Jasmine (vh Sara, Lara vh Sarah, Faya) - Haarlem (vh Rotterdam)

A

Anonymous

Guest
Iemand onlangs nog bij haar geweest of contact gehad met haar ?

A

Anonymous

Guest
Kan iemand bevestigen dat Sara, werkzaam in Amsterdam, inderdaad Faya uit Rotterdam is ? Alvast bedankt.

A

Anonymous

Guest
Weet (n)iemand of de dame van de laatste link, Sara, de dame van dit topic Faya is ?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
foto 1 lijkt er wel erg op dus kan zeker zijn.
Of foto is gejat, gebeurd soms ook.
Maar de naam Sara met of zonder h gebruikte ze in Rotterdam ook al eens.

A

Anonymous

Guest
Vervelende is dat er in Rdam 2 Sara(h)'s werken met fotos die erg op elkaar lijken. Leidt snel tot misverstanden ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nu in Haarlem.
Lastig mee af te spreken dus ik pas.
Geen zin om dat dagen te proberen.
Deze dame belt je soms ook zelf ineens op dus daar zit niet iedereen op te wachten.
Haha, ik wel, is voor mij als vrijgezel geen probleem.

A

Anonymous

Guest
Thanks voor de update. Maar weet jij of het Faya uit Rotterdam is? Van de week zag ik in Italie een Arabische jonge moeder (weliswaar met hoofddoek) die mij ontzettend aan Faya herinnerde. Graag zou ik Faya weer een keertje willen ervaren.

A

Anonymous

Guest
De link werkt nog steeds. Dame is nu werkzaam als Jasmine en in Haarlem. Vraag blijft of Jasmine de Faya uit Rotterdam is?
Op de nieuw gepaatste foto's lijkt de dame sluik haar te hebben, kan natuurlijk gestraight zijn oid. Faya heeft krullen.
Wie of wie kan bevestigen?

RonJeremy

Toogplakker
1 okt 2018
27
0
Telefoonnr en laatste paar fotos zijn idd van haar. Kan dat ze nu stijl haar heeft, maar advertentie is 12 okt voor het laatst omhoog gezet, dus of ze het nog is?? Is sowieso een drama om met haar in contact te komen.

A

Anonymous

Guest
Ze werkt weer vanuit Rotterdam maar nog steeds weten we niet of Jasmine/Sara dé Faya uit Rotterdam is. Wie o wie kan bevestigen? De mannen uit Rotterdam die Faya kennen zouden het toch moeten weten? Wie o wie?

RonJeremy

Toogplakker
1 okt 2018
27
0
Zoals ik eerder al zei, het is haar nummer en de laatste 2 fotos zijn van haar. Moeilijk om mee in contact te komen, maar het is Faya.

A

Anonymous

Guest
Is Marokkaanse Faya uit Rotterdam Noord helemaal van de radar geraakt? Wie of wie weet meer?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@deligt19: was het maar waar.
Heb de Rotterdamse Faya paar keer bij mij thuis gehad destijds, altijd lekkere dates mee gehad.
Zou ook wel willen weten waar ze is en of ze nog werkzaam is.

Terug
Naar boven