Hottie uit Pelt

Daan32

Snuffelaar
12 nov 2022
5
4
Pas op bij deze dame, Ik zag haar op redlichts voor bij komen is ook maar een paar dagen actieve geweest.
Ze had een leuke advertentie staan waar ik wel mijn aan dacht op zetten om een afspraak te maken met haar.
Ik loop al een lange tijd mee maar zo als dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Bij deze dame kom je binnen is een vrij kleine ruimte waar ze ontvangt en zo in gericht dat je een bordeel in loopt zo is het in gericht oude bende en het is erg vies daarbinnen. En dan gebeurt het je komt binnen ben nooit zo van meteen betalen. maar voelde al dat er iets niet klopte. En ze vraagt of je iets te drinken wil en foetsie is ze. dan komt er in een keer een vriendin van haar de kamer in lopen van wat doe je hier en voor wie kom je. zo slecht gespeeld dat ik dacht wat is dit voren opgelicht bende. ja mij vriend komt zo thuis met mij klein dus wil dat je weg gaat. ik dacht ik maak mij worden er niet aan vuil en ben weg gegaan. Maar wel aangifte gedaan tegen diefstal en dat het een duistere huis waar ze ontvangen. En ze gaan misschien als er genoeg info binnen komt het huis binnen vallen. Hoop dat ze dat ook zullen gaan doen. En dat ze echt alles wordt ontnomen wat ze aan bezitting hebben. Als je ooit deze aders door gestuurd krijgt blijf er bij weg Dat is Roosendijk in Pelt.

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Klinkt ongeveer hetzelfde als Jennifer, alleen komen er dan 2 gemaskerde mannen je afdreigen. Heb er zelf een topic over geplaatst en heb ook aangifte gedaan.

Is het toevallig dezelfde dame als in dit topic: Opgelicht/bedreigd?

Terug
Naar boven