Iris - Duisburg

20 aug 2022
1.328
767
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek.

Iemand recentelijk nog bij haar geweest Iris
Voor aantal jaren terug deze MILF flink volgespoten.
Nog een link van Iris

Laatst bewerkt door een moderator:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik ben voornemens a.s. vrijdagmiddag Iris te gaan bezoeken. Uiteraard volgt er een verslag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Vanmiddag bij Iris geweest maar de wandeling ernaartoe via Rheinhausen Ost verliep erg stroef want nam op het eind een verkeerde weg waardoor ik het spoor bijster raakte en ik telkens een versperring tegenkwam en een kwartier later dan afgesproken (gestresst en vermoeid) arriveerde. Aangezien Iris om 16 uur een volgende afspraak had en ik 15.45 uur aankwam heb ik maar een kwartier van haar kunnen genieten. Niet echt een knappe dame maar haar reet was geweldig. Flinke kont en ze zag er lekker hoerig uit met haar zwarte kousen. Haar niet al te lang laten pijpen want de tijd was maar beperkt en gelijk in missio haar goed geneukt. Tongzoenen erbij en moest me inhouden niet te vroeg te spuiten wat toch gebeurde. Gewoon door blijven neuken in mijn eigen creampie. Ze vertelde nog uitsluitend van maandag t/m woensdag te werken tot ongeveer 19 uur. Leuke dame met wie het goed seksen is. Wel jammer dat ze het weekend niet werkt wat ook geldt voor de vrijdag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Morgenmiddag weer een afspraak welke alleen gecancelled zou kunnen worden als de stoptrein vanaf Arnhem weer eens niet rijdt maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ik Iris morgen weer kan volspuiten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Helaas de afspraak met Iris voor vandaag om 15 uur moeten cancellen omdat ik dat tijdstip niet meer kon halen en dat was weer eens te wijten aan de Deutsche Bahn. De trein liep in Wesel aanzienlijke vertraging opliep omdat een treinstel nog niet op tijd was klaargezet. Gelukkig nam Iris dit sportief op maar ik baalde wel enorm want had echt zin in haar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Aanstaande vrijdag weer een afspraak voor een half uur. Zin om haar weer vol te spuiten. Ze wil het graag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Had afgelopen woensdag een afspraak met Iris gemaakt op een bepaald tijdstip en vandaag meldde ik haar dat ik een half uur eerder kon komen en of dat haar schikte maar ze zei dat ze al Termin had. Toen ik zei dat ik haar dan op onze afgesproken tijd zou zien zei ze dat ze ook al Termin had. Ik dacht wat krijgen we nou en later bleek dat ze me vergeten had te appen met de vraag of ik nog zou komen. Een wijze les is dan ook om je afspraak met haar meerdere malen te bevestigen want anders kun je je afspraak wellicht vergeten. Gelukkig kon ik nog bij haar terecht met een half uur vertraging.

Ze was niet helemaal in orde zodat ik haar laatste klant was. De seks was wel ok maar ik miste toch iets. Ik neukte haar in een schaarstandje. Dat was wel geil maar doggy was ze deze keer niet zo voor te porren. In missio haar volgespoten en na 20 minuten was het afgelopen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Eigenlijk zou ik Iris vorige week vrijdag gaan bezoeken maar ik kreeg geen reactie voor een bevestiging en later appte ze me (maandagnacht pas) dat ze ziek was dus vandaag in de herkansing en om 11 uur afgesproken.

Stond even voor 11 uur bij de deur die al open stond en ben naar binnengegaan. Verder doorgelopen naar boven en vertelde de gastdame dat ik om 11 uur een afspraak had met Iris. Moest even wachten in een kamer. Iris kwam pas 11.10 uur tevoorschijn. Was ik niet zo blij mee want ze zei dat ze 11.30 uur ook al een andere afspraak had. Natuurlijk niet mijn probleem want ik heb een half uur ter beschikking. Dacht dat ik haar 1e klant zou zijn maar ik was nummer 3 en ze was al om 09 uur begonnen. Ze werkt van woensdag t /m vrijdag van zeg maar 09 tot 19 uur en heel af en toe op een zaterdag.

Iris zag er weer lekker uit. Vooral haar dikke kont maakt mij geil. Standje on top niet mogelijk maar lepeltje lepeltje, missio en (plat) doggy wel gedaan. Beetje (tong) zoenen in het begin en daarna een redelijke pijpbeurt. Ze kan wel Duits maar niet altijd begrijpt ze mij want haar Duits is niet zo geweldig. Ze doet veel op afspraak maar ze reageert slecht op what'sapp berichten als je bijvoorbeeld om een bevestiging vraagt want je wilt wel zekerheid. In plat doggy haar uiteindelijk goed volgespoten.

Aangezien ze beperkt beschikbaar is zal ik haar voorlopig even niet meer bezoeken. De lokatie is met OV niet zo goed te bereiken en kost de nodige tijd en zo geweldig vond ik haar nou ook weer niet en ze is niet al te betrouwbaar als het om afspraken gaat want ze reageert niet of (veel) te laat.

Terug
Naar boven