Jasmine (vh Sara, Lara vh Sarah, Faya) - Haarlem (vh Rotterdam)

A

Anonymous

Guest
Dat moet haar idd wel zijn, want ook de allereerste link in dit onderwerp verwijst naar deze adv.
Bedankt voor de snelle reactie.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Nou, het is er van gekomen en het is me gelukt een afspraak met haar te regelen.

Heel lief komt ze over en aardige, vriendelijke stem maar sexueel moet ik patrick bijstaan en onderkennen dat het fysieke deel aan haar niet echt mij deed bekoren. Wel leuk gezichtje, dat wel maar de foto;s vind ik veel mooier dan dat ze in werkelijkheid is. Na een leuk gesprek met een colaatje ben ik daarom met haar instemming maar weer huiswaarts gekeerd. Mij wat teveel rubens achtig. Maar nogmaals wel heel vriendelijk. Overigens vermeldde ze dat ze niet meer aan nzc deed, tja, en de condoom lag al wel op het nachtkastje.

Nogal teleurgesteld ben ik huiswaarts gekeerd.

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Ook ik moet me er bij aansluiten, 3 weken terug op bezoek gehad, buikje is te, wel lief en aardig maar ook inderdaad extreem dronken. Ik heb het nog wel gedaan maar blijft eenmalig.

A

Anonymous

Guest
Iemand nog een recente ervaring met Lara? de foto's zien er nog steeds veel belovend uit. Ik denk dat ik haar binnenkort ga bezoeken als ze nog steeds bare gaat.

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Niemand?? Zou ze gestopt zijn? Dan kan ze naar het archief.

Oh, zie dat haar advertentie op 27 okt nog omhoog is gezet, dus ze is er nog :)
Snel weer eens bellen!

SplitHer

Toogplakker
11 jun 2016
28
1
zen120 zei:
Nou, het is er van gekomen en het is me gelukt een afspraak met haar te regelen.

Heel lief komt ze over en aardige, vriendelijke stem maar sexueel moet ik patrick bijstaan en onderkennen dat het fysieke deel aan haar niet echt mij deed bekoren. Wel leuk gezichtje, dat wel maar de foto;s vind ik veel mooier dan dat ze in werkelijkheid is. Na een leuk gesprek met een colaatje ben ik daarom met haar instemming maar weer huiswaarts gekeerd. Mij wat teveel rubens achtig. Maar nogmaals wel heel vriendelijk. Overigens vermeldde ze dat ze niet meer aan nzc deed, tja, en de condoom lag al wel op het nachtkastje.

Onlangs (begin sept.) bij een marrokaanse meid geweest in Vlaardingen ook onder de naam Saartje / Saar / Sarah.
Eerder een bbw als een rubens / curvy.
Leuk in de omgang, lief koppie en voldoet exact aan jullie beschrijvingen maar aangekomen bleek nzc niet mogelijk, ze vondt het het risico niet waard. Ik had her en der gelezen dat dit geen obstakel zou zijn.
Mijn ervaring is van niet in deze, zeer zeker geen herhalingsgevaar.
Doe er je voordeel mee.

A

Anonymous

Guest
SplitHer zei:
zen120 zei:

Onlangs (begin sept.) bij een marrokaanse meid geweest in Vlaardingen ook onder de naam Saartje / Saar / Sarah.
Eerder een bbw als een rubens / curvy.
Leuk in de omgang, lief koppie en voldoet exact aan jullie beschrijvingen maar aangekomen bleek nzc niet mogelijk, ze vondt het het risico niet waard. Ik had her en der gelezen dat dit geen obstakel zou zijn.
Mijn ervaring is van niet in deze, zeer zeker geen herhalingsgevaar.
Doe er je voordeel mee.

Volgens mij heeft hij het over die Sarah uit Schiedam, die voldoet iig aan de omschrijving. :mrgreen:

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Weet iemand of ze nog aktief is? Haar laatste advertentie op Kinky is van 3 december en is sindsdien niet meer omhoog gezet.

A

Anonymous

Guest
Weten jullie of deze dame verplaats? .. +/- 20 km.
Ze geeft het wel aan als optie in de ad.

A

Anonymous

Guest
Onlangs bij haar geweest in Amsterdam, ontvangt daar in een hotel.
Helaas nog niet bare kunnen nemen. voor pzc vraagt ze extra, en is wat vaagjes over eventuele extra's.

Namen jullie altijd gewoon een fles wijn mee? en dan op de gok dat ze bare deed? Iemand tips? wil binnenkort weer langsgaan maar dan voor bare.
De dame is overigens momenteel zeker niet dik, normaal postuur en gewoon lekker!

A

Anonymous

Guest
Als ze wat op heeft dan laat ze zich probleemloos bare nemen. Ze speelt nog wel even de onschuld, dat ze eigenlijk geen bare doet, maar echt in opstand komen doet ze niet. Sterker nog, als ze je zaad in dr poesje voelt komen dan zwijmelt ze helemaal weg en fluistert ze hoe geil ze dit vind.
De allereerste keer (half zoete) witte wijn meenemen is not done. Bij een 2e of 3e keer kun je dit gerust doen. Dat ze nu in 020 in een hotel zit kan wel een teken zijn dat ze nu met iemand samen werkt.

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Daarnet afspraak met haar gemaakt. Tenminste, dat dacht ik.
Ze beweert verhuisd te zijn, zit nu in een apt in de Jufferstraat. Daar aangekomen me gemeld, maar ze was nog even bezig. Kan gebeuren dus ik de auto weer in. 20 min later berichtje, ze was klaar en ik kon komen. Ze gaf het nummer en ik belde aan. Niets...nog een keer...niets. Bellen...voicemail. Berichtje gestuurd. Ze was er toch echt zei ze. Nou, dat ging zo tijdje heen en weer en op gegeven moment ben ik maar vertrokken.
Geen idee of ze daar echt zit, maar dat kan iemand anders hopelijk bevestigen.
Jammer, had echt zin om haar weer eens goed vol te spuiten!

Terug
Naar boven