Houston - Ervaringen

Cummyload

Snuffelaar
13 jul 2018
6
1
Ik ga binnenkort naar Housten in Texas voor mn werk. Iemand ervaringen in Texas? Moet toch wel lukken op de een of andere manier ook al is het een schijnheilige shitzooi daar in de VS.
Thanks!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
wees alert op dames die je op straat aanspreken: dat kunnen heel goed undercover agentes zijn.
wees bedacht dat je je niet laat uitlokken tot een bedrag dat je betalen wilt.
vraag aan haar wat de prijs van een service is, zonder dat je expliciet noemt wat je bedoeld.
houd het op "service"
een undercover agente kan en mag dan geen bedrag noemen want dat ligt juridisch danweer lastig.
als ze ontwijkend antwoord geeft of je liever wil meelokken naar een motel of zo voordat je duidelijkheid hebt over prijs van de "service"
dan weet je genoeg. afhaken en weg gaan.
klinkt misschien raar maar geloof me: zo kan het er zeker aan toe gaan.
In Houston is uiteraard genoeg te doen en te beleven maar er is fanatieke controle op wandelaars.
dat geld helaas voor veel steden in de VS.
maar met wat voorzichtigheid loop je geen gevaar.
ga je er openlijk meteen op in dan kan je de klos zijn.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Zelf heb ik ervaring met het plaatsen van een advertentie op craigslist tijdens mijn verblijf in de USA. Aangegeven dat ik op bezoek was uit Europa, en op zoek was naar wat intimiteit en plezier. Paar leuke reacties op gekregen, waaronder van een koppel. De man van het koppel vond het geil om te zien hoe zijn vrouw door vreemde mannen gedekt en volgespoten werd. Leuke avond mee beleefd!

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Spijtig genoeg kan je geen ads meer op CL zetten, met de verstrengde wetgeving IVM prostitutie.

Je vindt er ook geen meer, CL wil niet het risico lopen om afgesloten te worden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
ja ja, wandelen in de usa is uiteraard nog mogelijk en in Houston zeker ook maar het wordt je niet makkelijk gemaakt en
politie is actief met de al eerder genoemde undercover agentes.
informatie van taxi chauffeurs of restaurant en hotel medewerkers kunnen je soms wel helpen.
via via kom je soms ook een end op weg.
maar wees beducht en laat je niet uit de tent lokken als een dame je allerlei vragen gaat stellen of voorstellen doet.
stel altijd een bedekte vraag terug en indien er niet op wordt geantwoord (omdat dat niet mag) dan weet je genoeg.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Genoeg bars in de Mainstreet area waar je kunt scoren. Latino studentes gaan bijna nooit voor ZC. Aziatische, die er niet zoveel zijn, vaak wel.

Een paar jaar geleden besloten om het wandelen in de US drastisch te beperken. Een bekende werd slachtoffer van uitlokking door de politie, werd veroordeeld en komt voorlopig het land niet meer in. Houston is berucht op dit punt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
dat bedoel ik dus.
Houston is een pro republikeinse stad in een overwegend pro republikeinse staat Texas.
Politie is dus idd fanatiek in uitlokking.
Mits je erg op je hoede bent en niet te snel toe hapt is het dus allemaal wel mogelijk maar
het blijft vervelend allemaal daar.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
En wie de schrik :eek: nog niet in de benen heeft moet dit eens lezen:

https://nypost.com/2019/03/23/rober...ime-since-prostitution-bust-i-am-truly-sorry/
Deze man (miljardair en eigenaar van football team The Patriots) werd dus samen met 100 anderen beschuldigd van uitlokken van prostitutie. De cops hadden namelijk met een smoesje (" we hebben een bommelding gekregen, mogen we even binnen kijken?") camera's in een massagesalon geplaatst (overigens zonder gerechtelijke toestemming). Kraft had een BBJ gekregen en de dame daarvoor een extra tip van 90 dollar gegeven. Geen slechte deal voor haar zou ik zeggen maar de moraalridders roepen behalve de goede zeden nu ook steeds vaker "mensenhandel! uitbuiting!" aan om hun optreden te rechtvaardigen. Nou de dame in kwestie was rond de 50, woonde al jaren in Florida en had een rijbewijs, dus ze zat echt niet opgesloten in de salon en als dat wel zo was (betoogde ook de advokaat van Kraft) dan hadden ze het onderzoek niet maanden moeten laten duren maar de tent meteen moeten sluiten toch?

Hoe dan ook, de slachtoffers (ik heb het in dit geval over de Johns) knijpen hem behoorlijk want als ze geen schuld bekennen maakt de pliesie het bewijsmateriaal (filmpjes) openbaar. Als ze wel schuld bekennen geldt dat als zedenmisdrijf wat weer grote gevolgen kan hebben voor bijvoorbeeld je huidige of toekomstige baan.

Dus .. Land of the Free, Home of the §Brave, maar kijk echt uit wat je doet.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Vorige maand in de Bar van mijn hotel (Westin Galleria) bijna verleid door een under-cover. Pure uitlokking en gelukkig gered door de barman.

Vergeet je hobby in Texas en zeker in Houston of San Antonio.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Oppassen geldt ook voor bezoek aan massagesalons, onlangs zijn 100 man in Florida aangeklaagd wegens uitlokking nadat de pliesie binnen camera's had opgehangen. Meer details had ik in mijn vorige beticht gegeven maar dag is helaas door onze friendly moderator verwijderd :roll:

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Wat al gezegd is ga ik niet herhalen, voorzichtig is belangrijk!

Als je wilt slagen, knoop een gesprek met een stel leuke meiden of vrouwen, ze willen allemaal weten waar je vandaan komt.
Vertel dat je uit Europa en Amsterdam komt, Nederland kennen ze meestal niet maar Amsterdam wel.
Amsterdam betekend daar vrijheid en blijheid, zo kwam ik altijd aan mijn dates, soms betaald in de vorm van een etentje maar voor de rest niet.
En ook meestal zc.

Succes.

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Ben je fijn op vakantie in de VS en je tuint in een undercover dame. Dag vakantie....Hoe leg je dat thuis uit.
Behalve een fijne wip op zijn tijd, ben ik ook geïntersseerd in militaire geschiedenis. De VS heeft een burgeroorlog gehad en bij Gettysburg is een veldslag uitgevochten die een keerpunt was in die oorlog. Ik denk...Daar wil ik een keer heen. Maar al die verhalen over uitlokking, je durft nu bijna niemand antwoord te geven of gewoon aantespreken.

• Like
Waarderingen: LXIX

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
@Blanke sabel: zo erg is het nu ook weer niet. Ik ben nu even van Houston naar San Antonio gereden (je weet wel The Alamo) en daar een leuke Mexicaanse ontmoet die nu bij me logeert. Maar geen DVP, dus hoort hier niet thuis.

Overigens maakt enige kennis van Spaans je bezoek aan TX een stuk leuker.

wim2000

Snuffelaar
30 jul 2017
16
17
Ja heb zowel positieve als negatieve ervaringen in Houston. Het is me wel gelukt bij een massage salon maar de communicatie op de kamer verliep met standaard antwoorden op haar mobiel. Bijvoorbeeld ik vraag in gebarentaal orale sex zij antwoordt met een bedrag 50. Er werd niet over sex gesproken want ze was bang voor afluisteren etc. Uiteindelijk kom je wel bij je doel maar ik had het gevoel dat ik daar zelf ook wel een (gratis) beloning voor mocht ontvangen want het was heel lastig communiceren zo. Positieve ervaringen had ik via de site meetup. Ik had verschillende leuke avonden met vooral vrijgezellen dames. Zoals yoga kaartspel, taalavonden etc. Dit leverde leuke dates op. Die waren dus echt en min of meer gratis.

Terug
Naar boven