Hong Kong & Macau

Gijsman

Snuffelaar
6 apr 2023
20
25
Paar maanden geleden in HK geweest en eigenlijk geen problemen gehad met internet daar. De site 141go161 doet het nog steeds al is het aanbod daar wel minder.
Ook Wanchai heeft zijn beste tijd wel gehad. Nog steeds veel vrouwen daar die na de nodige lady drinks (commissie) zichzelf ook aanbieden. Doordat er echter steeds minder mannen komen worden de vrouwen ook steeds opdringeriger wat de sfeer niet altijd ten goede komt. Ben er nu een paar keer geweest in korte tijd en het meerendeel van het bar personeel herkent me inmiddels dus dat maakt het voor mij persoonlijk iets minder dat ik het als opdringerig ervaar. Ik zie nog genoeg keren een dame of 10 om 1 man heen hangen, begint met 1 en al snel volgen de "vriendinnen" die allen hopen op in ieder geval een shot tequila.
Al met al nog genoeg te beleven daar, voor zolang het duurt. De sfeer wordt wel minder is mijn mening.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Naast de vorige link op telegram waar ik de lieve nook NZC kon afvullen: https://t.me/thai_naughty789

Heb ik ook deze link gevonden waar ik de volgende keer misschien een bezoekje ga brengen:
https://t.me/heroicthaiphoto
Hier kosten de dames ook 600HKD per 45 minuten (helaas zie ik geen prijzen voor 60, 90 en overnachtingen zoals bij de bovenstaande link).
Het grote verschil is echter dat ze voor de liefhebbers van onze hobby een keuzemenu met meerprijzen laten zien:
中出 betekent creampie, en hier staat
"中山+500 有以下女:" wat zoiets betekent als "de volgende dames doen voor een meerpijs van 500 aan 中山"
中山 heeft volgens mij geen betekenis, en is het een soort "afkorting" van "中出", en dit laatste betekent een heuse creampie...!
Ik ben hier vrij zeker van, omdat daaronder als een soort tegenstelling het volgende staat:
"以下女一定要帶套": met de volgende dames is een condoom verplicht

Nu we toch bezig zijn met een woordenlijst:
口爆+200: voor +200 mag je in haar mond komen
顏射+300: voor +300 mag je op haar gezicht komen
毒龍+300: dit is me een raadsel... iets met een "Posion Dragon"?

Iemand die weet wat 毒龍 inhoudt en kan bevestigen dat 中山 dezelfde betekenis heeft als 中出?

Akean

Toogplakker
6 feb 2021
45
26
Naast de vorige link op telegram waar ik de lieve nook NZC kon afvullen: https://t.me/thai_naughty789

Heb ik ook deze link gevonden waar ik de volgende keer misschien een bezoekje ga brengen:
https://t.me/heroicthaiphoto
Hier kosten de dames ook 600HKD per 45 minuten (helaas zie ik geen prijzen voor 60, 90 en overnachtingen zoals bij de bovenstaande link).
Het grote verschil is echter dat ze voor de liefhebbers van onze hobby een keuzemenu met meerprijzen laten zien:
中出 betekent creampie, en hier staat
"中山+500 有以下女:" wat zoiets betekent als "de volgende dames doen voor een meerpijs van 500 aan 中山"
中山 heeft volgens mij geen betekenis, en is het een soort "afkorting" van "中出", en dit laatste betekent een heuse creampie...!
Ik ben hier vrij zeker van, omdat daaronder als een soort tegenstelling het volgende staat:
"以下女一定要帶套": met de volgende dames is een condoom verplicht

Nu we toch bezig zijn met een woordenlijst:
口爆+200: voor +200 mag je in haar mond komen
顏射+300: voor +300 mag je op haar gezicht komen
毒龍+300: dit is me een raadsel... iets met een "Posion Dragon"?

Iemand die weet wat 毒龍 inhoudt en kan bevestigen dat 中山 dezelfde betekenis heeft als 中出?
毒龍= rimmen bij klant

shehasfunnycars

Snuffelaar
19 sep 2019
24
8

Grok werkt goed om advertenties van 141 te vertalen, die snapt wat alle eufemismen betekenen en is niet te beroerd/preuts om het ook te vertalen/vertellen.

Ben zelf begin volgend jaar nog aantal dagen in HK. Voornamelijk van plan langs de walk in gebouwen te gaan. Vorig jaar lukte het prima om in King Hing met wat onderhandelen nzc te krijgen. Zit nu in Wan Chai, en heb wat meer tijd, dus wil ook nog een paar andere langs.

Misschien duik ik ook nog wel de telegram groepen in, afhankelijk van tijd/vorm vd dag…

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Volgens Google Translate betekent 中山 Zhongshan, wat dicht bij Hong Kong ligt, en 中出 cumshot.
Ik heb inmiddels begrepen dat 中山 soms wordt gebruikt als vervanger van 中出, omdat daar op sommige fora soms op wordt gecensureerd.
Dit is dus hoe Chinezen soms creatief omgaan met taal en censuur... ;-)

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Vraag me af of dit wel domestic helpers zijn, lijken me meer pros... En dan niet perse de meest aantrekkelijke (degene die je professioneel ziet rondhangen in de bars in Wanchai).

shehasfunnycars

Snuffelaar
19 sep 2019
24
8
Ja fair point. Allemaal minimaal semi-pro. Heb een paar gezien die alleen in het weekend/op zondag afspreken, dat zouden nog wel eens DH kunnen zijn.. Die groepen zijn meer freenlance groepen dan DH groepen

JeeVee

Snuffelaar
14 apr 2017
18
8
Onlangs eentje opgepikt in Taboo. Een Indonesische. Prachtig lichaam en bloedheet en geil. Kwam op gegeven moment naar me toe om te dansen. Even een babbeltje en een drankje getrakteerd en op naar het hotel. Geen condoom gezien wel alle kanten van de kamer. Moest op tijd naar huis. Ze is een DW.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Onlangs eentje opgepikt in Taboo. Een Indonesische. Prachtig lichaam en bloedheet en geil. Kwam op gegeven moment naar me toe om te dansen. Even een babbeltje en een drankje getrakteerd en op naar het hotel. Geen condoom gezien wel alle kanten van de kamer. Moest op tijd naar huis. Ze is een DW.
Wat betekent DW?

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Domestic worker waarschijnlijk. Huishoud hulp, vaak in de vorm van inwonende schoonmakers/oppassers etc.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Escape is a very good pick up spot for DW's on Sunday's . Even better than Taboo normally on Sunday .
On other days of the week all over Wan Chai it's pussy for hire.
About 50% to 30% will fuck without depending on the night and the price .
Bareboy

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
@Sklaas jawel 1000hkd.
Ha dat is mooi ;-)

Dat is voor die meiden echt een hele grote hulp, want hun maandloon is tussen de HKD 5100 (minimum) en HKD 6500. Dit geld moeten ze vaak voor een groot gedeelte naar thuis sturen om hun hele familie ermee te onderhouden (vaak zijn de mannen al pleite, en zijn de kids bij oma, en hebben die vele jaren geld nodig voordat ze zelf kunnen bijdragen). Hun leven is hard en zwaar. Het is dan fijn als ze iemand ontmoeten waarmee ze even een leuke zondag kunnen hebben en nog een zakcentje mee ook.

Als ik mijn vaste DW ontmoet, dan geef ik haar vaak ook HKD 1000-1500 mee. Soms stuur ik haar ook HKD 100 (1 of 2 keer per maand via wechat), zodat ze op haar vrije zondag naar de Jollibees kan, of een flesje goedkope rode wijn kan kopen om met haar vriendinnen op te maken. Het is niet veel, maar ik wil haar ook niet afhankelijk van me maken. Het is meer een klein gebaar, een kleine meevaller waardoor haar zondag nét wat leuker is...

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Paar maanden geleden in HK geweest en eigenlijk geen problemen gehad met internet daar. De site 141go161 doet het nog steeds al is het aanbod daar wel minder.
Ook Wanchai heeft zijn beste tijd wel gehad. Nog steeds veel vrouwen daar die na de nodige lady drinks (commissie) zichzelf ook aanbieden. Doordat er echter steeds minder mannen komen worden de vrouwen ook steeds opdringeriger wat de sfeer niet altijd ten goede komt. Ben er nu een paar keer geweest in korte tijd en het meerendeel van het bar personeel herkent me inmiddels dus dat maakt het voor mij persoonlijk iets minder dat ik het als opdringerig ervaar. Ik zie nog genoeg keren een dame of 10 om 1 man heen hangen, begint met 1 en al snel volgen de "vriendinnen" die allen hopen op in ieder geval een shot tequila.
Al met al nog genoeg te beleven daar, voor zolang het duurt. De sfeer wordt wel minder is mijn mening.
En ze bestellen gewoon zonder je akkoord bent en drinken snel hun shotje op en word je nog verplicht te betalen!!!

Terug
Naar boven