iemand van hier zin in een trio?

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Zoals in de topic titel aangegeven... lijkt me heel geil om een keer een nzc trio te doen. Wie van de lieden hier heeft zin om eens samen met mij een dvp te bezoeken die daar voor in is (dus bare trio). Kosten delen we.

Ik uit de regio Zwolle, maar mag in de noordelijke 3 provincies zijn, overijssel, gelderland, utrecht, flevoland... Maar Den Helder of Maastricht gaat em iig niet worden. ;)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Helaas kom ik uit zuid Holland.

Maar ik heb zeker interesse in een bare mmv....
Iemand uit mijn regio ook?

Laat naar wat horen dan!

Greetz, Handy

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Hier ook interesse uit omgeving Amersfoort en de genoemde provincies is zeker geen probleem.

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Inmiddels weer terug van vakantie... en daarom is mijn zoekvraag opnieuw actueel. :)

Al een paar leuke pb's ontvangen... maar het is nog steeds niet tot een afspraak gekomen. Wie oh wie?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
mxl zei:
Inmiddels weer terug van vakantie... en daarom is mijn zoekvraag opnieuw actueel. :)

Al een paar leuke pb's ontvangen... maar het is nog steeds niet tot een afspraak gekomen. Wie oh wie?

Ik zou Handycarp is bellen die zit te springen om een extra pik.

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Oeh, die had ik ff gemist.. maar pb is gestuurd. Thnx!

13 mei 2015
1.163
462
Graag maar ik ben van de regio Leuven, kan me wel verplaatsen doch het moet in de rede blijven hé.
Anderen die zin hebben mogen mij steeds contacteren.

Shark666

Toogplakker
20 aug 2015
65
13
Het zou mij zeker gel lijken een keer een bare mmv trip te doen. Regio Zuid Holland. Wie interesse heeft om samen een dame van lichte zeden te nemen, neem dan contact met me op.

petergee

Toogplakker
28 jul 2016
31
2
Ik heb zeker belangstelling maar zeer beperkte bewegingsvrijheid, omgeving rotterdam en dan bij voorkeur op maandag middag of de eertse donderdag van de maand. Hoor graag van je, petergee

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Vandaag of morgen iemand tijd en zin voor mmv trio'ke ergens? Liefst iemand uit de buurt van Aarschot om te carpoolen.
Ben zelf dertiger...

Orakel

Toogplakker
23 jun 2015
55
2
Weinig trio ervaring maar zeker interesse.
In omgeving Amsterdam/Haarlem/IJmond/Haarlemmermeer....
Stuur maar PB naar me

Grt Orakel

A

Anonymous

Guest
Is er nog iemand in de regio Gelderland/ Achterhoek in voor trio. Stuur naar een pb.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Ypp zei:
Graag maar ik ben van de regio Leuven, kan me wel verplaatsen doch het moet in de rede blijven hé.
Anderen die zin hebben mogen mij steeds contacteren.

Wanneer is tijd en zin?

Terug
Naar boven