Joyce (vh Lana, Elise, ThuisOntvangst, Tessa) - Westervoort (vh Rotterdam, Deventer, Almelo)

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Hoi hoi maandag bij Tessa geweest die ontvangt in Almelo.
Toen ik er aankwam werd de telefoon eerst niet opgenomen.
Daarna stonden er wat mensen voor de ingang waar ik moest zijn, het was een flat.
Omdat het ook al niet zo een geweldige buurt was nogmaals even gewacht.

Had voor een half uur afgesproken. Dame probeert je zsm af te werken.
Heb in de opties maar 15min ingevuld. Maar was hooguit 10min. In die tijd kwam ik wel 1x klaar
In de advertentie staat met koeieletters "Bij mij is het ONBEPERKT klaarkomen!! "
Nou niet dus , madame zei het is 1x klaarkomen
In deze korte tijd was ik ook maar liefst euro 120 kwijt.

Ik ben er niet meer mee geholpen, maar elke man die deze organisatie en meid mijdt zal mooi zijn!

WAARSCHUWING!!

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/neuken-zonder-condoom/sexy-slanke-meid-in-deventer_6877378

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Beerput is voor dames die nzc beloven en niet doen
Bij deze weer naar prive overijssel

En kijk ff de topics in algemeen hoe een topic te starten en waar!

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
oh is goed.. , beerput beschrijving --> voor Dames/heren die je oplichten of toch niet zonder condoom doen ondanks ze het toch beloven, had hem in beerput gezet vanwege oplichting, dus voldeed volgens mij .. maar goed als het maar ergens staat;

A

Anonymous

Guest
Tja, niet echt waar voor je geld nee.
Advertentie biedt 100eu voor half uur.
Bij aankomst is dat al 120 dus klopt niet. Ik dat in m'n beste Duits aangegen en m'n appje laten zien dat de overeenkomst 100eu is. Uiteindelijk onderhandeld naar 110eu.
Ze biedt idd zc aan maar werkt je snel af. Pijpen is even hard maken en beetje trekken. Vooraf ging ze nog miniteus mijn leuter afpoetsen, niet heel geil maar klinisch. Oke hygiëne is ook belangrijk. Snap ik nog.
Maar 100 procent nul GFE terwijl dat wel expliciet in de add staat. Na paar tellen ging ze op me zitten terwijl ik nog niet voldoende hard was (alles gut? Vraagt de nog).
Nou als jij nu even iets meer tijd en aandacht zou hebben wel ja. Maar goed, van achter genomen en dat moet ik zeggen was geil en ze kreunde ook lekker en liet zich gewillig nemen. Toen dacht ik m'n genot te halen door haar lekker vol te spuiten maar ze vloog meteen overeind nein nein nein, nicht. Dus toen heb ik een week opgespaard zaad over haar lakens gespoten. Succes er mee!

Conclusie. Niet onaantrekkelijke dame, maar wel een erg duur vluggertje. Geen gfe geen interne donatie dus voor mij geen herhaling. Waarschuwing hierboven onderschrijf ik dan ook.
JM

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Adverteert nu op Sexjobs onder de naam Merel.
120 Euro voor half uur PZC + NZC mét interne donatie. Volgens haar advertentie tenminste.
Jammer dat ze slechte service geeft. Ziet er wel lekker uit namelijk.

A

Anonymous

Guest
Klopt Willem. Ik had afspraak met r en kwam aan bij het adres in Rotterdam. Welnu, tot zover goed maar ik werd verzocht te kloppen op de deur i.p.v. de bel te gebruiken. Maar aangezien het een flat van 4 hoog is heeft dat niet zoveel zin. Vervolgens moest ik eeuwenlang wachten en werd ik tussentijds geappt dat er iets aan de hand was. Dat bleek ook wel want ineens was de advertentie ook van de website gehaald. Op mijn vragen wat er aan de hand is werd niet gereageerd. Wel zij diegene dat hij/zij weer met mij contact zou opnemen.

Laat ik eerlijk zijn, ik kan het niet genoeg herhalen. Dit sexjobs wordt steeds meer een medium voor vage randdebielen, tuig, tikkie oplichters, overvallers, ggz inwoners, drugsverslaafden maar in het algemeen genomen vooral lieden die snel geld nodig hebben om de eigen schulden af te lossen en/ of omdat ze denken over de rug van wandelaars binnen een jaar een nieuwe woning hypotheekvrij te kunnen aanschaffen. Wat een marginale rommel zo langzamerhand.

Terug
Naar boven