Janekke (vh Eefje, Lotje, Melissa) - Nijmegen Opgepast !!!

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Beetje lullig maar heb de adv van van de week niet opgeslagen en deze was gister al offline.

Heb alleen telefoonnummer: (06) 84 31 44 44

Vanochtend af willen spreken en werd naar de Lankforst verwezen, wijk in Nijmegen. Daar aangekomen bleek ze er nog niet te zijn. Moest ergens parkeren bij een adres. Vanwege eerdere ervaring er in de buurt gaan staan maar niet op de exacte locatie en toen werd ze blijkbaar afgezet door een blauwe Citroën C3. Ik wist niet dat ze dit was maar dat bleek na passeren van haar even later nadat de auto weg was en ze op de stoep liep. Ik wuifde, ze zag me en voor ik er erg in had zat ze in m'n auto, stelde ze zich voor als Lotte en zei ze "rijd deze zijstraat maar in", met wat hogere flats uit het zicht (richting waar ze naartoe liep). Daar zag ik meteen die blauwe C3 staan en in de auto zat een donkerder getinte gast. Ik kon nog keren en zei toen dat ik m'n geld vergeten was. Ze zei "dan kun je toch naar een pin automaat", ik neen portemonnee ligt nog thuis en nadat ik de zijstraat uit was deed ik portier open of ze even uit wilde stappen. Toen wilde ze geld zien en niet uitstappen. Ik de deur weer dicht geslingerd en wilde haar bij benzinepomp en of winkels in de buurt droppen zodat een evt vriend geen probleem zou zijn. Ze kneep m toen ik wat hard reed en heeft m'n handrem aangedrukt, die ik weer los probeerde te krijgen. Al ongeveer stilstand deed ze zelf de deur open en stapte ze uit en schold ze nog wat over een idioot.

Ik kan iemand schrik hebben aangejaagd maar heb ernstig vermoeden dat ik aan een oplichtingspraktijk ontsnapt ben. Via de app meldde ze "wat is dit nou". En een stukje later "moet me geld hebben"

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ja klinkt wel onguur, met name vanwege haar gezelschap waar ze niet open en eerlijk over is.
Misschien had je het verkeerd, maar ik zou me eerder fijn voelen dat je niet in een situatie was beland waar je niet in wilt zitten.

Dit is dr denk ik? vond nog iets in google cache

Bijlagen

• Schermafdruk 2020-12-30 14.18.25.png
    Schermafdruk 2020-12-30 14.18.25.png
    189,1 KB · Weergaven: 950

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Eefje had geen bare in der adv maar zou het wel doen volgens whatsapp. Ik had haar geappt vanwege het brede pretpakket.

Bij instappen van de auto noemde ze zich geen Lotte maar Lotje vanochtend en zie op sexjobs en kinky onderstaande adv, met nummer 06 57763918. Als die je naar Dukenburg leidt, in die wijken van 1 straat, wees dan op je hoede. Overigens geeft de adv minder aanleiding om naar Bare te vragen alohoewel het niet uit te sluiten valt.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/4378438-lotjehttps://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/mooie-nederlandse-lotje-_7524688

Voormalig lid 7085

Toogplakker
26 okt 2017
176
20
Zal wel aan mij liggen maar kan hier nou niet echt uit opmaken dat ze iets van plan waren.
Kan toch ook gewoon wezen dat haar pooier haar weggebracht heeft en wacht tot ze klaar is?

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Ze zou doen aan thuisontvangst, en komt dan bij een locatie aan, wordt afgezet en de auto rijdt naar de straat (1 zijstraat verder) waar zij me later heen stuurt.

De combinatie geen huisnummer doorgeven, wijze van afspreken (aangeven da ik naar een bepaalde plek moet rijden en vragen naar mijn auto) en me dirigeren naar een plek waar je me onder druk kan zetten (plus meteen instappen als het geen cardate is en de woning zogezegd om de hoek zou zijn) maakt dat ik enorm achterdochtig wordt. Als ik der dan even vriendelijk vraag om even uit te stappen dat ik even wat moet halen, vroeg ze meteen om geld dat ik "MOEST" betalen. Ik had niet gedacht dat ze in zou stappen, was ook geheel niet men bedoeling

Enfin ik ben er een keer zo bijna ingeluisd in Helmond. Kreeg geen adres, maar moest naar een ingang van gebouw. Voor ik het wist stond ik al in de lift van het gebouw, waar op dat moment niemand was. Toen ik dame eens goed opnam in de lift leek ze echt op een junk, met plekjes op armen en met haar houding bekroop me een gevoel dat ik er vanaf moest zien. Ik wil mn eigen gezondheid niet in gevaar brengen. Zij had de foon al in de hand om te bellen en toen ik uitstapte uit de lift zei ik dat ik bedankte voor de moeite. Ze belde razendsnel een vent en die kwam op de binnengalerij aangestoven. Besloot de lift ivm te sloom te vermijden maar hij vond een snellere weg naar de uitgang. Wel ondanks bedreigingen dat ik moest betalen een loop richting uitgang kunnen aanhouden. Probeerde 'm met 20 eur af te schepen en dat gaf net wat afleiding om daadwerkelijk de straat op te komen, de straat in gewandeld en de eerste de beste persoon die ik tegenkwam, naartoe gerend, aangesproken en gezegd dat ik lastig werd gevallen. Toen haaktie-ie af. Zulke ervaringen maken je wantrouwig. Ook eentje in Arnhem een keer, dus ik had mn voelsprieten nu aanstaan. Misschien te scherp

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Lotje 02.JPG
    Lotje 02.JPG
    92,4 KB · Weergaven: 637
  • Lotje 01.JPG
    Lotje 01.JPG
    132,4 KB · Weergaven: 628

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
anabolic zei:
Zal wel aan mij liggen maar kan hier nou niet echt uit opmaken dat ze iets van plan waren.
Kan toch ook gewoon wezen dat haar pooier haar weggebracht heeft en wacht tot ze klaar is?

Ik snap ook niet echt waarom dit in de beerput staat. 1 ervaring waarbij je het best van beide kanten kan zien maakt het nog niet tot een scam?
Draadjes aanmaker ziet een pooier met een kleurtje en schijt meteen in zijn broek :roll:
Situaties waarbij je daadwerkelijk een hoekje ingedreven wordt en geld afhandig wordt gemaakt zijn echt zeldzaam, daar hoeft hier absoluut geen sprake van te zijn. En zeker niet omdat je wel erg makkelijk naar de politie zou kunnen gaan/bellen met een fototje van een kentekenplaat en andere gegevens.

Dames die geld vragen als je hun tijd verdoet zijn ook eerder de meerderheid dan een uitzondering.
Los daarvan vind ik je ook best een malloot om de deur dicht te knallen en het gaspedaal in te drukken, tuurlijk wordt ze daar bang van. Maar goed, toch bedankt voor de waarschuwing.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
@ Dilemma

Waarom bedanken voor een waarschuwing voor iets wat je niet ziet als gevaar?

Daarbij zou ik als ik jou was met haar afspreken, en hier een mooie ervaring met ons delen als je haar graag uit de beerput ziet toch?

DeBee

Snuffelaar
16 mei 2020
22
7
Ik heb in het verleden 2x met haar afgesproken. De eerste keer was een prima date (met condoom overigens). De 2de keer was echter anders. Ik werd eerst buiten naar een straat geleidt waar ik werd opgehaald door haar, om vervolgens door te lopen naar een flat in de buurt van de St Jacobslaan. Hier wilde ze eerst vooraf geld zien omdat de vriendin van wie ze het appartement huurde dit wilde. Ik vond het nogal een vaag verhaal, maar gezien het eerdere positieve bezoek ging ik er maar in mee.

Na 10 minuten kreeg ik een berichtje dat ze me zou ontmoeten op een adres om de hoek. Ik voelde de bui al hangen, maar ben daar toch maar heen gelopen. Daar aangekomen kreeg ik 10 minuten later weer een bericht voor nog een ander adres. 5 minuten erna kreeg ik nergens meer bericht op. Overigens heb ik toen geen andere figuren buiten gespot, maar was in ieder geval wel met wat euro's lichter weer naar huis vertrokken. Ik heb het idee dat ze dit soort dingen vaker flikt tegenwoordig, gezien de vele naamsveranderingen ook.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Dus afgaande van nzchenk is dit wel degelijk een beerput gevalletje, maar wat ik dan wel weer afvraag waarom je dit niet gelijk op 2 januari vermelde in dit topic, of op 6 januari met je 2e post?

Hoe eerder we mensen kunnen waarschuwen voor vreemde praktijken, voorkomt en stuk minder eventuele slachtoffers toch?

Misschien heb je hier een legitieme reden voor, of schaamte o.i.d.

Maar fijn dat je het alsnog vermeld want dat geeft meer duidelijkheid voor iedereen.

Mvg

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
HerbertO zei:
@ Dilemma

Waarom bedanken voor een waarschuwing voor iets wat je niet ziet als gevaar?

Daarbij zou ik als ik jou was met haar afspreken, en hier een mooie ervaring met ons delen als je haar graag uit de beerput ziet toch?

Ik bedank voor een waarschuwing omdat je iets dan kritischer bekijkt en op je hoede maatregelen kunt nemen. Dat wil niet zeggen dat ik geen gevaar zie, maar simpelweg dat er meer nodig is dan het originele bericht om iets te zien als oplichting. Zoals uit nzchenk's bericht blijkt is er dus wel degelijk een periode geweest dat dates mogelijk waren. Nu blijkt dat er absoluut een risico aan kleeft en staat ze terecht in de beerput.

Prima toch om meerdere verhalen te lezen en al zeker als er een verhaal is waar écht een scam heeft plaatsgevonden.

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Goed om te lezen dat ik het waarschijnlijk goed heb aangevoeld.

Verder heb ik de titel Opgepast meegegeven omdat ik Oplichter niet hard kon maken. Ik heb dus vooral een waarschuwing willen afgeven dat ik het zaakje geenszins vertrouwde. Daar is gelukkig nu helderheid over gekomen.

Toegegeven, ik had natuurlijk ook mis kunnen zitten, maar dan vond ik het nog even handig om dat hier te uiten.

Terug
Naar boven