Jasmine - Tongeren

Dannyxl

Snuffelaar
19 apr 2021
21
1
Weken geleden bij deze dvp geweest. Ontvangt op een discrete locatie in Tongeren, mooie en ruime speelruimte met waterbed…. Bij binnenkomst direct een dikke zoen, en dan ging ze voor me de trap op naar boven, zodat ik een mooi zicht had op haar kontje… eerst naar de badkamer waar ze de jongeheer netjes wast, en dan al kussend en strelend naar het bed… ze is een heel zachte en lieve vrouw die je best op een zachte manier aanpakt, pijpt voortreffelijk en laat zich gewillig likken tot een orgasme…Ziet er nog heel strak uit, met mooie borsten en lekkere tepels die snel hard staan… na het voorspel jasje aangetrokken en dan kwam ze lekker op me gegleden zodat ik een mooi zicht had op haar heerlijke lichaam… zeker voor herhaling vatbaar! Jasmine als je dit leest, je bent een toppertje!Jasmine (37 jaar)

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: aangezien er geen indicatie is dat deze dvp NZC aanbiedt zal dit bericht verwijderd worden als er binnen de week geen tegenindicatie is geleverd!

A

Anonymous

Guest
Jasmine ontving vroeger in Geel op de Antwerpse weg als Inge, later als Vanessa.
Ze is idd top.
Ik ben er frequent geweest en heb meermaals van haar genoten. En zij van mij, ze kwam regelmatig klaar bij het beffen.
Ik heb het er een paar keer op aangelegd, wel niet specifiek gevraagd, maar het is me nooit gelukt om haar ZC te nemen.
Moest ik de kans krijgen om haar bare te nemen, dan reed ik er voor naar Tongeren, voor mij toch meer dan 80 km.

Maar als je MC Ok vindt, dan is dit een van de betere dames.

Hetentish

Toogplakker
18 jul 2021
40
14
Moderator zei:
Edit moderatorteam: aangezien er geen indicatie is dat deze dvp NZC aanbiedt zal dit bericht verwijderd worden als er binnen de week geen tegenindicatie is geleverd!

Euhm, het staat denk ik toch in de sectie waar het over nmc gaat neen?..

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
ja, maar er staat toch bij: Dames die GEEN NZC aanbieden, maar om een bepaalde reden toch het vermelden waard zijn op het NZCforum.
ik vraag me dus gewoon af wat die bepaalde reden is waarvoor Jasmine het vermelden waard is, want sorry zenne, maar gelijk dat de topicstarter zijn verslag schrijft, zo denk ik dat er massa's meisjes zijn die met een condoom neuken maar toch erg lekker zijn. ik ben dus niet helemaal mee, waarom die op nzc moet staan, maar dat kan ook aan mij liggen.

Terug
Naar boven