Interne donatie ja/nee

dutchpapi

Toogplakker
16 feb 2017
32
1
Het is voor mij altijd een teleurstelling als je lekker zc mag neuken maar dan niet binnen mag klaarkomen. Wat is jullie mening? Een filterfunctie op dit forum (interne donatie ja/nee) zou ik een extra plus vinden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kan je gelijk vertellen dat die optie er niet gaat komen.
Er is geen ad-on voor de forum software om zo iets te installeren, dus komt het op maat programmeren om de hoek kijken. En Barefan een beetje kennende is dat niet zijn sterkste punt :lol:

Of jij moet een programmeur er voor vinden en betalen....?

plantenspuit

Snuffelaar
19 dec 2016
5
0
Ik ben redelijk bekend met phpBB software en heb zelf ook een tijd een forum gehad. Er is een mogelijkheid om relatief makkelijk de functionaliteit van het forum uit te breiden met mods. Zo is er een optie om een formulier aan het forum toe te voegen, maar er zijn nog meer mogelijkheden om eens naar te kijken.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik ben een tijdje bezig geweest met te kijken of ik een formulier kon inbouwen zoals onze vrienden van hookers hebben.
Maar al snel kwam ik er achter dat de spreuk schoenmaker blijf bij je leest wel van toepassing was.
Ik moet daar niet aan beginnen voor ik het hele forum verneuk en er gewoon geen forum meer is omdat ik het stuk gemaakt heb.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Barefan zei:
ik ben een tijdje bezig geweest met te kijken of ik een formulier kon inbouwen zoals onze vrienden van hookers hebben.
Maar al snel kwam ik er achter dat de spreuk schoenmaker blijf bij je leest wel van toepassing was.
Ik moet daar niet aan beginnen voor ik het hele forum verneuk en er gewoon geen forum meer is omdat ik het stuk gemaakt heb.
Heel verstandig, Barefan! En bovendien is het forum niet zo uitgebreid dat iemand met een klein beetje moeite een toepasselijke recensie kan achterhalen.

genieter1974

Snuffelaar
22 mei 2018
14
1
Het is al een oud topic....

Beste Barefan,
Ik ben een zelfstandig IT-er en wil je een aantal opties meegeven.

Neem naast je live (werkelijke forum) omgeving een developer omgeving (2e forum) waar je alles op test en eventuele betrouwbare leden laat helpen, dit i.v.m. meerdere werkbare scenario's (elke pc is anders) Bij goedkeuring kan je het in je live omgeving toepassen.
Zoals eerder voorgestled kan je dan met mods/add ons aan de slag.

https://www.phpbb.com/customise/db/extension/rh_topic_tags/
Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag.

Terug
Naar boven