Iso-Betadine

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@220mm ,

Het betreft hier het onderwerp over SOA's en daar beschermd Sterilisatie niet tegen , graag bij het onderwerp blijven en niet afwijken .

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Niet in me mannelijkheid, wel in mijn menselijkheid. Waarom zou ik in een gezond lichaam lopen snijden/knippen? Ik ben toch geen vrouw? Die zijn fans van onder het mes gaan voor grotere tieten of een grotere reet, zelf als het hun leven kan kosten met een BBL. Vergeleken daarmee is je eileiders dicht branden of doorknippen een hele kleine ongevaarlijke ingreep. Dus als zij geen kinderen wil is dat een hele goede permanente oplossing.

En mannen die in zich laten knippen voor een vrouw zijn al helemaal niet lekker, als je relatie uitgaat? Meeste mannen hier zijn volgensmij wat ouder en hebben ook een oud vrouwtje thuis zitten en er worden ook een hoop oudere vrouwen genomen volgensmij. Die worden echt niet zwanger hoor, na 45 is het uit met de pret voor de meesten, dus die kan je gewoon lekker bare namen zonder enige issues.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Een mini condoom ook niet, mischien beter lezen.
Daarom noem ik het een relatie condoom. Eentje die je zou kunnen gebruiken enkel ter voorkoming van zwangerschap. Een ieder die weleens met een half afgerold condoom heeft geneukt weet dat dit al een heel stuk lekkerder voelt. Ik zie een gat in de markt.

Terug
Naar boven