huisvrouw laat zich gaan

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Via afspraakjes had ik een dating zoekertje geplaatst met de wel heel direct boodschap "poesje vullen". Tegen de verwachting in kreeg ik best wel wat reacties vooral van brave huisvrouwen die op zoek waren naar taboeloze sex.

1 van de reacties was van een getrouwde vrouw die sex te kort kwam. We spraken af dat ze naar mij ging komen maar ik haar moest oppikken in het station. We hadden mekaar een beschrijving gegeven en toen ik ze zag kreeg ik direct een reactie in mijn broek. Zijn stond te trillen op haar benen want ze was een brave huisvrouw met een saaie kantoorjob. Dit was iets dat ze normaal nooit zou doen. In de taxi was het nog stil en toen ik mijn handen tussen haar benen omhoog deed moest ze naar adem happen. Toen we bij thuis aankwamen wou ik haar niet te veel forceren maar toen ik haar kuste pakte ze mijn hand, duwde die tussen haar benen en ik voel een kletsnatte slip. Ze wou de eerste keer geen voorspel, ze wou geneukt worden. Ik heb haar in mijn zetel gezet, haar slip uitgetrokken en mijn stijve lul naar binnen geduwd. Ze kreunde het uit, was veel te lang geleden. Ze was kletsnat en ze smeekte me haar hard te pakken en haar kutje te vullen met mijn warm zaad. Ze kikte op haar alter ego van sletje dat die zich elke week door mij liet platneuzen en vol spuiten. Als ze daarna kwam was het meestal zonder slip en ik zag soms dat haar benen nat waren van haar pussy juice als ze binnen kwam, die liep door van spanning langs haar dijen naar beneden.

We hadden een wekelijkse date en hebben dit maanden vol gehouden maar toen wou ze meer, ze wou weekends komen, ze sprak over haar man te verlaten en toen stopte het voor mij. De sex was geweldig maar ik had geen behoefte aan gezeur over haar werk, haar stukgelopen huwelijk en andere frustraties. Spijtig want zonder het gezeur zou ik haar graag nog wekelijk vullen

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Snow zei:
Via afspraakjes had ik een dating zoekertje geplaatst...

...best wel wat reacties vooral van brave huisvrouwen die op zoek waren naar taboeloze sex.

Gelooft ge dat nu zelf?

Op afspraakjes krijg je de laatste jaren in de M zoekt V rubriek nog heel zelden reactie,
behalve van achterlijke rukmongolen die zich als vrouw voordoen en sporadisch eens een verloren gelopen Ma flodder type wat daar dikwijls al jaren rondhangt.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Dit lezend zou de titel in plaats van 'huisvrouw laat zich gaan' 'De sprookjes van het nzcforum.be' moeten worden.

A

Anonymous

Guest
Dit , en andere verhalen staan gewoon in de verhalen rubriek

Je mag het lezen. Is niet verplicht.
Je mag het geloven...ook dat is niet verplicht. Het is maar waar je je druk om wil maken.

Er staat nergens dat t verhaal waar gebeurd moet zijn om het te mogen plaatsen.

Bij meer dan de helft van de recenties die hier staan wordt overdreven. Lig er niet wakker van

A

Anonymous

Guest
heb het zelf 2 maal meegemaakt tijdens mijn werk.
werk voor woningbouw en kom bij de mensen thuis, zijn meestall bepaalde wijken waar de mensen het niet zo breedt hebben.
soms heb ik geluk dat ze voor een extra nieuwe douche kraan haar mag neuken ook bare.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik geloof best dat het kan.
Zelf heb ik ook meerdere advertenties geplaatst waar geen reactie op kwam maar soms heb je wel succes.
Ligt net aan de tekst en misschien je foto's.
Zo bood ik mezelf aan als masseur en daarop kreeg ik serieuze reacties van 3 vrouwen.
2 zagen er uiteindelijk vanaf (1 geen geschikte dag/tijd ivm werk en afstand, 1 kreeg een relatie).
De derde dame lekker gemasseerd en uiteindelijk geneukt, meerdere afspraken mee gehad.
Ook reageerde een stel waarvan de vrouw wel een massage wilde maar haar man moest erbij zijn. Dat vond ze prettig.
Ook haar in bijzijn van haar man uiteindelijk in alle standjes geneukt. Het is geen science fiction haha

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Tot enkele jaren geleden had ik daar ook regelmatig reactie (fakers niet meegerekend en spijtig genoeg meestal wel dikke en lelijke, marginale vrouwen) en dus ook dates maar nu is het al van +/- september 2020 geleden. Toen kreeg ik dikwijls te horen dat mijn advertentie een verademing was tussen die massa's idiote zoekertjes.

Tussen dan en nu heb ik elke dag 2 advertenties geplaatst (nog steeds, hopend op...), normale teksten, geen gestoef of idiote wensen en beloften, altijd respectvolle taal, nooit foto's (krijgen ze pas nadat ze zelf bewijzen echt te zijn) en al zeker niet van mijne lul.

Sinds die laatste date welgeteld 0,0 echte reacties. Da's dus al dik 1,5 niks.
'k Kan me niet voorstellen dat al die debielen die met hun of andermans fluit staan te pronken of advertenties vol schrijffouten of ronduit debiele fantasmes wel echte reactie zouden krijgen.

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
ik snap echt niet dat er hier denken dat het een fantasie is .... eigenlijk heb ik dan wat medelijden met jullie. Met de juiste advertentie en daarna inschatten welk type vrouw je aan de lijn hebt kom je ver. Ik heb nog andere ervaringen maar als je deze al niet kan geloven dan de andere zeker niet ...

Doe er mee wat je wil, ik heb er van genoten, ik weet dat het waarheid is en wens jullie ook soortgelijke ervaringen

De laatste 2 jaar is het lastiger door corona maar toch nog 1 nieuw regelmatig contact ... zal blij zijn dat het gedaan is dan kunnen we terug op zoek gaan naar geile vrouwen

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Ik stel enkel vast hoe het daar verlopen is sinds het begin, da's (voor mij dan toch) al een 12-tal jaar geloof ik, als 't niet meer is.

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd, maar die zijn dan ook zeer... uitzonderlijk.

'k Heb de laatste jaren zowel via reacties als op de chat en verschillende fora wel dikwijls feedback gehad van andere mannen en koppels die exact dezelfde vaststellingen doen/deden, dus...

Maar idd, 't is een beetje hopen op beterschap/verandering.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Tja ik heb mijn advertentie nu offline gehaald nadat ik een mooie dame op die manier heb leren kennen.
Ze is van mijn leeftijd, heerlijk slank sportief, goeie billen, geschoren kutje en DD. Ze pijpt me heerlijk en geniet ervan om in alle standjes geneukt te worden. Zaad wil ze liefst in haar kutje en van een vinger in haar kontje wordt ze alleen maar geiler. Het is een alleenstaande zaken vrouw die verder geen gedoe wil maar over algemeen spreken we eens in de 2 a 3 weken af momenteel.
Voor mij in elk geval genoeg om te stoppen met advertenties

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
deedydude zei:
Tot enkele jaren geleden had ik daar ook regelmatig reactie (fakers niet meegerekend en spijtig genoeg meestal wel dikke en lelijke, marginale vrouwen) en dus ook dates maar nu is het al van +/- september 2020 geleden. Toen kreeg ik dikwijls te horen dat mijn advertentie een verademing was tussen die massa's idiote zoekertjes.

Tussen dan en nu heb ik elke dag 2 advertenties geplaatst (nog steeds, hopend op...), normale teksten, geen gestoef of idiote wensen en beloften, altijd respectvolle taal, nooit foto's (krijgen ze pas nadat ze zelf bewijzen echt te zijn) en al zeker niet van mijne lul.

Sinds die laatste date welgeteld 0,0 echte reacties. Da's dus al dik 1,5 niks.
'k Kan me niet voorstellen dat al die debielen die met hun of andermans fluit staan te pronken of advertenties vol schrijffouten of ronduit debiele fantasmes wel echte reactie zouden krijgen.

Hallo,

Je post is erg interessant voor mij.
Ik hou echt van deze dikke, lelijke, oude huisvrouwen waar ik mee kan neuken bar.
Waar kan ik een advertentie plaatsen om antwoorden zoals jij te krijgen?
Of je kunt ze aan mij voorstellen.

Dankjewel

A

Anonymous

Guest
wie wilt niet zo een geile rijpe huisvrouw willen hebben, ik wel in iedergeval, alleen moeilijk te vinden.

Terug
Naar boven