Hongarije (omgeving Balaton)

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Goedemiddag mede-wandelaars,

Van de zomer ga ik op vakantie naar Hongarije, naar de regio Balaton.
Ik vroeg me af of jullie hier ervaringen hebben en do's en dont's?

Grtz,
Sletje86

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Rondom het Balaton meer is genoeg te scoren.
Het zit alleen wel wat verstopt en niet zo open en bloot.
Ga je met je gezin of alleen? Dat maakt nogal wat uit.
Want met je gezin zal het lastig worden want even snel een dame bezoeken en dan aan de gang
lukt niet.
Je moet je best doen om de dames te vinden of te zien. Vaak hulp nodig van bekenden daar bv obers
of taxi chauffeurs.
Dan nog naar een plek waar het gebeuren kan tenzij je in je hotel terecht kan maar leg dat maar uit
aan je vrouw.
Ben je alleen dan heb je het makkelijker natuurlijk.
Rondom horeca gelegenheden hangen soms ook wat dames rond en ze maken soms oogcontact maar niet
heel opvallend dus laat ook zien dat je op zoek bent: kijk ze aan, lach wat en zie of men contact blijft maken
en dan komen ze wel naar je toe.
Prostitutie is er niet verboden maar gewoon niet zo algemeen geaccepteerd, vandaar.
Wees op je hoede als men je naar een bar brengt: horeca prijzen zijn vrij dus men zou ip voor een colaatje
omgerekend 100 euro kunnen vragen! De politie kan daar niks tegen doen, vraag altijd de prijslijst vóór je
iets besteld! Dat is echt heel belangrijk.
Ga ook niet met zigeunerachtige jonge types mee: die beroven je of zijn minderjarig wat wèl strafbaar is!
Gewoon aan een ober of chauffeur vragen wat je zoekt en dan komt het zeker goed.
Prijzen zijn niet veel lager dan hier hoor, daar moet je niet op rekenen: men weet wat een toerist gewent is
in zijn thuisland en dump prijsjes zijn er niet al is het wel iets goedkoper.
In Macedonië werkt het ook zo al is daar officieel prostitutie wel verboden al zegt dat niet, zie mijn verhaal aldaar.
Dus: met je gezin? Dan lastig, ga je alleen dan goed te doen.

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik ga (helaas) met het gezin en hoopte een dag er tussen uit te kunnen om te "vissen".
Maar als ik dat zo lees gaat dat niet zo gemakkelijk.... :(

Bedankt voor de uitleg en ik zal een poging wagen, wie weet ;-). Ik weet niet hoe de dames daar zijn maar wellicht is het mogelijk in de auto voor een date of in de open lucht?

Cerato zei:
Want met je gezin zal het lastig worden want even snel een dame bezoeken en dan aan de gang
lukt niet.
Je moet je best doen om de dames te vinden of te zien. Vaak hulp nodig van bekenden daar bv obers
of taxi chauffeurs.
Dan nog naar een plek waar het gebeuren kan tenzij je in je hotel terecht kan maar leg dat maar uit
aan je vrouw.
Rondom horeca gelegenheden hangen soms ook wat dames rond en ze maken soms oogcontact maar niet
heel opvallend dus laat ook zien dat je op zoek bent: kijk ze aan, lach wat en zie of men contact blijft maken
Prostitutie is er niet verboden maar gewoon niet zo algemeen geaccepteerd, vandaar.
Wees op je hoede als men je naar een bar brengt: horeca prijzen zijn vrij dus men zou ip voor een colaatje
omgerekend 100 euro kunnen vragen! De politie kan daar niks tegen doen, vraag altijd de prijslijst vóór je
Ga ook niet met zigeunerachtige jonge types mee: die beroven je of zijn minderjarig wat wèl strafbaar is!
Gewoon aan een ober of chauffeur vragen wat je zoekt en dan komt het zeker goed.
Prijzen zijn niet veel lager dan hier hoor, daar moet je niet op rekenen: men weet wat een toerist gewent is
In Macedonië werkt het ook zo al is daar officieel prostitutie wel verboden al zegt dat niet, zie mijn verhaal aldaar.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als je met je gezin gaat dan misschien kijken of je met een ober iets kunt regelen of receptionist.
De meeste mannen die werken in toeristen industrie kunnen je wel advies geven.
Wellicht dat je een tripje kunt boeken zonder je gezin bv een zogenaamd vis uitstapje met mannen, gebruik je fantasie
wat dat betreft, moet kunnen.
Dan heb je een excuus om een flinke tijd zonder gezin te zijn.
Als je dan al een tip hebt gehad van iemand waar je terecht kan dan zit je goed.
Dus eerst tips vragen aan obers, taxi chauffeurs e.d. en dan een excuus verzinnen om zonder gezin op pad te gaan.
Misschien dat een taxichauffeur die je ergens heen brengt mee kan spelen: met hem ga je zogenaamd een paar uurtjes
vissen of wat dan ook.
Succes.

A

Anonymous

Guest
Meeste doorgaande wegen in Hongarije staan of lopen er dames langs de weg, dus even tussendoor ergens neuken is goed te doen. Ongeveer de helft ervan doet bare. Wel goed vooraf afspreken, neem een briefje in het Hongaars mee. Zorg dat je geen sieraden en andere attractieve zaken in zicht hebt, opbergen bij je reservewiel of zo. Gewoon losse briefjes van 10 en 5 Euro bij je houden, ongeveer 20-30 euro is genoeg. Neem wel een fles water mee zodat jij en de dame zich kunnen wassen, schrijf dat op je briefje, anders willen ze minder snel bare. Kleedje naast de auto werkt prima.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
sletje86 zei:
Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik ga (helaas) met het gezin en hoopte een dag er tussen uit te kunnen om te "vissen".
Maar als ik dat zo lees gaat dat niet zo gemakkelijk.... :(

Bedankt voor de uitleg en ik zal een poging wagen, wie weet ;-). Ik weet niet hoe de dames daar zijn maar wellicht is het mogelijk in de auto voor een date of in de open lucht?

Cerato zei:
lukt niet.
of taxi chauffeurs.
aan je vrouw.

Ruim een jaar geleden, geen bericht van je gezien hier.
Ik neem aan dat het je dus niet is gelukt iets te regelen?
Of toch? Dan graag je verhaal hier.
Groet, Cerato

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Helaas inderdaad niets gelukt hier in de buurt, wel in Budapest dames gezien maar niet die zonder condoom wilde helaas....

latexisfake

Toogplakker
10 jul 2017
57
15
vorige weekend,citytrip boedapest
met wat vrienden leuke barretjes gevonden
mooie dames , ze lopen er met bosjes rond
de meeste spreken goed engels of duits ,
in een karaoke bar beland en daar zat een knappe dame + 25
bleek een hoertje te zijn , na wat over en weer gepraat en wat te hebben gedronken
ging ze gewoon mee naar het hotel , er is over de prijs niets onderhandeld ,
hotel : samen de douche in , elkaar al wat opgegeild , al een lekkere pijpbeurt gekregen
heb haar op de zetel van de kamer gegooid , en haar een lekkere befbeurt gegeven .
kletsnat was ze , toen vroeg ze me om op het bed te gaan liggen en begon ze met b2b me
wat te plagen , met haar borstjes in mijn gezicht ed, ze kwam wat hoger en begon met haar kutje
tegen mijn eikel te schuren , na een paar keer schoof hij er gewoon in , geen condoom of niets
mijn eerste lading liet dan ook niet lang op zich wachten , effe bekomen en wat knuffelen .
daarna 2de ronde uitgebreid gemassseerd ,lekker veel vingertjes gebruikt ,ze gilde het ganse hotel bij elkaar
mijn soldaatje was weer in geef acht en na toch 3 verschillende standjes , in doggy style alles nog eens laten zwemmen
samen nog een douche genomen , en daarna betaald : 70€ voor ruim 1.5 uur
mij ziet ze in ieder geval nog terug als ik in boedapest ben ,
bar :Blue Bird Karaoke in de studenten buurt district V

Terug
Naar boven