hotel 3+ personen (regio Rotterdam)

M

mvwageningen

Guest
Tijd van het forum geweest maar weer een kijkje genomen hier door een toevallige ontmoeting met oude bekende uit Capelle. Bekend automerk in donkere uitvoering en volgens eigen zeggen actief als er behoefte is. Ik ben op zoek naar een hotel waar je evt ook een extra gast kan uitnodigen zonder problemen. We gaan deze week eerst even kijken bij een hotel in Rotterdam. Suggesties zijn zeer welkom.

kokokiev

Snuffelaar
16 aug 2020
11
36
Is niet een heel fancy hotel, maar Campanile in rotterdam oost is een locatie waar ik wel een trios heb gehad. Je checked in bij de receptie en loopt daarna naar de kamer in een ander gebouw. Soms vragen ze waar je je kamer wilt boven of beneden. Ik neem zelf liefste een kamer beneden zo ver mogelijk van de receptie zodat een extra persoon bijna ongezien op de kamer kan komen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik sluit me volledig aan de tip van #2 bericht. Daar heb ik als gast met priya gedate. Ook met jenniffer tv. Gasten kunnen hun auto moeiteloos buiten het terrein parkeren. De receptie zit in een apart gebouw en het hotel in een gebouw ernaast. Gasten kunnen daar via een pad tussen beide gebouwen bijna ongezien richting de kamers lopen. Minpuntje vond ik geen airco.

CG

Joost2025

Snuffelaar
29 mrt 2025
7
2
Campanile is echt het meest basic en waardeloos hotel. Je kan beter een van der valk boeken. zolang het geen gangbang of een orgie wordt is 1 persoon extra no problem

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Heb je die prijzen bij Campagnile gezien 300 euro voor zo'n afbraak hok
Idd beter van der Valk maar daar gaan ze swz moeilijk doen als je met meer dan 2 op de kamer zit
Beter naar Riva hotel in Delft heb daar zo vaak trio's gehad nooit geen gezeik
Ben daar een keer voor mijn verjaardag met 4 meiden aan de gang geweest nooit geen gezeur en de prijzen zijn ook redelijk daar

kokokiev

Snuffelaar
16 aug 2020
11
36
Heb je die prijzen bij Campagnile gezien 300 euro voor zo'n afbraak hok
Idd beter van der Valk maar daar gaan ze swz moeilijk doen als je met meer dan 2 op de kamer zit
Beter naar Riva hotel in Delft heb daar zo vaak trio's gehad nooit geen gezeik
Ben daar een keer voor mijn verjaardag met 4 meiden aan de gang geweest nooit geen gezeur en de prijzen zijn ook redelijk daar
300? Prijzen zijn dan behoorlijk veranderd. Ik betaalde meestal tussen 80-100€. Het stelt idd niks voor maar je hebt geen gezeik.

Van der valk is netjes maar heb paar keer gehad dat de gast zich moest melden bij receptie met id bewijs. Dus met een extra gast ging dat niet. Waarschijnlijk was dit omdat het een valk exclusief hotel was.

hotel waar ik vaker niet meer ga is bastion. Ze hebben daar een keer aan de deur staan luisteren en klopte aan om te melden dat ze ons eruit konden zetten. Vanwege verdenking van prostitutie.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
In the Van Der Valk in Cappele
the person who is booking the room usually has to ID themselves and pay.
But the way the Hotel is laid out there is virtually no control on the rooms .
Myself and my wife have had 2 couples join ( 6 people) us in the room with no problems .
As long as you are not too noisy no problem at all.
Bareboy

• Like
Waarderingen: MeM

HarleyGB

Toogplakker
16 okt 2025
40
28
Riva en van de valk is kut Van de valk liften met pasje en camera's up to date.Riva moesten we eruit door camera toezicht Shanghai in delft is top. Meerdere gb feestjes georganiseerd daar. Vrijdag nog.

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
46
82
Van der Valk is altijd goed. Ja ie hebt een pasje nodig om naar de kamer te gaan maar ik loop gewoon voor haar op en zo kan ze mee de lift in glippen.

Van der valk is een corporate hotel. Die weten echt wel dat al die single reizigers met mooie dagvergoedingen een verzetje willen. Zolang ze niet mee aan het ontbijt aanschuift maalt niemand om een stiekeme +1

Terug
Naar boven