Jasmine Thai Ladyboy - Zandvoort

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden,

In deze tijd is een verhaal altijd welkom. Ik ben een dater van aantal transgender dames en soms bezoek ik dvp om heerlijk de kraamkamer te witten. 2 jaar geleden ontmoette ik Jasmine een thaise kleine transgender die jaarlijks 3 maanden in ons land verblijft. Tegen verwachting in begon het contact op planet romeo en later kwam de 1e date. Ik was dat weekend alleen thuis. Het koste me enkel de ritjes van ophalen en terug brengen.

Tussen zandvoort en den haag maakte stops en onderweg kon ik mijn ogen niet afhouden van haar mooie figuur. Al heeft ze niet zo een vriendelijk uitstraling haar gesprekken waren amicaal. We hadden bij de molens gestopt een keer op keer flirte we en zoende we sensueel. Later even in de maze geweest in den haag maar snel naar huis. Alles verliep netjes met condoom en na de 1e ronde deden een heerlijk dutje. Snel voelde ik haar hand bij mijn pik, ze haalde de condoom er af en de inhoud daarvan smeerde ze uit op haar uit geneukte kont. Vervolgens glee mijn pik zonder in haar en was 2x in haar klaargekomen.

De volgende date was met een goede vriend van mij ook met ons ging dat bare. Helaas zijn pik was te dik voor haar. Maar het poort spel verliep redelijk. Hij kon haar even volspuiten en we gingen cumswappen. Hmmm ze werd geil en zei i wanna have twins if you. Weer ging mijn pik in haar volle kont terwijl ze mijn goede vriend aan het nilfisken was. Ik kwam heerlijk klaar en de creampie was heerlijk.

Vorig jaar was ik in Thailand ze was ervan op de hoogte. We liepen tijdens de vakantie elkaar mis. Op de terugvlucht zat ze ook in het vliegtuig en we hadden een geil avontuur in het vooruitzicht. Snachts sliep mijn gezelschap en ik liep naar haar. Samen richting toilet en op hoogte heb ik haar heerlijk bare geneukt. We hadden daarna een ontmoeting in Amsterdam Sloterdijk tijdens een thaise festival. Daar stond ze. Maar ik was in gezelschap en gelukkig was er een party aan de overkant in een grote leger tent. Ik apte haar om over 15 minuten mij daar te treffen. We gingen daar naar binnen wat een wietdamp en goeie techno. In een donker plekje zakte ze naar beneden en geil fluisterde ze fuck me hard here en cume inside me. Dit vluggertje was botergeil en kort. Kon niet te lang wegblijven. Terug naar het festival met thaise muziek en bij mijn gezelschap.

Ik heb vanavond een buitendate met haar afgesproken. Ze wil lekker lang geneukt worden en we gaan naar een plek bij haar in de buurt. De tent en spullen zitten al in mijn auto. Wie wee kan ik jullie tracteren op geile foto's.

Cumgiver

Orakel

Toogplakker
23 jun 2015
55
2
Zo te lezen een mooie ervaring.
Mocht ze weer eens in NL zijn, en je hebt een extra cumload nodig... dan hoor ik t graag.

Grt Orakel

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat is ze nu ook Orakel.
Ik had een geile buitendate met haar gehad in de duinen. We hadden een strandtentje opgezet en lekker van elkaar genoten. Een foto gemaakt nadat ze me heerlijk pijpte. Ze reed op me en vervolgens heerlijk missionaris standje gedaan. Met zee op de achtergrond. Haar klitje was ook hard die heb ik ook heerlijk in mijn mond gehad. Ik had een paar snuifjes poppers genomen en zat lekker diep in haar kont. Zo onbeschrijfelijk die seksuele klik. Ik spoot haar vol en de smering was zo geil dat ik harder ging stoten. En kort daarop spoot zij. Ik rij zo met veel nagenot richting huis.
Hmmmm wat zijn die thaise jonge ladyboys lekker strak en geil.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Afgelopen week werd ik verrast door een onverwachte Whatsapp bericht. Na lange stilte zocht Jasmine contact met me. Tegen verwachting in had ze vrijdagavond een vlucht in Bangkok naar Amsterdam via Zürich. Ze vroeg of ik haar van Schiphol wou halen. Ondanks de vertragingen kwam ze aan, een beetje vermoeid en geplaagd door 5 testen.

Op Schiphol trof ik haar en gaf haar enkele spullen die ik voor haar haalde van de Appie. Onderweg naar Zandvoort zette onze gesprekken voort en daaruit bleek dat ze door het restaurant gevraagd is om 3 of 6 maanden te verblijven en werken. Vlak voor Zandvoort zijn we gestopt bij een parkeerplaats nabij de rotonde en een restaurant. We namen plaats op de achterbank en begonnen met tongzoenen en strelen. Mijn pik was keihard en werd door haar kleine handjes gemasseerd met glijmiddel. Heel voorzichtig gleed mijn stramme kabouter door haar genotspoort. Met mijn eikel in haar strakke neukgrot liet ik haar wennen aan mijn penetrerende gevaarte. Mijn eikel kwam dieper op plekken waardoor Jasmine sidderde van genot en haar klit was hard. Haar heerlijke kut liet de snellere wrijvingen toe en dat was door haar gekreun te merken. Plots kreunde ze I am cumming en snel squirte haar klik een flink portie zaad. De uitzicht op de parkeerplaats was door beslagen ramen verslechterd, maar mijn focus lag op een glij massage in haar gevoelige neukgrot. Eerst maakte ik haar buik schoon met zaad, terwijl mijn paal zachtjes in haar neukgrot kwispelde. Ik tongde met haar, likte haar tieten en kustte in haar nek. Dat terwijl ik iets in mijn scrotum voelde woelen en mijn gedachte was gefocust om deze ladyboy haar jonge hete neukgrot te voorzien van Hollandse welkomszaad. Ik gaf aan dat ik mijn ejaculatie aan voelde komen. Ze vroeg om niet in haar te maar op haar buik. Maar dat lukte niet, wel dat ie spoot en de eerste paar zaadstralen kwamen in diepte van haar neukgrot terecht en de rest op haar buik.

Na de schoonmaak en aankleed ritueel reden we van het parkeerterrein af, wat bleek dat we bij de automaat gewoon konden doorrijden naar haar restaurant. Geil gaf ze me een kus en liep ze een stukje naar het restaurant. Met lege zak en voldaan reed ik richting huis. Ze is weer terug in Nederland.

Cumgiver

Terug
Naar boven