Jessica (vh Chiti, Miki, Miky) - Vlissingen (vh Middelburg, Grou, Rotterdam)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kijk: dit is nog eens een leuke recensie!
Richard, dank voor je positieve duidelijke bijdrage en inderdaad: Chiti is als je haar vaker bezoekt, een lekkere ongecompliceerde dame die dit zeker niet met tegenzin doet. Voor haar de manier om voor haar toekomst te sparen, ze heeft wel wat plannetjes gemaakt en dat getuigd van slimheid.
We kunnen denk ik nog een jaartje of 2 van deze dame genieten, dan retour thuisland alwaar ze wat geinvesteerd heeft in een huisje en dan nog wat cashflow toe.
Dame laat veel toe, je mag haar volspuiten en inderdaad prachtig lekker lichaam met dat lange haar! fantastisch.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
fergiefucksgirls zei:

Tsja, een recensie van iemand die in 2 jaar tijd wel 5 berichten heeft aangemaakt.
En ik herken me totaal niet in zijn recensie.
Bezoek deze dame regelmatig en altijd prima.
Nu vaker bij Dida vanwege de prijs maar Chiti is een waanzinnig knappe meid met dat heerlijke lange haar.
Ze is heel relaxed en maakt het je goed naar de zin.
En ja, ze heeft een waanzinnig lekker kutje hoor.
Affijn, de vele recensies hier zijn ook allemaal positief.
Dus opvallend, een negatieve recensie over haar maar ik denk er het mijne van.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gelul Chiti is gewoon goed, die gast spoort niet of is een bullshit resensie

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
CWP zei:
Gelul Chiti is gewoon goed, die gast spoort niet of is een bullshit resensie

Goed verwoord. Altijd prima bij Chiti. Misschien weg gestuurd omdat hij maar 40 euro had?
Dat gebeurde ook wel eens zei ze, dan werden ze nog boos ook. Maar dat doet ze dan dus mooi niet.
Heeft ze gelijk in ook, er zijn wel grenzen natuurlijk. Beetje onderhandelen mag en kan maar sommigen maken het bont.
Dan haar zo willen terug pakken misschien.
Trap er niet in mensen, Chiti is gewoon goed, anders zou men dat hier ook niet neerzetten.
En de schrijvers zijn betrouwbare vaste leden hier dus geen onzin.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat is balen voor de omgeving Rotterdam hoor!
Ik kwam er regelmatig en ze was altijd leuk, lief en lekker.
Voor 70 - 80 euro lekker half uur en alles zc.
Zal haar missen, Friesland is me toch net wat te ver hoor.
Dan liever naar Duitsland voor Chinese dame, maar komt ze weer richting Rotterdam of omgeving, dan
zal ik haar zeker weer bezoeken.

plub

Toogplakker
28 mrt 2015
26
2
nou ik ben vandaag ffe wezen kijken. kdacht leuk eindelijk iemand die naar het noorden komt./ dus ik bellen. ze zit in het plaatsje reard vlabij grou richting sneek. echt in de middle of nowhere in een boerderij. ik herkende de plaats want er zitten soms wel andere meiden. zo ook es een keer een ene maya die in de straatjes van groningen werkte. deed het toen wel een tijdje zonder. ik denk dat hier een man woont die die meisjes een heel mooi verhaal voorhoud. want die maya was op een gegeven moment vefrdwenen. dusik denk dat hetzelfde gebeurt met chiti/ nouja ik was daar en ze vroeg wat ik wou. kzei half uurtje is all in he. toen zei ik doe geen INTIEM ZONDER meer.kvond dit heel raar. omdat dit gewoon in de ad staat. ze zei kheb het wachtwoord niet om het te veranderen. yeah right. hoe kun je die plaatsnaam dan verandered, nouja kwas er toch dus kdacht doe maar, mischien.... nouja kvond het allemaal vrij mechanisch overkomen. staat ook wel in de recensie dat je geen gfe moet verwachten , maar dit was waardeloos. het enigste pluspunt was ze pijpte wel zonder. ze heeft me gerimd. en ze heeft een prachtig figuur en is vrij strak, voor de rest was dit een keer maar nooit weer. voor alle duidelijkheid. ze doet dus niet meer zonder. alleen pijpen zonder. gegroet

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Apart verhaal, Chiti weet volgens mij niet eens hoe condooms er uit zien...
Of kwam je op een traktor aan in een overal :lol:

plub

Toogplakker
28 mrt 2015
26
2
nee ze zat zelf op een boerderij. en zei expliciet . kdoe het niet zonder. ook niet voor meer geld maakt ook niet uit want zo bijzonder vond ik het niet. heel mechanisch. en die vooroordelen dat alle mensen uit het noorden boeren zijn . ophouden daarmee. gaat echt helemaal nergens over. kdacht dat hier volwassen mensn zaten maar ik zeg gewoon hoe ik het ervaren heb. en wat ze zei.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Stond een lachend gezichtje achter.. Dat houd in grapje.

Kan ook dat ze wat onder de leden heeft, en wijselijk even twee weken een rubbertje gebruikt.
Kan mij anders niet voorstellen waarom ze niet meer zonder neukt. Ze heeft al meer zaad ontvangen als dat ik in mijn hele leven geproduceerd heb -;)

plub

Toogplakker
28 mrt 2015
26
2
ze zag er van onder ook niet best uit. veel pukkels daar en beetje uitslag. maar ja de sex was ook niet wat ik zoek er kwam weinig initiatief van haar kant. vond dat beetje jammer

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
initiatief heeft ze nooit echt gehad, dat is wel uit alle recensies te halen, maar was een prima meid voor een lekkere bare wip. Daar was menigeen het wel over eens.
Zo zie je maar, ervaringen zijn niet altijd het zelfde.

A

Anonymous

Guest
Misschien was ze ongesteld (pukkels e.d.), maar wilde/moest ze doorwerken?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kan me in het verhaal niet voorstellen dat het idd om Chiti gaat.
Weet je zeker dat het de dame van de foto`s was?
Niet iemand anders die er zich vooruit gaf?
bij Chiti nooit condooms gezien en herinner me van een kennis die persé condooms wilde
dat ze die ergens moest zoeken in andere kamer (bij collega?) en er lang over deed voor
ze die had gevonden. Dame werd dus eigenlijk alleen maar bare afgetankt.
Vreemd dat ze dan nu geen nzc doet maar er kunnen redenen voor zijn zoals al genoemd.

plub

Toogplakker
28 mrt 2015
26
2
het was haar echt wel. ik geloof je ook wel cerato. maar ze deed het nu dus niet meer. ze had de hele tijd de condoom in de hand. ik herkende haar ook van de fotos dus het was haar wel . en het staat ook nog gewoon in de ad. ik heb haar daar ook gewoon gevraagd, er kunnen bepaalde redenen zijn idd, over die andere meid waar ik het over had, die van de straatjes in hoekstraat groningen, die deed ook zonder totdat ze die gast ontmoette. die ontving toen in dezelfde boerderij en deed het ook niet meer zonder. kdenk zelf dat die man nu hetzelfde doet met chiti. ik weet niet wat voor verhaal hij vertelt . het enigste wat ik weet is dat hij veel geld heeft. wat ik gehoord heb van dat gedoe met die andere meid. die is nu ook weg . ze heette maya. ,maar ja ook al deed ze zonder . ik vond het zoiezo niet echt bijzonder. dus maakt ook niet uit. kdenk iig dat je haar niet meer in rotterdam zal terugzien. groet

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
fergiefucksgirls zei:
Dubieus. In haar advertentie stond ook Grou?

Ja, ik heb dat ook gezien, stond echt Grou in advertentie onlangs.
Misschien houdt ze het daar alweer voor gezien.
Wie weet heeft ze maling aan die vent want als hij haar iets opdraagt te doen en ze wil dat niet dan heeft hij pech.
Want Chiti wist altijd wat ze wel- en niet wilde en had beslist een eigen willetje.
Wie weet heeft ze het daar geprobeerd, last van die vent en daarom nu alweer terug?
En een condoom kan zijn omdat ze misschien een soa heeft opgelopen zoals iemand hier al suggereerde.
Als ik haar spreek zal ik eens vragen, meestal was ze vrij open en eerlijk met haar antwoorden maar ja, je weet het nooit.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Cerato zei:
fergiefucksgirls zei:
Dubieus. In haar advertentie stond ook Grou?

Ja, ik heb dat ook gezien, stond echt Grou in advertentie onlangs.
Misschien houdt ze het daar alweer voor gezien.
Wie weet heeft ze maling aan die vent want als hij haar iets opdraagt te doen en ze wil dat niet dan heeft hij pech.
Want Chiti wist altijd wat ze wel- en niet wilde en had beslist een eigen willetje.
Wie weet heeft ze het daar geprobeerd, last van die vent en daarom nu alweer terug?
En een condoom kan zijn omdat ze misschien een soa heeft opgelopen zoals iemand hier al suggereerde.
Als ik haar spreek zal ik eens vragen, meestal was ze vrij open en eerlijk met haar antwoorden maar ja, je weet het nooit.

Terug
Naar boven