Jasmine Hasselt

PrinceCharming

Toogplakker
23 mei 2016
111
46

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Sommige foto's zou inderdaad kunnen. Ik heb contact gehad, maar dat kan dus via iemand anders zijn gegaan. Als ze het is dan goede reviews, behalve de laatste. Ik kijk het nog even aan. Vluggertje incl. kost €100.

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Ik heb ze daarstraks bezocht. Ze ontvangt in de bekende Villa Valentino.

De foto's met gezicht zijn volgens mij wel effectief haar, al zijn ze heel hevig bewerkt. Ze heeft inderdaad veel weg van het gezicht van de andere 2 dames hierboven, maar deze Jasmine is beduidend minder "dik". Ze is mollig en heeft uitgesproken vrouwelijke vormen, inclusief een paar grote tieten. Ze heeft volgens mij ook natuurlijk venetiaans blond haar (tussen blond en natuurlijk rood haar), wat ik ook wel kan smaken

Verder is ze wel heel rustig, pijpt ze met veel gevoel (niet lang, had maar een vluggertje genomen dus als hij goed hard stond, meteen actie).

Heb haar in missio gelegd want wou een mooi zicht krijgen op haar kutje.

Dat kutje zag er heerlijk uit en voelde ook zo. Geen glijmiddel gezien. Ze stond vochtig, maar niet nat, dus eerst even voorzichtig stoten, en zo elke keer een beetje dieper, tot mijn lul er mooi diep in zat. Zálig, dat gevoel.

Heb nu wel een vrij "brede" lul, maar ik vond haar vrij strak. Duurde dan ook niet lang voordat ik mijn zaad rijkelijk in dit kutje deed vloeien. Heb ook nog even na kunnen genieten. Enige nadeel is dat ze wanneer ik me terugtrok, daarop vrijwel meteen naar de badkamer snelde om te spoelen.
Kreeg de kans niet om mijn witte pap er zien uit vloeien.

Al bij al een geslaagde date met een niet lelijke, jonge dame.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
jasmine-20260130114621.avif
jasmine-20260130114620.avif
jasmine-20260130114617.avif

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Ben er gisteren geweest. Het is zeker een andere vrouw. Qua lichaam enigszins mollig, maar zeker niet dik. Qua gezicht, misschien alleen de foto voor de spiegel met rode boerenzakdoek als BH. Opvallend dat ze wel tattoos heeft itt haar foto's.

Toen ze haar borsten ontblootte, viel ik bijna om van verbazing. Wat een prachtig gezicht. Ze voelden ook heerlijk stevig. De beste echte borsten die ik ooit heb meegemaakt denk ik. Ze vond het ook lekker dat ik eraan likte. Ze kreeg snel stijve tepels.

Ze was in alles heel vriendelijk en meegaand. Ze maakte aanstalten om te pijpen, maar ik stond al goed hard. Ik heb haar gelijk langzaam in missio genomen en afwisselend haar borsten gelikt. Ze werd gaandeweg steeds natter en trok haar benen verder omhoog, zodat ik dieper kon. Het duurde hierdoor niet lang voordat ik haar volspoot. Ik kreeg het al bijna te warm. Zou balen geweest zijn bij zo'n lekkere dame.

Ik heb een half uur genomen om ruim van haar borsten te genieten. Volgende keer zal ik 20 min afspreken. Vluggertje vind ik tekort bij haar.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ben er ook onlangs geweest
Dame erg stil rustig type
Mooie volle borsten
Op bed met haar klitje gespeeld waar ze al van begon te kreunen…
Poesje was al nat ook en werd natter tijdens het pijpen
Haar lekker beginnen te beffen waar ze zot van werd naar het klaarkomen van haar
Hem in het natte poesje geschoven en lekker gevuld
Mooie dame maar naar mijn goesting te mollig
Heb liever de skinny types
Dus geen herhaling voor mij

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Door een vergadering in de buurt hier ook maar eens binnen gewipt.
Is inderdaad niet de dame vd foto's, maar dat kon me niet deren.
Dat van die lekkere tieten klopt. Heel stevig en mooie vorm.
Ik koos voor een vluggertje maar kon ze wel in verschillende standjes nemen. Tussendoor werd er af en toe opnieuw gepijpt, lekker.
Was goed voor een keer, tenzij ze ergens dichtbij opduikt

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Door een vergadering in de buurt hier ook maar eens binnen gewipt.
Is inderdaad niet de dame vd foto's, maar dat kon me niet deren.
Dat van die lekkere tieten klopt. Heel stevig en mooie vorm.
Ik koos voor een vluggertje maar kon ze wel in verschillende standjes nemen. Tussendoor werd er af en toe opnieuw gepijpt, lekker.
Was goed voor een keer, tenzij ze ergens dichtbij opduikt
En heb je ze ook lekker klaar laten komen ?

Nietsnut

Snuffelaar
19 jul 2022
11
1

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
Gisteren ook eens een afspraak gemaakt met Jasmine die nu Cristina zou noemen en onder deze link werkt:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-32499415824.html

Helaas bij aankomst doet een andere dame gekend onder de naam Anna/Tanya open en geeft het excuus dat Cristina zich niet goed voelt.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-anna-32.html

De dames veranderen constant van naam en dan nog weet je niet wie er aan de deur gaat staan bij het opendoen.

en heb je ze gedekt? en volgespoten.?

Nietsnut

Snuffelaar
19 jul 2022
11
1
Ja, 150€ voor een half uur maar na een 15-20 minuten al weer buiten. Korte eentonige pijpbeurt en daarna missionaris. Wat fake gekreun en voor de rest geen initiatief. Niet voor herhaling vatbaar.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Zitten alle 2 al geruime tijd in Deinze,zaten eerst in Gent en nu dus al tijdje in Deinze.
Heb ook geinformeerd naar de prijzen,en het was inderdaad 150 voor 30 minuten,zc.
Niet geweest.

Terug
Naar boven