Jonge verlegen transseksueel op zoek naar een date...

ValeriaTS

Snuffelaar
28 okt 2021
1
0
Ik ben een jonge transseksueel, 21 jaar oud, 169 cm, 57 kg.
Twee dingen ben jij: Geil en ruimdenkend. Denk nu niet gelijk dat jij gay bent omdat ik een piemel heb. Denk gewoon anders en zie het als een dubbel genieten. Ik kan heel wat dingen hier vertellen, maar samen geilen en lekker spelen is toch veel fijner om te doen.
Vind het leuk om spannende kleding aan te doen. Uiterlijke verzorging is enorm belangrijk en daarom vind ik het prettig als mijn date er ook verzorgd uit ziet. Mag ik op mijn hoge hakken een showtje geven aan je?

Let wel, ik lees hier geen persoonlijke berichten!
Ik ben bang voor agressieve psychopathische trollen, dus het eerste contact met mij is (mijn nickname: ValeriaGo, zal alle berichten beantwoorden!) -- www..club

Edit moderatorteam: link verwijderd wegens schending regels.

33a95e8ea29e029138fe1460a8307d50.jpg

927f67a954d37df1e6ac062a5038e097.jpg

40ee117045a35f6399ae62a312a96b93.jpg

f7a588d8bacf6012beb6832ec70472fc.jpg

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dag Valeria,

Allereerst welkom op het forum. Het is natuurlijk heel bijzonder dat je hier een oproep plaatst met foto's. Dit is een forum voor bezoekers van dvp's en tvp's, waar ook ruimte is voor seks verhalen, chatsites en meerdere onderwerpen met een hoofdthema neuken zonder condoom. Ook biedt deze forum leden om misstanden, fake en oplichtingspraktijken te melden om andere leden scherp te houden.

Als ik naar de foto's kijk, Jezus meid met lekkere extra's daar wil ik wel een heel marathon aan sex mee willen doen. Ben niet de enige liefhebber van transgenders hier. Er zullen meer reacties volgen. Maar weet je wat nou jammer is, hier op de forum zijn er ervaren wandelaars en zien jouw foto's en krijgen een verlangen met een onderbuikgevoel. Die laatste zin wordt nog spijtiger als we middelen van onderzoek gaan gebruiken, zoals ik dat zojuist gedaan heb met search for image. Vind het resultaat wel spijtig verschillende websites en een andere naam Trish Heartsong. Mooie naam trouwens,maar misschien vind je Valeria nu een mooiere naam. En die naakt foto mag je best wel plaatsen hoor, rrrr wat een lekker ding ben je. Reken maar dat een date met mij zeer geil wordt elkaar veel zaad en daarmee tongen. Mmm mmm met dit meisje wil ik dat graag.

Ben je dat ... Dat kan nog steeds maar daag iemand maar uit voor een geile date en dan is de les dat je foto's wereldwijd misbruikt zijn. En mag je auteursrechten voor vragen ;) Ben je dat niet dan laat ik het aan de beheerders van deze forum om maatregelen te treffen. Voel je vrij om mij een pm te sturen meid, maar let wel alles binnen de lijntjes van de forum regels.

Dikke xxx van Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20211030-101553_Search By Image.jpg
    SmartSelect_20211030-101553_Search By Image.jpg
    653,8 KB · Weergaven: 1.387
  • SmartSelect_20211030-101611_Search By Image.jpg
    SmartSelect_20211030-101611_Search By Image.jpg
    644 KB · Weergaven: 1.347
  • SmartSelect_20211030-101805_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20211030-101805_Samsung Internet.jpg
    1 MB · Weergaven: 1.391

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
nightcrawler zei:
Dit is zo fake als maar zijn kan...
Echt man, dat mensen daar intrappen begrijp ik echt niet...

Nightcrawler,

Dat is een panenka op het open doel en zonder doelman heeft dit geen kracht. Want die laatste zin zet je niet met ruime gedachte in.

Ons nieuwe lid krijgt dus een kans op een gelijk maker om mijn uitdaging aan te gaan. Dat zijn wel wel meer punten dan enkel een reactie op geven. Want het punt is al gemaakt door die screenshots die ik plaatste

De letterlijke gelijkmaker is dat een van onze leden daarmee genoten heeft van een geile date en natuurlijk geen kersverse nieuw lid. Dat is te makkelijk.

Haha ik verwacht het ook niet. :lol: :lol: :lol:
Het arbritale team van deze forum mag daar natuurlijk ingrijpen. ;)

Cumgiver

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Deze adv komt op meerdere sites terug, met allemaal een verwijzing naar een site waar je contact kunt krijgen met Shemales.
Gewoon een lokkertje dus.

Terug
Naar boven