'n groene kruis) werd ik nogal bruusk afgewezen alsof ik iets onbehoorlijks vroeg. Bleek dat zo'n pil niet over de counter kan worden verkocht en alleen als het is voorgeschreven door een medical professional. Daar had zowel zij als ik geen tijd voor. Gelukkig liep dit alles goed af (een week erna "legde ze al haar eitje") en voor de volgende keer is het misschien wel zo handig om zelf een morning after pil mee te nemen: en dan wel de versie die tot 5 dagen erna werkzaam is "Ulipristal" te koop voor ca €15 bij de Etos.

Dan misschien nog een tip die ik ergens online had gevonden: de pil die tot 72 uur erna werkzaam is, met het traditionelere werkzame bestandsdeel levonorgestrel (1 pil bevat 0.75mg), is in HKG indirect ook te koop in de vorm van de "gewone" anticonceptiepil van Bayer "Microgynon" (ca HKD125 voor een doosje met 21 pillen). Die zijn gewoon over the counter te koop bij Mannings en Watsons (op zowat elke straathoek). Elke pil bevat 0.15mg levonorgestrel. Vijf Microgynon pillen bevatten dus evenveel levonorgestrel als één zo'n morning after pil (5*0.15mg=0.75mg). Misschien dat iemand met meer kennis kan bevestigen dat dit zo werkt, of misschien dit kan tegenspreken als ik hier veel te kort door de bocht gaat. Ik heb mijn date een week later (nadat ze haar eitje al had gelegd) zo'n doosje gegeven en ze heeft het dankbaar aanvaard (wie weet heeft ze er nog wat aan).

2) The Escape:
Ik was daar dus niet op een zondagmiddag, omdat ik de zondagmiddag al druk bezig was met mijn eigen DH, maar ik heb daar wel gekeken op een zaterdagavond. Het was nog vrij vroeg (ca 22:00 uur) en het was nog niet zo druk. Omdat het niet zo groot is, was daar wel een vrij intieme sfeer, met een paar dames die al lekker aan het dansen waren op het dansvloertje. Hoewel ik wist dus dat er vooral professionele dames zouden zitten waren het wel redelijk aardige dames die best subtiel aan de slag gingen. Eerst vroegen twee dames of ik op hun tasje kon passen terwijl ze gingen dansen. Niet veel later vroegen ze of ik mee ging dansen, en toen ik vriendelijk weigerde (laat me maar even lekker zitten en genieten van jullie dans) gingen ze gewoon lekker dansen. Dus geen heel erg agressief gedoe (al had ik dat ook niet zo erg gevonden) en net alsof je gewoon uit aan het gaan bent en "sjans hebt". Er kwamen later op de avond volgens mij de eerste DH's naar binnen: die waren duidelijk minder sexy gekleed, maar minstens even enthousiast om te genieten van de start van hun vrije zaterdagavond. Het zullen de uitzonderingsgevallen zijn die zaterdagavond al vrij mogen nemen voor hun vrije zondag. Bij mijn DH date was dat (zoals voor de meesten) volstrekt uitgesloten: zondag vrij betekent voor haar zondagochtend nog de laatste taken doen en daarna pas vrij. Tenslotte geldt er een curfew van strikt 22 uur: dus dan moeten ze ruim daarvoor alweer weg om maar op tijd weer thuis te kunnen zijn. Op straat zag ik trouwens enkele professionals die ik liever niet tegenkom: al wat ouder, zwaar opgemaakt en overdreven gekleed. Eigenlijk een beetje het stereotype dat je in een film tegenkomt. Ik heb de indruk dat die echt alleen voor de zeer onervaren toeristen zijn (of voor de liefhebbers van "dit type uitstraling", en dat bedoel ik zo respectvol mogelijk, want ook dit zijn vrouwen van vlees en bloed en geen "producten"), want voor degenen die de 141 website kennen, en de gewone DH's weten te daten, zijn er voldoende dates beschikbaar met een meer naturelle en minder "professionele" uitstraling.

Terwijl ik dit schrijf heb ik nu alweer heimwee... Ik vroeg me nog af: wat voor soort werk doen jullie (bareboy en naked) dat jullie zo makkelijk en zo veel landen kunnen bezoeken, zonder dat het thuisfront erg achterdochtig wordt? Niet dat ik nog van carriere wil/kan switchen... Hoewel.... ;-p

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ik heb gewoon een leuke 9 tot 5 baan:)
En met een beetje plan werk kan je meer uit je vakantiedagen persen, zodat je vaker op vakantie kan.

Veel van de landen die ik bezoek in Azië zijn meestal combinatie reizen.
Vliegen naar bijvoorbeeld Thailand en daar een ticket kopen tegen een laag tarief naar andere landen daar in de buurt.
Op die manier zie je en ontdek je zoveel mogelijk in een korte tijd.
Het gaat mij niet om de bodycount, maar meer om in ieder land Naked junior te laten proeven van het lokale nectar.
En deze bloemetjes weten te bestuiven;)

Wat het thuisfront betreft en wat ze er van denken, trek ik me niets van aan.
Als je zegt dat je naar Thailand gaat dan hebben de meeste mensen toch het idee dat je alleen voor de sex gaat, dat krijg je toch echt niet uit hun hoofd gepraat.
De meeste andere landen staan daar niet zo om bekend.

Dus laat je leven niet bepalen door wat anderen ervan zouden kunnen denken, geniet van het leven op jouw manier zolang het kan.
Als het niet meer kan en je hebt niet geleefd zoals je wilde, heb je enorme spijt zo van had ik maar.....

Mvg

Naked

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ah okay... ik neem nu even aan dat je niet getrouwd bent(?). Dat maakt het een stuk makkelijker natuurlijk. Ik heb nog wel een vrouwtje thuis en hoewel ik haar enorm respecteer, is het haar keuze om al 15 jaar geen lichamelijke intimiteit meer te hebben. Dat heb ik een paar jaar zo geaccepteerd, maar op een gegeven moment vond ik dat er een andere keuze zou moeten zijn dan "voor de rest van je leven als een monnik leven" of "scheiden vanwege het ontbreken van seks". Gelukkig maar: want geen van deze twee keuzes wordt de wereld of wijzelf er beter van.

We doen nu gewoon zelf leuke dingen in het leven: soms met elkaar (echter nooit seks), maar wanneer van toepassing ook gewoon zonder elkaar. Reisjes naar het verre Oosten horen daar ook bij: nu nog wel onder het mom van het bezoeken van familie, kennissen en vrienden. Ik zou echter wel vaker dan één keer per jaar willen gaan (financieel kan ik het me veroorloven), maar ik wil het haar ook niet al te veel inwrijven. Is misschien ook een kwestie van gewenning: als ik voortaan standaard 2 keer per jaar ga i.p.v. 1 keer. Ik wil echter niet dat haar omgeving haar lastige vragen gaat stellen.

Zeker nu ik een eigen DH contact heb die ik graag mag en vaker zou willen zien, zou ik vaker willen gaan. Ook de avonturen van jou en Bareboy spreken en sporen mij bijzonder aan. Al zou dat bij mij op een fors lager pitje plaatsvinden: een deel ervan ervaren doet al heel veel goeds met me (zo merk ik). Het leven gaat als het ware weer door de aderen vloeien in plaats van dat het langzaam stolt... Ik vind het daarom ook niet zo vreemd waarom er zoveel mannen in een midlife crisis terecht komen, als ze plots de aandacht krijgen van een andere vrouw. Vaak begint het leven dan (denk ik) ook plots weer te bruisen en te stromen, waar het voorheen misschien langzaam op aan het drogen was in een achterafpoeltje. Dat soort mensen zien dan geen andere uitweg, dan scheiding en meer van dat soort ellende. Zonder mijn (of beter gezegd: "onze", want er zullen vast meerdere op dit forum zijn) "oplossing" nu te willen propageren, denk ik dat het voor een stuk minder ellende zorgt, en misschien mede daardoor alleen al wel voor een stuk meer levensgeluk (bij alle betrokkenen).

Ik moet nu alleen voor elkaar zien te krijgen dat ik vaker alleen weg ga, en dat ze daar ook aan gaat wennen/normaal gaat vinden, zonder dat het tot verdriet en verwijdering zorgt. Ik heb een neef die gewoon "zakenman" is geworden en die elk jaar minimaal 1 of 2 keer naar Azië "moet gaan" om daar de expo beurzen te bezoeken. Hij is echter al gescheiden, dus in feite maakt het helemaal niet uit wat hij zogenaamd doet... maar het staat gewoon beter: iedereen denkt toch van alles, maar formeel is hij gewoon op zakenreis. Misschien moet ik ook iets in die trant gaan opzetten, dan is en blijft iedereen happy haha... ;-)

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I Barboy am happily married. I am lucky my wife actually accepted the fact that when I travel to Asia I will play around. She is happier if it's with domestic workers as she knows it's limited by the number of weekends I get in Hong Kong or Singapore.She also knows that it is less likely that I catch a STD with domestic workers .But in a normal year I work in Asia for a few weeks 3 to 4 times a year. In Hong Kong and Macau I have now got as many girls as I can possibly handle.
My new Hong Kong girlfriend just had her 40th birthday party and is free from 20.00 on Saturday until 21.00 on Sunday.
Luckily my Macau girlfriend 37 years has to work at weekends.
So now I will be able to fuck both every trip.
I visited Naked's favorite the Philippines last September and had a real sex tourist trip. I never had a legitimate reason to visit the Philippines before .It was really good and a lot of fun.
I always buy a few Morning After pills when I arrive in HK or Bangkok.
In Hong Kong in Central the Panda pharmacy sells it over the counter.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Thanks bareboy, just to be complete and not to forget for myself (and maybe also usefull for others):
I can't find a Panda pharmacy in Central, but I did find a "Fanda pharmacy" right at the MTR exit from Central on google maps.
I also saw some comments online that some people got refused and were asked a prescription, so it might also be dependent on how you ask it.
The pill is called 事後丸 "sie hau juun" (="afterwards pill"=morning after pill), so maybe it helps to ask for this directly without difficult translations and too much fuss. I used a very "complex" translation based on the translation of "emergency contraception pill" and maybe it showed I wasn't certain what to look for so too much of a red flag and risk for them to sell to me. Although I didn't try Fanda, but Mannings and Watsons (who seem to be known explicitly to refuse over the counter sales of these pills) and another local pharmacy (smaller than Fanda) who was also not willing to sell.

What do you say when you buy those pills at Fanda: do you use English or show the Chinese translation?
And is it true that the price is ca HKD 60-70 (which is half the price of buying at Etos in Holland)?

Btw: you are so lucky to have two girlfriends in HKG and Macau... I wish I could build such a base... ;-)

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ik kan niet wachten volgende maand weer terug naar HK te gaan. Domestic zijn soms makelijk bare vol te witte… maar toch ook steeds opletten…

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I never knew that getting morning after pills was by prescription I honestly don't think it is in Hong Kong. I have been buying them there since 2008.I am obviously not local so maybe they are nice to tourists!!
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
You can buy the morning after pill in the Pulse clinic in Central.
Also they supplied me with a generic truvada pill there as well.
Not as cheap as Bangkok though.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy arrived in Hong Kong very Jetlagged. I will see my Indonesian girlfriend tomorrow night she will stay with me for 2 nights.
I will return back to Belgium on Monday morning. Hopefully I'll get to also hook up with my philippines girl on Saturday night and early on Sunday before I return back.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy arrived home yesterday.
I received some bad news my Indonesian girlfriend is returning to Indonesia in 1 week.
She has been a great little fuck for a number of years but she wants to start a new business in Indonesia.
Her brother and herself are opening a restaurant.
The only positive thing is that I get a good excuse to visit Indonesia in September or October.
As my wife knows all about her.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy will be in Hong Kong from 12 September till 26th September.
I will be looking for a new girlfriend as my regular Indonesian girlfriend has recently returned to Indonesia.
I will go to the reliable bars in Wan Chai (Escape, Taboo etc). I do have a Philippines girl who I fucked in March but she is only available on Saturday night and Sunday.
So if anyone has any suggestions for new pick up bars in Hong Kong let me know.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi Hotboy I hope that you have success in HK.
If you find a new place or a interesting girl let me know.
I will arrive 12th but I land very late.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
This place on Saturday but particularly Sunday is incredible for picking up girls. Taboo I am here now and hopefully I'll leave with 2 hott girls for a 3 some .
Bareboy
PS the photo is too large for the site!

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I am posting this in real time. Guys if you are in Hong Kong now come here to taboo in wan chai lots of Philippines and Indonesia pussy free to fuck .
Come before local time 20.00 if you are a western man you will go home with a wet pussy girl .
I have never had a problem with bare here .
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Yesterday I called to this girl Diana from Ukraine 1 hour nzc pzc come in Pussy .She was working in a Hotel.
I spotted her on Monday night and arranged the date .Cost 1500 hk$ about $180 .2 shots really lovely 20 years old (she showed me her student ID)IMG_20230921_163726_586.jpg

Terug
Naar boven