Jasmine (vh Sara, Lara vh Sarah, Faya) - Haarlem (vh Rotterdam)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
fergiefucksgirls zei:
Wat is de toegevoegde waarde van het herhalen kinkylink?

Misschien om aan te geven dat ze zich nu Sarah noemt.
Maar is gewoon dezelfde dame dus voor mij gewoon Faya.

A

Anonymous

Guest
Vroeg me ook al af waarom er tegenwoordig screenshots van advertenties worden geplaatst. Vast als backup voor als de advertentie verdwijnt. Maja, als die verdwijnt dan is dat doorgaans omdat de dame niet meer werkt, dus dan schiet het zijn doel enigzins voorbij.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
PeeweeHerman zei:
Vroeg me ook al af waarom er tegenwoordig screenshots van advertenties worden geplaatst. Vast als backup voor als de advertentie verdwijnt. Maja, als die verdwijnt dan is dat doorgaans omdat de dame niet meer werkt, dus dan schiet het zijn doel enigzins voorbij.

Ik kan enkel over mijzelf praten, waarom ik het doe, dan heb je toch 'n beeld (foto) van de dame, en telefoonnummer, Ik ken dames, die hun advertentie niet online hebben staan, maar zijn wel per telefoon (Whatsapp) te bereiken.

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Fijn om te zien dat er nog leden zijn waar je gewoon iets aan kunt vragen zonder direct verrot gescholden te worden ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zo is dat, het kan dus gewoon wel allemaal netjes verlopen.
Ook wel eens mooi om te zien en vast te stellen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Wat is er mis mee, als iemand 'n vraag heb, kan je ook gewoon antwoordt geven, daarbij was het een open vraag, en als je je geroepen voelt om daar op te reageren, doe je dat (of niet).

Elkaar gewoon accepteren, respecteren en een ieder in zijn waarde laten.

underkoffer

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Als ze thuis ontvangt en haar diensten uitbreid wil ik best eens gaan kijken.

Lekker tongen, klaarkomen gezicht, zit dat er in?

A

Anonymous

Guest
ze is moeilijk te bereiken ..
heb al verschillende keren haar proberen te contracteren , zonder succes !!
ik heb haar 2x aan de telefoon gehad .
de eerste keer kon ze niet vanwege de regio waar ik woon
de tweede keer was het een wazig gesprek waaruit ik mijn conclussie trok die kom niet ( had haar nog wel mijn adres door gesmst )
niemand gezien jammer ..

maar ik blijf proberen van tijd tot tijd

A

Anonymous

Guest
Heb ook gemerkt dat ze steeds verder verdwaalt in het verwarde wereldje wat het resultaat is van haar geestelijke toestand...daarom was ik nieuwsgierig naar andere ervaringen, maar die schijnen er niet echt meer te zijn. De alcohol, coke, mdma, weed en alle andere zooi die ze er nog wel bij zal gebruiken gaan duidelijk zijn tol eisen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Heb haar net nog in huis gehad, ze was aardig heen.
Soms komt ze ineens aan mijn deur, ze woont niet ver van mij vandaan, vandaar.
Ze weet ook dat ik alleen woon en het niet erg vindt.
Flink gebruikt, lacherig en rook naar alcohol.
Niettemin was ze wel gewoon aanspreekbaar en gaf ze ook normaal antwoord.
Ze was op weg naar huis maar dacht: ik kom nog effe bij je langs.
Ja ja, ze had natuurlijk gewoon weer geld nodig.
Maar in zo`n geval heb je geluk en mag je voor aanzienlijk lager bedrag met haar doorbrengen.
Leuk is wel dat ze na gebruik gewoon zo geil is als boter en er geen rem op lijkt te zitten.
Affijn, na een flinke tijd bezig te zijn geweest waarbij ze actief mee deed haar geheel afgetankt.
Na nog een wijntje (wat kan die verstouwen zeg!) vertrok ze naar huis, ben met haar meegelopen.
Die paar straten lukt zelfs in haar toestand lopend nog wel maar je weet maar nooit en dat wil ik ook niet op
mijn geweten hebben. Bij haar thuis nog innig omhelsd wat bij haar binnen verder ging in weer een lekkere neukbeurt.
Deze was geheel bij alles inbegrepen.
Ik ging met knikkende knieën weer op huis aan.
Het is een rare vreemde meid die helaas door haar gebruik lastig aan de telefoon is te krijgen, hoewel je haar ook soms
ineens meteen wel aan de lijn hebt. Belt soms ook af en vergeet de afspraak ook wel eens dus wacht je voor noppes.
Als je dat voor lief neemt dan heb je leuke date met haar als ze er dus wel is.
Maar wil je op zeker en absoluut een afspraak op tijd: dan is zij niet je juiste keuze en kies je beter een ander.
Ik heb het geluk dat ze als het ware om de hoek woont en dat maakt afspraak eenvoudiger, meestal komt ze zoals gezegd
even langs op weg naar huis. Dat zouden er meer mogen doen maar helaas.....

A

Anonymous

Guest
Heb deze dame na lang proberen op bezoek gehad.
Ik vond het allemaal wel meevallen.
Dame heeft een leuk gezicht, dat zeker maar de rest valt tegen. Ongeveer 10/15 kilo overgewicht dat heeft toch wel de overhand. Ook was ze bij mij superdronken en vertelde dat ze snoof etc. iets wat mij afknapte.
Ze begon ook over haar schuld, iets wat ik snel afkapte aangezien ik hier al gelezen had dat ze leningen vraagt.
Ook heeft ze heel veel aandacht voor haar telefoon, te veel naar mijn mening. Soms wordt het wat irritant; dan laat ze smsjes en appjes lezen van andere klanten etc. Like i care?!
Heb even snel mijn zaad in haar gedumpt en haar verzocht te vertrekken. Voor mij eenmalig.

A

Anonymous

Guest
10-15 kilo overgewicht? Dan is ze flink aangekomen! Laatste keer dat ik haar sprak vertelde ze vol trots dat ze was begonnen met sporten in die grote gym achter het hofplein. Dat gedoe over andere klanten is idd totaal respectloos en reken maar dat ze ook over jou lult. Zo belde ze mij ook een keer totaal lazerus en zat ze hele persoonlijke dingen te bespreken en toen bleek dat er een klant bij haar zat. Heb haar toch wel heel vriendelijk verzocht om dat niet meer te doen in het bijzijn van klanten.
Jammer dat het dus nig steeds niet beter met haar gaat want ze is best een leuke en lieve meid als ze nuchter is...beetje labiel alleen.

A

Anonymous

Guest
Ja dat zei ze tegen mij ook wel 100 keer. Maar ze heeft gewoon een buikje, dikke bovenbenen en een dikke kont. Wel een knap gezicht, als ze het sporten doorzet dan kan het wel wat worden.
Ja dat klanten vond ik ook maar raar. Allemaal smsjes en appjes laten lezen, ik dacht echt wat boeit mij dat allemaal?
Maar nee het ging niet beter. Ik kwam binnen en ze zei dat ze niet veel ophad maar ik zag 2 lege flessen witte wijn.. Dat dronken gedoe is somstijden ook vrij irritant, dat giechelen en 1000x hetzelfde vertellen wordt je op een gegeven moment wel zat. Ook vertelde ze me doodleuk dat ze snuift maar probeerd te stoppen.
Ik vind het het dramatische afspreken niet waard. Ze had me voor deze date al 5x geflasht. Opeens belde ze ik kan nu komen dus ik dacht kom dan maar. Want zelf een afspraak maken was ik al een tijdje helemaal klaar mee. Ze liegt ook enorm veel, hou ik ook niet zo van.

Maar goed als ze de sportschool doorzet dan is het voor even je zaad dumpen zeker prima. Maar met dit lichaam is het voor mij eenmalig.

A

Anonymous

Guest
Ken haar al een aantal jaar dus het verhaal van drinken, snuiven en schulden is al oud. Ze is sinds een half jaar om onduidelijke redenen boos op me en wil niet afspreken, maar zag dat ze weer ontvangt en wil het weer es proberen. Zit ze nog steeds in Blijdorp?

A

Anonymous

Guest
Adverteert deze dame nog ergens of heeft iemand contactgegevens om met ons te delen ? Dank.

Terug
Naar boven