Julia 38/3 Schipperstraat Day shift

A

Anonymous

Guest
Nou, ben weer een illusie armer. Vandaag, nog wat moe van gisteravond, langsgegaan. Het voelde totaal niet zoals de eerste keer. Erg plichtmatig en liegen over de tijd. Had €200 voor een uur neergeteld. Maar weet nu weer waarom ik Oostblokdames meed als de pest. Echt weer zo van weinig initiatief, tenzij je het zelf pakt. Snel.moe van het pijpen (au, mijn nek) wilde ze me natuurlijk snel.klaar gaan rijden door hem.in haar kut te steken. Ik had nog wel gezegd door feestje gister zit er maar 1 beurt.in vandaag. Dus haar maar weer uit het zadel gehesen. En weer laten.pijpen. Dat ze overigens teveel met haar tanden doet en te weinig afwisseling. Beetje ongeïnteresseerde blik in de ogen. Dus beetje doen alsof was blijkbaar niet inbegrepen in de prijs van €200. Op mijn vraag of ze evt bereid was met 2 heren of meer tegelijk af te spreken, een.heel stellig NEE. Al had ik.gezegd dat ik er zelfs geld boven op zou doen. Anaal, vorige keer moeiteloos en zelfs door jaar zo gedirigeerd, dat doet ze nu opeens niet meer. Doet pijn. Vroeger niet dan? En aan mijn afmetingen kan.het niet liggen, eerder onder gemiddeld. Ok. Mijn les weer geleerd. Dates in de raambuurten zijn relatief erg duur, Oostblok is nog altijd Opstoken en een mini GB met haar ml kunnen we wel vergeten. Ik ga me zo maar effe afrukken op de herinnering van gisteravond. Om dit snel te vergeten.

paternoster

Toogplakker
26 mrt 2015
34
11
Was gisteren ook aan het wandelen in SKW en haar naamkaart hing er maar haar niet gezien.
Wat me wel opviel, er was voortdurend een onguur type dat daar binnen en buitenging, wat met Maria sprak,dan binnen ging, zonder Maria - ging alleen in het huis. Kwam dan weer buiten, een toertje maken om terug te keren.
Was echt het type van een pooier.....

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
AllesZonderCondoom zei:
Nou, ben weer een illusie armer. Vandaag, nog wat moe van gisteravond, langsgegaan. Het voelde totaal niet zoals de eerste keer. Erg plichtmatig en liegen over de tijd. Had €200 voor een uur neergeteld. Maar weet nu weer waarom ik Oostblokdames meed als de pest. Echt weer zo van weinig initiatief, tenzij je het zelf pakt. Snel.moe van het pijpen (au, mijn nek) wilde ze me natuurlijk snel.klaar gaan rijden door hem.in haar kut te steken. Ik had nog wel gezegd door feestje gister zit er maar 1 beurt.in vandaag. Dus haar maar weer uit het zadel gehesen. En weer laten.pijpen. Dat ze overigens teveel met haar tanden doet en te weinig afwisseling. Beetje ongeïnteresseerde blik in de ogen. Dus beetje doen alsof was blijkbaar niet inbegrepen in de prijs van €200. Op mijn vraag of ze evt bereid was met 2 heren of meer tegelijk af te spreken, een.heel stellig NEE. Al had ik.gezegd dat ik er zelfs geld boven op zou doen. Anaal, vorige keer moeiteloos en zelfs door jaar zo gedirigeerd, dat doet ze nu opeens niet meer. Doet pijn. Vroeger niet dan? En aan mijn afmetingen kan.het niet liggen, eerder onder gemiddeld. Ok. Mijn les weer geleerd. Dates in de raambuurten zijn relatief erg duur, Oostblok is nog altijd Opstoken en een mini GB met haar ml kunnen we wel vergeten. Ik ga me zo maar effe afrukken op de herinnering van gisteravond. Om dit snel te vergeten.
Dat een dvp anaal soms niet meer wilt is omdat er anderen haar voor jouw bezoek daar gepakt hebben met een groter pietje :)
Vrouwen zijn nog altijd geen robots.

A

Anonymous

Guest
mnmcer zei:
Dat een dvp anaal soms niet meer wilt is omdat er anderen haar voor jouw bezoek daar gepakt hebben met een groter pietje :)
Vrouwen zijn nog altijd geen robots.

Wie zegt dat ze voor mij "robots" zijn? Ik ben eerder bij haar geweest en vandaag opnieuw. Ik heb haar natuurlijk gevraagd of het niet meer kon omdat ze een pijnlijke ervaring had een van deze dagen. Ik vraag altijd door. Daarop was het heel stellig: besloten hier mee te stoppen, want het is me te pijnlijk.

Overigens "robot" zou in haar geval best een passende omschrijving kunnen zijn, althans zoals ik haar vandaag heb ervaren.
Maar mss had ze haar dag niet. Gebeurt mij ook vaker.

Pletplet

Snuffelaar
18 apr 2016
3
0
Julia is ondertussen natuurlijk ook zodanig populair geworden dat ze geen anaal meer moet aanbieden om veel te verdienen. Dat meisje moet geld scheppen dat het geen naam heeft. 't Is een beetje onze gezamenlijke fout om altijd bij haar te gaan :p

Peter

Snuffelaar
23 okt 2015
10
0
What is the thing whit the pimp???? None of them have a pimp the client can whait inside and, the girls are good frends and they just don't have a problem if someone is whaiting for one of them . Something like that don't exist......
She still make anal but she just choose the sizes
If some one think that this types of women are like robots then the technology even evolution :D

A

Anonymous

Guest
Peter zei:
What is the thing whit the pimp???? None of them have a pimp the client can whait inside and, the girls are good frends and they just don't have a problem if someone is whaiting for one of them . Something like that don't exist......
She still make anal but she just choose the sizes
If some one think that this types of women are like robots then the technology even evolution :D
Erg vreemde reactie van iemand die alleen in dit topic schrijft. Zou hij degene zijn die zich aangevallen voelt... :roll: Aan het type Engels zou je bijna denken van wel...

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
What peter says is correct. They dont have a pimp. They make exceptions for some good clients. Not everybody is the same. The girls and clients !!!!!
Some people can wait inside. I have been waiting inside for the moment that she was free coz it was to cold outside. And if you have a good understanding with her, you can make appointment outside "the working hours".
But a pimp , NO WAY !
She's a lovely and a very nice girl and i am happy to know her.
I gone try to go to her this week and hopeful i can have everything on the menu card before she leave on holiday coz i promise her that yesterday !! :mrgreen:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Goed, de meningen zijn verdeeld zo te lezen, kunnen we weer on-topic verder heren ?

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Like i promised this week, today bring a visit to Julia.
Its an amazing beautiful girl who's want to threath her clients very good. Sometimes also girls like her can have a day off , and sorry for the criticasters i dont have financial interests with this girl or other girls. If i dont know better i would say i am in love with Julia :mrgreen: .
I wish her a good holiday and i will not forget her while she's gone :)
Hope to see her back xxxx100

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik hoop dat ze nog terugkeert. In Thailand is het goed leven en ze zit er midden in de erotische sferen.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Collega's. Julia is vanaf morgen terug ter beschikking om aan onze wensen te voldoen. Ze is spijtig genoeg bijna al de nummers verloren van de vaste klanten omdat haar telefoon defect gegaan is. Ze vroeg om in de nabije toekomst iets te kunnen horen van deze mensen.
Grtz

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Julie is terug op haar vertrouwde locatie. Voor de liefhebbers tijdelijk met Bo Derek kapsel (dreadlock vlechtjes) Persoonlijk niet mijn ding maar voor de rest is ze natuurlijk super

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
22
Tijdje geleden weer bij Julia geweest. Ze was mooi gebruind van haar vakantie terug gekeerd. Ze heeft nu ook vollere lippen. Deze waarmee ze kust bedoel ik e :p ze is nog altijd even prachtig en haar service blijft nog altijd de beste die je zal vinden in antwerpen. Eerst lekkeer diep zuigen tot je ogen binnenstebuiten draaien. Dan rijd ze je af met haar andere lippen. Zo zachte nauwe natte poes die heeft. Ni normaal lekker. Geëindigd met doggy en haar poes gevuld. Ik moet me sterk houden om niet iedere week langs te gaan :p

Ass 'n titties

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Iemand wel eens met meer mannen binnen geweest hierboven. Lijkt mij leuk om keer te doen.

Super leuke en lieve dame

roepie

Snuffelaar
12 mei 2018
1
0
Deze Roma gypsy hoeren hebben een pooier. Netzoals bij vele andere Roma gypsys meisjes. Laatst had ik nog 2 Roma loverboys bij julia/maria/flori gezien en ze hadden lang haar in een staartje en zijkanten kort geschoren met een zonnebril.

Terug
Naar boven